Tere! Mure siis selline et ei tea kas segada bensiini sisse õli või mitte,olen kuulnud et 70-sele tuleks paaki segada õli aga kuna eelmine omanik ütles et keeras õli pumpa peale siis ei teagi mida teha. Roller:Aprilia 70R Aitäh!
jah,bensiini ja õli segamiseks too koju 30l kanistris bensiini ja lisa vajalik kogus õli.saad kodus tankida,pole vaja tanklasse minna.kui garaaž puudub bensiini hoidmiseks võid kanistrit toas hoida ja pikemale sõidule minnes võta kanistriga vajalik kogus bensiini kaasa.ma sellise ajuvabadusega nussida ei viitsi.läbisõidud on liiga suured,aastas 7000km kanti,mootor ikka 50cm3 ja õlipump alles,suvalises tanklas puhas bensiin paaki ja sõit jätkub,ma ei viitsi tanklas hakata arvutama kui palju bensiini paaki läks ja siis süstlaga täpselt mõõtes õige õli kogus bensiinile lisada.2t krossikale oli jah ainuke lahendus segu bensiini teha,riga võrrile võis paaki silmajärgi õli valada,mida rohkem seda uhkemalt tossas.näiteks 2t võistlus krossikas läheb rikki kui bensiinis on õli liiga palju.liiga vähe siis ka lendab laiali.tänava masinal võiks mingisugune mugavus alles jääda.mu oma võrril paak 13l,sellest jätkub 200km jaoks..aga edu ja õliseid käsi kui su rolleril 5l paak,80-100km järelt uuesti paaki õli segu tegemisega.mul niisama poe ja tuulutamise ring on 40-50km.vahel ilusa ilmaga tuleb ühe jutiga 100-150km sõitu enne kui koju läheb,see tähendaks et peaks päevas 2 korda jamama bensiini ja õli tilgutamisega
Sa üldse loed ka üle mida sa räägid? Kui õli rohkem paned siis lähevad rikki? Sellejaoks et õli õigelt panna on õlisegamispudelid ja tanklas läheb sul maksimaalselt 30sek kauem aega et see õli sinna paaki panna kui lihtsalt puhast bensiini. Sul pole mõtet rääkida asjast mida sa ei tea või pole teinud. Ja toas nende bensiini aurudega pole väga hea elada.
kuskohast sa võtad et ma ei tea kuidas õli segama peab.selleks teil seal pärnus kõik masinad laiali lendavadki uute juppidega et ei oska õli segada ja muid asju õieti teha.enne targutamist võiks ise väheke uurida kuidas asjad käivad,küsi krossimeestelt kuidas nad õli segavad,nad ei kasuta ühtegi pudelit,segu tehakse kanistrisse ja õlikogus peab olema väga täpne.neil võistus 30 minti +2 ringi gaas põhjas.teie moodi õli segades ei jõuaks ükski 2t krossikas kunagi 2 ringist kaugemale
Masinad lendavad laiali kuna ei oska õli segada? Ma arvan et mitte ükski sinu krossimees ei sõida 30min gaas põhjas.
osavamatel viilitud mootoritega 125cm3 krossikatel kestab kepsu laager 9 sõidutundi,siis lendab laiali,aga minek on selline et jäärajal sirgel läheb 450 4t krossikast lihtsalt mööda
tee omad järeldused,kui mootor nii võimsaks aetud on üli oluline,et bensiini sees on õli täpselt õige kogus
ma olen igaksjuhuks natuke rohkem pannud ja tossab ka õrnalt, aga midagi katki pole? Kas mu masin on nüüd katki, et midagi ei lähe rikki? Mul on ka võimsamaks aetud üli oluline mootor. :|
Võistluskrossikatel ning muudel piirile aetud mootoritel on tõesti väga täpsed parameetrid kus sees nad töötavad korralikult, mööda pannes kas ei jookse nii nagu peaks või tõesti annab midagi saba. Rolleritel ning muudel taolistel tänavapillidel, millel on peale pandud sportsilinder ning nipet-näpet veel tehtud, on juba tootmisel arvestatud sisse väga lai kasutusala, väga lai õlikvaliteedi kõikumine ning erinevates maailmaosades erinevad ilmastikuolud, tänu millele on need mootorid ka kõvasti rohkem aksepteerivamad, ei ole nii pirtsakad kütuse kvaliteedi ning õli kvaliteedi/koguse suhtes. Olen ise hajameelselt pannud topelt koguse õli, ning peale õrnalt vähenenud jõudluse, jubeda tossupilve ning hiljem ära tahmanud küünla, ei juhtunud midagi. Enamus masinatel õlipumpa peale lüüa ei saa, seega ainsad võimalused on kas ise juurde panna bensiini hulka puudu jääv osa, või üldse eemaldada õlipump ning kõik segu paaki teha. Eraldi mõõtepudeli kasutamisega tanklas rohkem kui 30 sekundit tõesti ei kulu, ning tee äärde jäädes ei pea kedagi segubensiiniga järgi kutsuma, vaid saab lähimast tanklast kohe tankida.