Tervist, plaanis siis teha enda Keeway F-act'ist 70cc masin. Oleks vaja teada mis mul peale silindri vahetamise veel vaja ära teha et masin elaks pikemalt. Põhiline on see et ma saaksin pöördeid madalamale, 62km/h 9800 r/pm ja tänu sellele jooksis mu silinder ka lõpuks kotti. Niiet inimesed kes ei ole enda vastuses kindel siis ärge kirjutage.
ilmselt sul need rullid ja vedrud paigast ära et nii pöördes oli. Mm kõik oleneb mis silindri sa paned ja siis alles saab midagi soovitada sulle kui noh et peaks kauem vastu vaheta siis juba oma väntvõll ja väntvõlli laagrid ka ära, ning kui sa juba selle asja lahti kaukud vända jaoks vaheta simmerid ka ära
Camexis jäi silma Stage 6 70cc silku 1990.- muidugi ei uurind täpsemalt selle kohta mis mootorile jne... aga eks ma siin netis kolan ringi ja otsin midagi sobivat.
ilmselt oli see stage6 sport pro. normaalne silinder rebib hästi. Sellele pole vaja vänta vahetada aga vända laagrid küll ntx c3-c4. Aga kui raha on võid vända ka vahetada. Klapilehed vaheta, karpa kindlasti suurem saad parema tulemuse. vario ja sidur ja rihm pole nii oluline teema, kui võid ka neid vahetada.
tere oll ma Fredy , su rolleril esimese asjana tulex vahetada rullid , survekas , vb tegid oma pärnu tripiga sidurile liiga , aga kui tahad 70 teha siis kindlasti klapilehed ja vändalaagrid vahetusse , ära kuluks suurem karpa , sportsumps , ngk küünal ja siis peab su masin ka korralikult vastu
peale sinu on ju veel teinud mehi oma keewaysi 70-steks ja ei ole erilist kisa kuulda. kindlasti tasub 70 teha. üks vastupidal 70 silinder on näiteks DR70 evo.
maitea r22gitakse et kui eemaldada õlipaak ja segu teha elab masin kauem.....ja kui ta sul niipöördesse läheb kas siis mitte ei saa olla variaatoririhm nii pikk?
wtf sa ajad..? pane raskemad rullid ning vastav surve vedru, küll siis pöörded langevad.. muidu sport pro kannatab küll kõrgeid pöördeid ja on vastupidav..
Aga kui tahaks just 50cc juurde jääda (keeway) ja võimalikult kaua vastu peaks siis peaks panema malmist silindri??
Malm on üldjuhul vastupidavam tõesti. Kokkujooksmise korral on ka võimalik puurida/hoonida. DR 50 on keewayle päris hea silinder. Vastupidav, hea performi ja mõistliku hinnaga.
Ükskõik kas jääd 50cc või uuendad 70cc, vastupidavust jahtides pead kindlasti vaatama väiksema võimsusega silindrit (50cc puhul sobiks ju ka originaalsilinder) ja sellega sobivaid osi. Kindlasti hoia eemale koonusfiltrist ja lase roller õigesti seadistada et oleks tagatud õige küttesegu, piisav mootori õlitus - need välistavad enamasti kokku jooksmise võimaluse. Ilmselt tuleb ka variaatorit reguleerida, kui 70 või mõni originaalist kiirepöördelisem 50 tuleb.
Nagu ma oleks seda ette näinud, täna jooksiski vist mootor kotti. Päris kindel veel ei ole, sest pole maha võtnud, aga käima pannes (tahtis veel stop&go-d) starterist ei tahtnud üldse kaasa vedada (tegi häält nagu aku oleks tühjaks saamas) ning kui jõudsin sõita minig 500m lendas bensu sumpsi ja mootoril kadus jõud ja peagi suri välja. Kui säde on hea ja küünal läheb märjaks, kuid ei käivitu on suhteliselt kindel et kotis?
vägagi võimalik.. samad sümptomid on ka siis kui saab väga palju bensiini peale ning vähe õhku.. võta silku pea maha, saad kohe teada, mis toimub..
Kui õlipump lakkab töötamast, kaob määrimine ja halveneb detailide jahutus. Siis muutub kolb umbes selliseks või selliseks, kepsu alumine ots võib olla ülekuumenemisest sinine (osadel kepsudel on see termotöötlusest ja seega normaalne) ja silinder on selline.