Kuna koledate jollerite teemas tuli see jutt üles, siis teen eraldi teema selleks. Tulistage! Ja mitte üks tõbras ei kiida vahele!!! :roll:
Kallid välimusedetailid. Kergesti väsiv õhufiltri lõdvik. Mõlemad laternad ei põle üheaegselt. Liiga igav spidomeeter võrreldes Factory'ga. Idiootses kohas pagasiavamislukk. Kui summuti tuleb kergelt lahti, jätab ta sellest kohe jälje veljele. Põhjakondlil on küljejala tegemiseks tehasest ette tehtud liiga suured piirjooned. Et variokaane kolme polti lahti võtta, peab tõsiselt hullu vaeva nägema, põhjakondel on ees. Istmealune box on väiksem kui Streetil. Hind totaalselt kallim Streetist, kuid erinevusi selle raha eest nii palju pole. Peeglid nagu leivalabidad. Tagaamort kergesti purunev. Akukaane värvus on hele, mille suudad ruttu jalgadega mustaks ajada, aga puhastada raske. Et starterit maha võtta, pead esmalt harkjala maha keerama. Variaatoris on paljudel R'idel ragin. Uuematel R'idel kulub istmepealt kergelt Aprilia kiri maha. Kleepsud lähevad lendu pesuga. Spidomeeter ei näita üle 80 km/h. Spidomeetril läheb TRIP nulli, kui aku maha võtad. Spidomeetri tuuleklaasi alla läheb tolm, mida raske puhastada. Spidomeetri tigu väga kallis. Õli lisamine eest - pead keerama kondli maha. Istmeküljes olevas laekas lähevad sendid sinna vahele ja laegas ei käi korralikult kinni ja sente / münte ei saa kätte. Seda räägib inimene, kel on endal olnud SR50R!
On kahe rattaline ning võid kergesti ümber kukkuda, võrreldes autoga tõeline pask Tuled on nõrgad võrreldes autoga Veljed on koledad võrreldes mõne ilusa veljega Plastikud on kallid võrreldes odavamate plastikutega. Värv on kole võrreldes mõne ilusama värviga JNEJNEJNE
Samasugused rollerid, raske siis ehitada ka karpale peale spido, mis näitab max. kiirust, ringiaegu, stopperit, mitut trip, veakoode jne?
exotic, aga kui panna sr50r pasaga kõrvuti, siis vahe on selles et paska kärbes veel sööb, aga SR-i ei söö...
ragin variost tuleneb kickist harkjalg on väga nõrk, kas murdub ära, läheb kõveraks või kinnitus haasad kuluvad ovaalseks ja roller hakkab kõikuma kick-vänt käib vastu põhjakondlit kõik kummist jupid mõranevad ära ja lähevad puru peale esitule pole ühelgi teisel tulel tihendeid tänu millele tuledesse tuleb vesi ja mustus esituledel on olemas kohad kuhu käivad parktule pirnid, kuid aprilia hoidis kokku ja ei pannud peeglid on nii alvad et ei näe mis enda taga toimub kui ennast eest ära ei liiguta isegi siis on nähtavus väga piiratud esiamordid on väga halvad esikondlikinnitused murduvad ruttu ära plastikud pehmed varuosade hinnad väga suured kütusekulu on väga suur iste on väga alb, täiesti sirge kalde all isegi rohkem ettepoole ja pidurdades libised ettepoole jalgadel pole ruumi mille tõttu vahel läheb jalg vastu starteri nuppu või signaali sellel on mõtetu õlipumba rihm ja kui see pruneb jookseb teie masin kokku turvavarustus puudub ja varastada lihtne, kui süüteluku tagant juhe ära tõmmata on vaja aind kicki lüüa ja masin käib spidotigu annab tihti otsad ja siis peab jälle tundejärgi remonti sõitma õlituli läheb alles siis põlema kui väga väike tilk põhjas on istme alla ei mahu mitte midagi ja tänu sellele et ees pool on väike rant kukuvad asjad välja see kondel kuhu jalad paned kui seda vajutada lähevad põhja kondli servad vastu supat ku isport sumpa on enamus juppe on hiinas tehtud tänu millele masin streigib vahel isegi motohoov ütles et aprilia on nagu pukk, ei pea vastu ja rattad on lollakas mõõdus tänu millele rehve sitt saada täistuli näitab paremasse serva ja tänu millele ku ite tee ääres sõidate näete te aind kraavi kuhude sõitma peate kruvid ja poldid on kiirelt kaduma kuuskant kruve samasugusi ja neid klambreid kuhu need kinnituvad võimatu saada tagaistuja käetoed alvas kohas kuna kui taga istud istud oma käte peale ja tänu millele on kätel valus sitemate teeoludega juhitavus väga halb kui olete pikemat kasvu on teil jalad spidokondli kõrgusel ja ruumi pole pikemat sõitu tehes mingi 30km jutti läheb perse krampi, selg valusaks kütusekulu on väga suur poldid ja kruvid suht kergelt ära murduma ja ära mädanema original sumpa kõduneb alla ära genekas on väga nõrk ja ei suuda kahte esitule pirni ära toita kuigi hiinakatel põlevad koguaeg 2 sama võimsusega pirni ees ja toidab ilusti ära prageu rohkem meelde ei tule kui tuleb kirjutan kindlalt siia mul on ka Ap SR50R
Kallid välimusedetailid. - hoia paremini siis rollerit Mõlemad laternad ei põle üheaegselt. - mis vahet sellel on ? isegi see 1 latern näitab paremini kui teiste võrride 2 laternat Liiga igav spidomeeter võrreldes Factory'ga. - mismõttes igavam kui factory ? midaveel Idiootses kohas pagasiavamislukk. - Pole kunagi ebameeldivust tekitanud see Kui summuti tuleb kergelt lahti, jätab ta sellest kohe jälje veljele. - keera sumbuti kinni siis korralikult Hind totaalselt kallim Streetist, kuid erinevusi selle raha eest nii palju pole. - hinnavahe on praegu ainult mingi 3k,ja pigem maksaks 3k rohkem , suurem turuvärtus jne Tagaamort kergesti purunev. - amordikõrgendust ei topi siis ei purune ta midagi , Akukaane värvus on hele, mille suudad ruttu jalgadega mustaks ajada, aga puhastada raske. - tilk bensiini , lapiga üle ja asi nagu tutikas Kleepsud lähevad lendu pesuga. - pole elusees näinud seda Spidomeeter ei näita üle 80 km/h. - üle 45kmh ple lubatud nagunii sõita Spidomeetril läheb TRIP nulli, kui aku maha võtad. - vähemalt on sril trip olemas , ja noshit ,et elekter tagant ära läheb nulli harkjalg on väga nõrk, kas murdub ära, läheb kõveraks või kinnitus haasad kuluvad ovaalseks ja roller hakkab kõikuma - ei tasu seal peal lolli mängida siis kütusekulu on väga suur - pane siis 12mm karpa nagu teistel ja pole enam suur , ja teistel uutel piaggio mootoritel ka 17.5 karpa iste on väga alb, täiesti sile mille tõttu pidurdades libised maha - midvittu ? jalgadel pole ruumi mille tõttu vahel läheb jalg vastu starteri nuppu või signaali - sril vägagi palju ruumi võrreldes yamudega see kondel kuhu jalad paned kui seda vajutada lähevad põhja kondli servad vastu supat ku isport sumpa on enamus juppe on hiinas tehtud tänu millele masin streigib vahel - täiesti ajuvaba jutt isegi motohoov ütles et aprilia on nagu pukk, ei pea vastu ja rattad on lollakas mõõdus tänu millele rehve sitt saada - rehve saada igassuguseid firmasi ja iga seguga , misõttes pole saada ? kruvid ja poldid on kiirelt kaduma - keera kinni siis kõik poldid ja kruvid ,
ple mingi aprilia pede , meeldib roks palju rohkem , aga mitte nende vigade pärast mis teie siin kirjutate
yamaha ongi apriliast igas mõttes parem ja kvaliteetsem, ma ka vb talvel ostan omale tutika Yamaha aerox Ri
haha just rääkisn kasutaja brabusega msnist sellel teema , ja no tutikas aerox ntx maksab veel rohkem kui R pluss mootro kiviajast . no ma ei tea igalühel oma maitse ja küi sina doggy oma 10k eest ostetud Riga persse said pole minumure , ega siis kohe kõik apriliad ei lagune .
ma olen sõpradel kah pannud tähele et vaata neil laguneb rohkemgim mul kõik remondi tööd teostadus põrguvärgi poolt ja kõik juppid on ostetud aind uued ja kõvade firmade omad, mul remonti taotud üle 10k, nüüd läheb veel snii palju kuna panin matsu
ei meeldi juba selle pärast et lenks käib väga kergelt. Ei tunneta üldse kas esiratas maas või mitte, üpriski ohtlik ka.
spidomeetril pole Snake3 mängu mida piduriheeblitega mängida kui sa natukene seadusi uurid ,siis parktuled esituledes on toodetud ainult ameerika turule,euroopa turul on need keelatud.
ei noh, autodel khm ei ole ju ääretulesid aka parktulesid aka kabariite loll jutt suhu tagasi, igal sinsulgi on parktuled aga teemasse, minule khm ei meeldi r-d, sest nendega sõidavad enamus rolleriste juba, ja elunõme on, kui kõigil on samasugused PUNNVÕRRID
vb keelatud on jh vale sõna ..aga lappasin aprilia kasutusjuhendit jea seal kirjas,et : kaksi kohdevaloa(vain malleissa CH ja USA),ehk ikkagi pole mõeldud euroopa turule..
Keegi siin rääkis kah et ei püsi teepeal ültse vms,mina eitea kuidas teil on ag isegi kruusapeal suurel kiirusel pole käest läinud ERITI kui moootorit on niipalju juba et esiratas peaaegu õhus siis on ja raske kurve võtta gaas peal jne,aga muidu pole häda midagi,loll jutt kah et põlved lenksus kinni vms,aeroxi isteasend on nt ülihull siis selle kõrval :lol: (ei laida aeroxeid)agajah,omaviga kui ostsin mingi sita mis ei kesta tola.
selles teemas vastu ei hauguta! Üks toob natuke huippu põhjuse, miks roller on totaalne pask ja teine toob veel idiootsema, miks ei ole. kammoon, keegi on nats põrutada saanud või?