Tuli selline diil kätte, et pakuti bike vastu (aprilia rs125) 2te R-i, saigi siis asjad läbi arutatud ja kohapeale mindud. Kohapeal selgus, et härrale ei meeldi mu masin (palju iluvigu, tagaamort läbi, õli lekked jne) ütles siis, et maksa kompi ning saad mõlemad R-id, kuna mul raha polnud ja tol hetkel polnud kellegilt laenata ka siis jäi diil ära ning hakkasin kodu poole sõitma, teepeal kirjutasin veel,et mõtle hoolega järgi kas ikka ei taha vahetada. 2-te R-i ta jätkuvalt vahetada ei tahtnud aga pakkus selle kenama ja komplektse R-i ning kompi+ Kiesler monoseat ning Hebo vario. (Võite ps või fb hinnapakkumisi teha antud asjadele kuna endal need kasutust ei leia). Olingi siis diiliga nõus ning sai pill koju ära toodud, sain siis 40km sõidetud, reduktorisse tuli nagu kerge vibra ning sahin, okei sain aru, et laagrid läbi ja vahetan ära. Asja lahti võttes vaatasin ka põhja alla ja seal uurides nägin et terve süütekaan ning selle alune kohe sellise värske õli kihi all ja isegi tilgake peal, võtsin siis kaane maha, vaatapilt ei olnud just kõige meeldivam kuna kõik oli lõga täis ning simmer kutu. (Müüa jutu järgi on pillil kõik kõige paremas korras ning ei vea kunagi alt!) See selleks. Kakkusin siis ploki alt ära ja hakasin vaikselt laiali võtma, laagrid ning simmerid lähevad vahetusse, samuti uus veepumba kit (ilmselt panen ka uue kolvi komplekti). Lõppkokkuvõttes, kui kõik need vead avastasin sain ma aru, et tegin üpriski suure vea, aga eks ikka vigadest õpitakse, kellegil veel temaga kokkupuudet siis kontrollige põhjalikult kaup üle mis tahate osta!! Set: Polini corsa 70cc (malm) Stock vänt (tahaks asendada tuuninguga) Malossi delta clutch sidur Naraku wingbell Malossi x kevlar rihm 17.5 dellorto (plaanis panna 19 v 21mm, kes vahetada tahab andke tuld) Malossi red sponge Polini speedcontroll vario Must survekas 7.2g rullid (plaan kergemad panna) Stage6 pro replica summuti Optiline: Amordi kõrgendus Yss Racing tagaamort Ledid esitules (plaanis sättida ka buzzetti küljejalg, kel olemas siis pakkuge) Signa (karjub küll kui rollerit vähe liigutada ja mitte vähe) Paar pilti ka siis (hetkeseis on, et pill seisab garages plokk alt ära ning ootab juppe, homme saab rohkem pilte lahti olekust ning kui jupid saan siis ka juba kokkupanekust.) https://www.upload.ee/image/6006632/13833228_1039630582782423_467928299_o.jpg https://www.upload.ee/image/6006628/13682363_1039632696115545_38450567_o.jpg https://www.upload.ee/image/6006633/13844218_1039632546115560_292734234_o.jpg https://www.upload.ee/image/6006634/13839708_1039632506115564_1410642233_o.jpg
Seis siis selline et sain kõik uued jupid kätte ning ladusin kokku ja hakkasin sissesõitu tegema, tegin siis päevaga 100km ära. Järgmine päev tuli tahtmine pärnu minna kuna sissesõit ka praktiliselt tehtud, hakkasingi siis minema kuni masin lihtsalt kooles ära ning jäi seisma, vaatasin siis visuaalselt, et äkki kytusevoolik vms lahti aga polnud, proovisin käivitada, käima läks ilusti aga vägaväga kohutav kolin ning sahin oli sees jätsin koheselt seisma ning kutsusin isa autoga järgi, kodus siis kakkusin kohe kõik lahti et üle vaadata mis juhtus. Selgus siis, et magneeto poolne laager andis saba ning tegi kohutavalt häält. (Ärge ostke kunagi NTN laagreid, kokku sain sõita 110km, vario poolne laager oli nagu uus, aga magneeto poolne oli sinine ning ragises, kas siis juhtus praak laager vms) Nüüdseks siis pill jälle laiali ning ootab uusi laagreid, uued said siis enne simmerid, veepumba rem. kompl., uus kolvi kompl ning sõrmelaager. Samuti sain korraliku S6 hpc ning Athena racing väntvõlli, vaatan kumma sisse panen veel.
See lihtsalt praak laager.Endal sattus ka üks selline. 300km sõitis ja läks pekki. Kusjuures oli SKF-i laager. NTN laagriga juhtus mul ka korra samasugune asi,kuid sõita sain ainult 10km.Ostke ikka häid laagreid või siis mängige loteriid ja varuge aega/närve.
Kuule jaa sain nüüd ise ka aru, et pole mõtet hiina sitta osta enam, ainult vahetuse rõõm. Ootan ise kuskilt raha, et siis kas osta korralikud skf-id või siis juba niiöelda malossi karbis skf-id millel on ka camexi poolne garantii
Vaatasin, et teema juba 2 lehele langenud ning keegi ei viitsi väga sõna ka võtta Vahepeal sain siis laagrid ja pilli täitsa vinks-vonks korda. Peale 500km sõitu lendas rihm puruks, mille tulemusena tuli ka kuidagi vario taldrik lahti ning rikkus kogu sealse värgi, yhesõnaga tuleb välja, et ka vario poolne vända ots on kõver Kui kooli kõrvalt aega saan siis panen ilmselt stock vända tagasi kuna hetkel ressurss puudub Tahaks pärnu kokkutulekul veel korras pilliga ära käia Talvised plaanis on s6 mk2 racing v sport pro ning vähe asisem sumps ja karpa, aga nendega läheb aega