1001 ja natuke peale põhjust, miks on SR-R jama roller.

Discussion in 'Jutud' started by rallitaja, Okt 30, 2010.

  1. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Kuna koledate jollerite teemas tuli see jutt üles, siis teen eraldi teema selleks. Tulistage! Ja mitte üks tõbras ei kiida vahele!!! :roll:
     
  2. VW_Motors

    VW_Motors Super Moderaator Meeskonnaliige Super Moderaator

    1,756
    0
    36
    Kallid välimusedetailid.
    Kergesti väsiv õhufiltri lõdvik.
    Mõlemad laternad ei põle üheaegselt.
    Liiga igav spidomeeter võrreldes Factory'ga.
    Idiootses kohas pagasiavamislukk.
    Kui summuti tuleb kergelt lahti, jätab ta sellest kohe jälje veljele.
    Põhjakondlil on küljejala tegemiseks tehasest ette tehtud liiga suured piirjooned.
    Et variokaane kolme polti lahti võtta, peab tõsiselt hullu vaeva nägema, põhjakondel on ees.
    Istmealune box on väiksem kui Streetil.
    Hind totaalselt kallim Streetist, kuid erinevusi selle raha eest nii palju pole.
    Peeglid nagu leivalabidad.
    Tagaamort kergesti purunev.
    Akukaane värvus on hele, mille suudad ruttu jalgadega mustaks ajada, aga puhastada raske.
    Et starterit maha võtta, pead esmalt harkjala maha keerama.
    Variaatoris on paljudel R'idel ragin.
    Uuematel R'idel kulub istmepealt kergelt Aprilia kiri maha.
    Kleepsud lähevad lendu pesuga.
    Spidomeeter ei näita üle 80 km/h.
    Spidomeetril läheb TRIP nulli, kui aku maha võtad.
    Spidomeetri tuuleklaasi alla läheb tolm, mida raske puhastada.
    Spidomeetri tigu väga kallis.
    Õli lisamine eest - pead keerama kondli maha.
    Istmeküljes olevas laekas lähevad sendid sinna vahele ja laegas ei käi korralikult kinni ja sente / münte ei saa kätte.

    Seda räägib inimene, kel on endal olnud SR50R!
     
  3. Brabus

    Brabus Active Member

    2,433
    0
    36
    amordid on pasad

    aga tuled sitad seda küll ei saa öelda ,
     
  4. exotic-

    exotic- Bännitud Bännitud

    2,848
    0
    0
    On kahe rattaline ning võid kergesti ümber kukkuda, võrreldes autoga tõeline pask
    Tuled on nõrgad võrreldes autoga
    Veljed on koledad võrreldes mõne ilusa veljega
    Plastikud on kallid võrreldes odavamate plastikutega.
    Värv on kole võrreldes mõne ilusama värviga
    JNEJNEJNE
     
  5. VW_Motors

    VW_Motors Super Moderaator Meeskonnaliige Super Moderaator

    1,756
    0
    36
    Samasugused rollerid, raske siis ehitada ka karpale peale spido, mis näitab max. kiirust, ringiaegu, stopperit, mitut trip, veakoode jne?
     
  6. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    exotic, aga kui panna sr50r pasaga kõrvuti, siis vahe on selles et paska kärbes veel sööb, aga SR-i ei söö...
     
  7. DoggyStyle

    DoggyStyle New Member

    53
    0
    0
    ragin variost tuleneb kickist

    harkjalg on väga nõrk, kas murdub ära, läheb kõveraks või kinnitus haasad kuluvad ovaalseks ja roller hakkab kõikuma
    kick-vänt käib vastu põhjakondlit
    kõik kummist jupid mõranevad ära ja lähevad puru
    peale esitule pole ühelgi teisel tulel tihendeid tänu millele tuledesse tuleb vesi ja mustus
    esituledel on olemas kohad kuhu käivad parktule pirnid, kuid aprilia hoidis kokku ja ei pannud
    peeglid on nii alvad et ei näe mis enda taga toimub kui ennast eest ära ei liiguta isegi siis on nähtavus väga piiratud
    esiamordid on väga halvad
    esikondlikinnitused murduvad ruttu ära
    plastikud pehmed
    varuosade hinnad väga suured
    kütusekulu on väga suur
    iste on väga alb, täiesti sirge kalde all isegi rohkem ettepoole ja pidurdades libised ettepoole
    jalgadel pole ruumi mille tõttu vahel läheb jalg vastu starteri nuppu või signaali
    sellel on mõtetu õlipumba rihm ja kui see pruneb jookseb teie masin kokku
    turvavarustus puudub ja varastada lihtne, kui süüteluku tagant juhe ära tõmmata on vaja aind kicki lüüa ja masin käib
    spidotigu annab tihti otsad ja siis peab jälle tundejärgi remonti sõitma
    õlituli läheb alles siis põlema kui väga väike tilk põhjas on
    istme alla ei mahu mitte midagi ja tänu sellele et ees pool on väike rant kukuvad asjad välja
    see kondel kuhu jalad paned kui seda vajutada lähevad põhja kondli servad vastu supat ku isport sumpa on
    enamus juppe on hiinas tehtud tänu millele masin streigib vahel
    isegi motohoov ütles et aprilia on nagu pukk, ei pea vastu ja rattad on lollakas mõõdus tänu millele rehve sitt saada
    täistuli näitab paremasse serva ja tänu millele ku ite tee ääres sõidate näete te aind kraavi kuhude sõitma peate
    kruvid ja poldid on kiirelt kaduma
    kuuskant kruve samasugusi ja neid klambreid kuhu need kinnituvad võimatu saada
    tagaistuja käetoed alvas kohas kuna kui taga istud istud oma käte peale ja tänu millele on kätel valus
    sitemate teeoludega juhitavus väga halb
    kui olete pikemat kasvu on teil jalad spidokondli kõrgusel ja ruumi pole
    pikemat sõitu tehes mingi 30km jutti läheb perse krampi, selg valusaks
    kütusekulu on väga suur
    poldid ja kruvid suht kergelt ära murduma ja ära mädanema
    original sumpa kõduneb alla ära
    genekas on väga nõrk ja ei suuda kahte esitule pirni ära toita kuigi hiinakatel põlevad koguaeg 2 sama võimsusega pirni ees ja toidab ilusti ära
    prageu rohkem meelde ei tule kui tuleb kirjutan kindlalt siia
    mul on ka Ap SR50R
     
  8. Brabus

    Brabus Active Member

    2,433
    0
    36
    Kallid välimusedetailid. - hoia paremini siis rollerit
    Mõlemad laternad ei põle üheaegselt. - mis vahet sellel on ? isegi see 1 latern näitab paremini kui teiste võrride 2 laternat
    Liiga igav spidomeeter võrreldes Factory'ga. - mismõttes igavam kui factory ? :D midaveel
    Idiootses kohas pagasiavamislukk. - Pole kunagi ebameeldivust tekitanud see
    Kui summuti tuleb kergelt lahti, jätab ta sellest kohe jälje veljele. - keera sumbuti kinni siis korralikult
    Hind totaalselt kallim Streetist, kuid erinevusi selle raha eest nii palju pole. - hinnavahe on praegu ainult mingi 3k,ja pigem maksaks 3k rohkem , suurem turuvärtus jne
    Tagaamort kergesti purunev. - amordikõrgendust ei topi siis ei purune ta midagi ,
    Akukaane värvus on hele, mille suudad ruttu jalgadega mustaks ajada, aga puhastada raske. - tilk bensiini , lapiga üle ja asi nagu tutikas
    Kleepsud lähevad lendu pesuga. - pole elusees näinud seda
    Spidomeeter ei näita üle 80 km/h. - üle 45kmh ple lubatud nagunii sõita
    Spidomeetril läheb TRIP nulli, kui aku maha võtad. - vähemalt on sril trip olemas , ja noshit ,et elekter tagant ära läheb nulli



    harkjalg on väga nõrk, kas murdub ära, läheb kõveraks või kinnitus haasad kuluvad ovaalseks ja roller hakkab kõikuma - ei tasu seal peal lolli mängida siis
    kütusekulu on väga suur - pane siis 12mm karpa nagu teistel ja pole enam suur , ja teistel uutel piaggio mootoritel ka 17.5 karpa
    iste on väga alb, täiesti sile mille tõttu pidurdades libised maha - midvittu ?:D
    jalgadel pole ruumi mille tõttu vahel läheb jalg vastu starteri nuppu või signaali - sril vägagi palju ruumi võrreldes yamudega
    see kondel kuhu jalad paned kui seda vajutada lähevad põhja kondli servad vastu supat ku isport sumpa on
    enamus juppe on hiinas tehtud tänu millele masin streigib vahel - täiesti ajuvaba jutt
    isegi motohoov ütles et aprilia on nagu pukk, ei pea vastu ja rattad on lollakas mõõdus tänu millele rehve sitt saada - rehve saada igassuguseid firmasi ja iga seguga , misõttes pole saada ?
    kruvid ja poldid on kiirelt kaduma - keera kinni siis kõik poldid ja kruvid ,
     
  9. DoggyStyle

    DoggyStyle New Member

    53
    0
    0
     
  10. Brabus

    Brabus Active Member

    2,433
    0
    36
    ple mingi aprilia pede , meeldib roks palju rohkem , aga mitte nende vigade pärast mis teie siin kirjutate
     
  11. DoggyStyle

    DoggyStyle New Member

    53
    0
    0
    yamaha ongi apriliast igas mõttes parem ja kvaliteetsem, ma ka vb talvel ostan omale tutika Yamaha aerox Ri
     
  12. xox

    xox Member

    361
    0
    16
    haha just rääkisn kasutaja brabusega msnist sellel teema , ja no tutikas aerox ntx maksab veel rohkem kui R pluss mootro kiviajast . no ma ei tea igalühel oma maitse ja küi sina doggy oma 10k eest ostetud Riga persse said pole minumure , ega siis kohe kõik apriliad ei lagune .
     
  13. DoggyStyle

    DoggyStyle New Member

    53
    0
    0
    ma olen sõpradel kah pannud tähele et vaata neil laguneb rohkemgim mul kõik remondi tööd teostadus põrguvärgi poolt ja kõik juppid on ostetud aind uued ja kõvade firmade omad, mul remonti taotud üle 10k, nüüd läheb veel snii palju kuna panin matsu
     
  14. omen

    omen New Member

    638
    0
    0
    ei meeldi juba selle pärast et lenks käib väga kergelt. Ei tunneta üldse kas esiratas maas või mitte, üpriski ohtlik ka.
     
  15. M121

    M121 New Member

    636
    0
    0
    spidomeetril pole Snake3 mängu mida piduriheeblitega mängida

    kui sa natukene seadusi uurid ,siis parktuled esituledes on toodetud ainult ameerika turule,euroopa turul on need keelatud.
     
  16. terekest

    terekest New Member

    106
    0
    0
    ma kutsun SR-R punnpepuks, sest tal on see tuli nii imelikult!"
     
  17. tem11

    tem11 New Member

    919
    0
    0
    ei noh, autodel khm ei ole ju ääretulesid aka parktulesid aka kabariite:D:D
    loll jutt suhu tagasi, igal sinsulgi on parktuled
    aga teemasse, minule khm ei meeldi r-d, sest nendega sõidavad enamus rolleriste juba, ja elunõme on, kui kõigil on samasugused PUNNVÕRRID
     
  18. M121

    M121 New Member

    636
    0
    0
    vb keelatud on jh vale sõna :D..aga lappasin aprilia kasutusjuhendit jea seal kirjas,et : kaksi kohdevaloa(vain malleissa CH ja USA),ehk ikkagi pole mõeldud euroopa turule..
     
  19. ATMracing

    ATMracing Active Member

    1,126
    0
    36
    Keegi siin rääkis kah et ei püsi teepeal ültse vms,mina eitea kuidas teil on ag isegi kruusapeal suurel kiirusel pole käest läinud ERITI:D kui moootorit on niipalju juba et esiratas peaaegu õhus siis on ja raske kurve võtta gaas peal jne,aga muidu pole häda midagi,loll jutt kah et põlved lenksus kinni vms,aeroxi isteasend on nt ülihull siis selle kõrval :lol: (ei laida aeroxeid)agajah,omaviga kui ostsin mingi sita mis ei kesta tola.
     
  20. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    selles teemas vastu ei hauguta!
    Üks toob natuke huippu põhjuse, miks roller on totaalne pask ja teine toob veel idiootsema, miks ei ole. kammoon, keegi on nats põrutada saanud või?
     

Jaga seda lehte