esituled on alla arvestuse , suhteliselt vähe ruumi , põhjagondli tagumised otsad tlevad lahti ja spidogondli juurest ei taha pikapeale enam püsima jääda , tagumine iste kõva ,karpat on suhteliselt nuss timmida , ja minarelli blokk aeglasem kui piaggio oma , kuid aeroxil kindlalt parem juhitavus kui sril , paremad pidurid , paremad amordid ja istmeall on sitaks ruumi ,
põlvedel võibolla tõesti , et lööb vastu lenksu kui pikk oled aga ma mõtlesin seda , et jalgadel rohkem ruumi. ^ seda kohta mõtlesin nagu.
Ei vasta tõele kuidagi,kuna mul sri alla mahtus kiiver ja igast paska,kui aga aeroxile sama kiiver ei mahtunud sama jookidega,starterid kokad jne mahtus rohkem srile,kui roxile
Seal on tagaiste? Ma mõtlesin et ma istun gondlite otsas, nii kuradi kõva. Amordid on veits kõvad taga kui kahekesti olla, läbi augu ja ise peal lendad.
Tuled absoluutselt ei näita Kui liiga pikk oled, siis ka ebamugav sõita.Rohkem polegi midagi lisada, pole tegelt aeroxil häda midagi .. :d Eks kõigil rolleritel on mingi asi, mille kallal nuriseda saab..
etem võrr kui r on igastpoosist. põlved käisid vastu lenksu aind keerates kui kõige väiksem puks oli,stock lenksuga oli normal.
Mina ütleks just, et R igast poosist parem. Keegi siin mainis, et juhitavus roxil parem kui SR50R-l, minu arust küll nii ei ole, R-ga ikka hoopis parem sõita. Aga eks iga l*ts kiidab oma v*ttu. Kuigi ise ei oma kumbagi. Mainiks veel selle ära, et minu arust ei ole Aerox jama roller.
olen mõlemaid omanud ja rox mäejagu üle juhitavuse poolelt , mine rinkale siis eriti hästi vahet tunda , R ainult ujub ja nagu paadiga võtaks kurve , rox stabiilne ja terav jne