Kuna teadsin juba eelmine nädal, et mu enda sx läheb ära hakkasin kuulutsui vaatama, et võtta mingi uus liikur. Tahtsin saada ss mingi setiga sx-i v Aprilia rs125cc. Saigi siis selline lüke tehtud, et läksin Sakku vaatama Full MHR Team sx-i 8) . Kõik tundus enamvähem olevat, võtsin ka silku kohapeal maha ja selgus et silku on seest nagu tutikas karbist välja võetud silku, küll aga kolb on saanud mingit jura, sisse ja väljalaske pooled olid ära kulunud ja rõngas enam väga ei pidanud (must rant rõnga all). See selleks siis, teadsin, et kohe vaja uut kolbi, uusi malossi sidurikettaid (hetke seisuga olid seal sees stockid mis libisesid). Kuna sain sx-i täis hinnast palju alla kaubelda, siis otsustasingi, et võtan sx-i kuna silku ja muud tuuning osad olid nagu uued, niipalju ütlen, et alla tingitud summa eest saan mootorile kõik eelpool vajaminevad asjad ära osta ning natuke silmailu ka teha 8) Hetke set siis: Silinder: Malossi MHR Team 80cc Väntvõll: Malossi MHR Karpa: Dellorto 28mm VHST Sumps: Malossi MHR Team Kollektor: Malossi 360 Klapimembraan: Malossi VL14 Sidur: stock (kohe asendan Malossi omadega) Õhufilter: üüratu suur Malossi :lol: Optiline: Multimeeter: Stage6 multimeeter Spido: Koso Tagatuli: Str8 koos suundadega Ees väiksed suunatuled Ega siis muud väga polegi plaanis, kui korrastada välimust 8) , teha mootorile remont ning pill timmi panna 8) Hetkel siis ei avaldagi siin välimust, mis tulekul, kes teavad need teavad mis tuleb 8) :lol: Käisin autoga järgi ja viskasin pagassi :lol: :lol: Tõin koju, panin esiotsa alla ning võtsin mootori maha:
Tänud teile, kuna ma teen seda omale, mitte müügiks siis teen kõike nii hästi kui ma oskan ja suudan, et tulemus oleks perfectne 8)
Tänud teile kõigile! 8) Kuna õhtul hakkas igav, mõtlesin, et kakun raami paljuks ning, kui aega saan viin liivapritsi, sealt ka küsimus, kus pärnus saab liivapritsi teenust?
Väga kena SX ja sett ka väga vihane, aga need vejled ja kondlid peavad kaduma, pole aimugi mida piaggio targad mõtlesid, kui seda disainisid. Igatahes, kui need asendad siis oleks masin juba maasu, soovitavalt 2007 kondlid - lõvid kõige õigemad. Muidu aga edu, lihtsat timmimist, muretut ja pikka läbisõitu, ning head jahutust alu poolt. 8) 8)
Tänud sulle! Velgedega nii, et kui keegi pakub vahetuseks 17tolli sm kodaratega velgi siis vahetan ära, aga, et hakkan eraldi kodaratega velgi ostma siis seda ei. Mis kondlitesse puutub, lasen teha eritellimusena terve ringi uue kleepsusarja. Eelmisel sx-il olid lõvid ja nüüd võiks midagi muud teha. 8) :lol:
Nonii, ongi siis esimese suurema upi aeg 8) Tellisin siis täna camexist 180eur :-x ees juppe: kolb, tihendid, malossi sidurikettad, sõrmelaagri, kick hoova ja veoketi 8) Kuna kooli kõrvalt pole palju aega ja eriti viitsimist ka siis raam ootab laual lihvimist :lol: :lol: Selle lihvimise korraldan nv kindlasti ära ja järgmine nv saan ehk raami ratastele ja mootori vahele Loodan, et jupid tulevad ka välismaalt kiirelt ja loodan väga, et järgmine nv on first start :lol: 8) Reedel lähen ostan vajalikud värvid ära ning ilmselt näete, milliseks tulevad ka kondlid 8)
suht kiiresti areneb see asi sul 8) aga miks liivapritsi ei vii? ja pulbrisse? Kindlasti saaks palju parema tulemuse ja vastupidavama. Samal ajal jõuavad jupid ka meil :lol: Mul tulevad tihendid malossilt.
Ega hääled tulematta jää jah 8) Ainuke bad uudis see, et first start alles 13----veebruar :-x :-x Kuna camexsis pole midagi saada, siis sealt tuleb tellimus niikaua :-x Aga reedel lähen kirjutan sxi oma nimele, ostan vajalikud värvid ning rattalaagrid 8) Kui kasutaja offroad42 viitsib liigutada, siis tulevad ka vajalikud jubinad tema käest 8) :lol: