Sisuliselt on näha ju, et kambris on olnud liialt valus tuli- see ei tohiks viidata ju halvale jahutusele? Ma kujutan ette, et siis ta oleks rohkem nagu kinni paisunud või kolb oleks üleüldiselt õhtal, mitte ainult rõngastest ülevalt poolt. Ise panustan lahjale segule/õhulekkele, kuigi viimane kord küünalt vaadates oli kõik ilus, kui mitte isegi liialt tume. Aga siis ei käinud masin nii edukalt pöörde ka, mis võis tähendada, et ta sai tol hetkel palju peale ning nüüd peale rullide vahetust sai ilusti oma pöörded üles. Kust ta õhku võib võtta? Midagi õhule viitavat masina käitumises ei näe, kui siis saab see olla mingi imepisike.
Saan aru... Spekuleerin vaid oletatavaid vigasi.. Ma tahan lihtsalt selleni jõuda, et midagi õhule ja segule viitavat enne kotti jooksmist ei olnud. Läbi neti on teil keerukas aru anda, kuid sellegipoolest olen küllaltki nõutu, kust probleemi otsida.
No, anna andeks aga mul tõesti ei ole see tähekombinatsioon peas. Väidetavalt pidi olema Championi küünlale, mis ette nähtud, aleternatiiv.
Mis siin arutleda tegemist on ebaühtlase jahutusega silindrile .Paljudel õhk jahutusega masinatel pealt puudu plastik mille sees toimub õhu liikumine ,kui see on puudu siis puhub õhku ühelt küljelt ja tulemus on sama.Samuti mängib siin ka rolli vale küünal ja lahja segu.ise kasutan masinatel bosch superit ja kestavad
Nagu näha, siis kolv on väljalaske osast tugevalt sulanud, mis viitab kõrgetele temperatuuridele. Puhta isesüttimise tõttu sulab rohkem keskelt, siin mängivad rohkem juba temperatuurid ning jahutusmured.
Tunnen sulle kaasa ,mul vanasti oli ülminek jawa kaaned maha treitud sõitsin 76 aga ettenähtud oli 93 ,kolbidesse põlesid sama moodi augud ,eksa ta küttesegu ole mis määrab pajlutki eriti kõrgetel pööretel.Ega mulgi vedanud ,väntvõll lendas ribadeks madalate pööretga terve sisu läks vahetusse ,lihtsalt kummaline polnud isgi stok juppe.