Paljudes teemades on läinud sel teemal vaidlemiseks. Vaielge siin, aitab solkimisest. Minu seisukoht endiselt selline: 70cc ei tähenda alati lagunemist ja suurt võimsust ning 50cc vastupidavust. Kõik oleneb millestki muust ja sedasi kuulujuttude põhjal üldistada on äärmiselt rumal tegu. 50cc racingkaup ei pea pooltki nii kaua vastu kui 70 kerge sport ja vastupidi (näiteks stock ja 70 racing). Edasi mõelge ise.
No, ei saagi. siis järelikult kubatuur siiski loeb ju. Kui kõrvutad näiteks 50cc Polini Evo ja 70cc Stage6 Racing. Nad on sama võimsusega, aga Evo peab tegema tohutult rohkem tööd sellejaoks ja kulub kiiremini.
ei ütleks nyyd et 70cc ei oleks vastupidav aga se mis liigub se ka kulub 50cc peab rohkem tööd tegema ,ja ka kulub ka kiiremini
Ehk siis rahvas võiks mõista, et sama kubatuuri piires on erineva vastupidavuse ja võimsusega kite ja mootori vastupidavus oleneb veel mustmiljonist muust tegurist, kui kubatuur (määrimine, jahutus, seadistus, kütuse kvaliteet, kui hästi detailid omavahel sobivad, kasutatavad materialid jne jne jne). Tegelt see on nii loll ja mõttetu vaidlus et ma ise ka ei usu. :lol:
Kõik oleneb masinast ja inimest ju , Mõni suudab 50cm silku ka kiirelt persse keerata , et jhm. 70cm silkul vb rohkem tööd , aga tuleb ka vastavalt hoida teda siis. Ala , kes 70cm silku peale panevad , hakkavad kohe peenestama , tõmbavad ainult ringi ja lõhuvad. + Nagunii kes 70cm silku panevad panevad ka peale koonuka ehk rollusurma.