2T karburaatori ühendamine

Discussion in 'Help!' started by elu, Sept 26, 2011.

  1. elu

    elu Member

    268
    0
    16
    Silindri juurest tuleb 2T masinal 2 toru - üks peenem, teine jämmem.
    Karburaatoril, mille just puhastasin (tühikäigu düüs oli umbes) näeb välja alljärgnev, omades 4 toruühendusotsa(kütuseotsa ülesse suunaga ühendatud musta värvi kütusevoolik):
    [​IMG]
    [​IMG]
    Hetkel paagist kütust imeda ei jõua - loogiline, torudega ei tekitata vaakumit, kuna need ühendamata.
    Vaid jämmema toru katseline ühendus ei andnud tulemust, et kütust võtaks iseseisvalt.
    Küttesegu otse karbussi lastes käib mootor seni, kuni kütus otsa saab.

    Oskab keegi selgitada, mis kumbki toruke teeb ja kuhu ühendada tuleb (kirjeldamiseks saab pilte kasutada)
     
  2. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    jummal auda, alumisel pildil parempoolne ilmselt vaakum või õli ning teine ujukikambri tuul, paremal siis ilmselt sama.
    et paagist ise kütet võtaks peab kraan olema lahti ja paak karpast kõrgemal, siis voolab ise peale... :lol:
     
  3. elu

    elu Member

    268
    0
    16
    Ühendasin kütusevooliku otsa paagi asemel pealt lahtise läbipaistva anuma karburaatorist kõrgemale - ei tõmba kütust peale.
    Oskab keegi seletust anda, miks silindripea juurest 2 voolikut tuleb ja kuhu need ühendada?
    Saan rallitaja jutust õigesti aru, et ülemise pildi ots segusse võetava õhu sisselase ja jääb tühjaks...iseenesest tundub see mõte Dellorto manualiga kokku minevat... http://aprilia.toshib.fr/rs125_euro3/DellOrtoMAJ01.pdf
     
  4. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Silidri juurest tulevad voolikud on reeglina - paks õlipaaki, peenike karburaatorisse.
    Segusse võetava õhu sisselase on õhufiltri kinnitus, ehk siis hiiglaslik auk karburaatori küljel(pole võimalik mitte märgata, poole karburaatori suurune auk).
     
  5. Titanium

    Titanium New Member

    212
    0
    0
    Silindripea juures tulevad 2 voolikut on jahutuse omad,kui tegu LC silindriga.Need võid jätta üldse ühendamata,kuna suhteliselt mõttetu asi soojal ajal.Pane mingi voolik sinna,mis ühendab neid kahte.
     
  6. elu

    elu Member

    268
    0
    16
    Ikka õhkjahutusega tegu.
    Kasutaja Z0ne jutt, et jämme õlipaagiga ja peen karbussiga ühendada tundub tõene - kontrollisin youtube videosid uurides ja panen siia ka pildi, mis videost välja võetud:
    [​IMG]
    Ma segan õli kohe kütusesse, seega plaan jämme voolik tähelepanuta jätta ja peenem katse-eksituse korras karbussiga ühendada.
    Kõik kogemused ka Teie poolt oodatud endiselt teemasse
     

Jaga seda lehte