Aeroxiga rahulikult ringi tinistadades võtab palju, sest valasin paaki umbes 1l bentsu ja sain alla 8km sõita sellega kahekesi. Miks see nii palju võtab? Eriti kiiresti ei sõitnud, vahepeal tegin mõned võimsamad kiirendused. Aerox siis Stage 6 racing ja Dellorto 21mm milles 88 düüs, Polini Speedcontrol. Selline küsimus, et kui karpa vahetada välja väiksema vastu, nt 12mm stock, siis küttekulu väheneb, aga kas siis üldse sõita saab? Minu pealmine vajadus on ökonoomsus, mitte jõudlus, kuid samas tahaks, et stockile väga alla ei jääks, kuna mootor küll stock ei ole. Võite pakkuda erinevaid lahendusi, kuidas saaksin väiksema küttekulu!
kui sa paned 12mm karpa peale ss lased kotti ka selle... pane parem väiksem düüs ja stock õhufilter :roll:
mis õhufilter sul on? Racingule piisab tänaval sõiduks täiesti 17,5 karpa ( ps kui huvi ) On korralikult timmis? timmist väljas roller võtab ka rohkem kütust. + kahekesti võtab ka Edu küttekuluga
70cc võtabki palju bena...Endal stock+sumpa võtab mingi 5l/100km peale ja paagitäiega saab mingi 120km sõita ennem kui tuli põlema läheb. Kahe inimesega võtab sitaks rohkem, ise sain paagitäiega kahe inimesega 70km sõita. Kui säästa tahad sõida rahulikult v tee stockiks tagasi Segu korras?
Kindel, et nii laseb kotti? Peab siis väiksema düüsi sebima, õhufilter ongi stock koos Malossi redspongega. filtrit näed eelmisest vastusest. Olgu, tänud pakkumast, aga kuna hetkel rahaline seis väga ei luba uut karbussi hetkel osta, pean piirduma düüside vahetusega praegu. Tänud ka selle eest ning edu sulle enda karbussi müügiga! päris kõva . Muidu stockiks tegemist ette ei hakka võtma, kuna ei näe mõtet, sest nii palju vaeva näinud sellega ja pealegi rahaline väärtus ka väheneb isegi siis kui müün rolleri stockina ja tuuningjupid eraldi ning liidan saadud summad. Segukohapealt niipalju, et timminud olen palju seda ja praegu tundub enam-vähem timmis olevat. Ei tea nüüd võrrelda ka, sest pill oli saades ka timmist väljas ja ei käinud korralikult.
Düüs peab olema vastav mootori vajadustele, ning 12 karpaga oleks kõvasti suurem küttekulu kui 17.5'ga.
Raske uskuda, et nii vähe. Sõbral stock piirajatega R võtab 4L/100km. Arvestades seda, et mul sumpa, siis tundub 5 loogiline aga kuidagi palju võtab küll... :-x
loogiline kui tal on näiteks varjos piiraja .. keskmiselt väiksem kiirus ja suuremad pöörded ju :roll:
piiraja ei lase just liialt pöörde minna. Mida väiksemad pöörded seda väiksem kiirus, mõtle nüüd loogiliselt, kui piirajad peal ja keskmiselt väiksem kiirus siis pole just pöörded kõrgemal. :lol:
Tegelikult variaatoripiiraja peatab variaatori enne lõppu, seega "käik" on väiksem. Et sama moodi liiguks, peab masin rohkem pöördes just olema.
80 düüs org. õhufilter endal oli c16+racing+21mm küttekulu 6-7l sajale. mõõda komp ka ära. kui liigavähe on sis võtab ka jõuliselt kütet.
Eile sai siis selline vigur järgi proovitud, et panin peale sõbra originaal karpa. Tegemist siis arvatavasti Dellorto 12mm karpaga, milles 70nene düüs. Mingit timmimist ei teinud, kuna ei tundunud olevat vajalik. Minu enda õhupuhasti ei mahtunud mingi ime pärast otsa siis otsisin mingi koonuka, mis sai kiirkorras tripiga kinni tõmmatud. Pill käis paarist kolmest laksust ja kiirendus ja minek oli enam-vähem võrdne minu Dellorto 21mm karpaga. Enne käimapanemist valastin ca. pool liitrit pena kah tühja paaki, et näha, kaua sellega võimalik sõita on. Igatahes selle pooleliitriga sai ikka kõvasti kauem kui 21mm karpaga ja jäi veel ülegi. Keegi seda nähtust oskab seletada? Ja Terre, kahjuks pole kompi millegiga mööta, muidu möödaks küll.
jah lapsed kuulake ikka isa kaido sõna ta teab millest räägib aga vahel ajab paska nii nagu oleks pasaautomaat. Peace.
Tegemis oli kindlasti Dellorto 12mm karpaga. Muidu mu karpaga endalgi bensu kulu üsna suur, karpa pole päris timmis vist