Hei, oleks vaja siis kedagi, kes tunneb rohkem supermotosi, just 50cc omasi, nagu Gileria GSM, Yamaha DT 50 (R), Derbi Senda ja muud. Oleks siis vaja teada nende tüüpvigu ja millega tuleks arvestada. Aitäh.
Käigukast ja sidur, kumbki läbi on, läheb kalliks. Pole tüüpvead, vaid lihtsalt saavad tihtipeale piinata.
Okei, aga kuidas neil muidu sõiduomadused on ja kolb kulub ikka nagu tavalisel rolleril, kui sa just teda siduriga ei piina ja sissesõite ei tee korralikult?
Sõiduomadused on täiesti olenevalt masinast, kuigi lahtisema või libedama pinna peal on kordades kindlam sõita kui rolleriga. Mootori kuluosad kestavad väheke rohkem, kui ökonoomselt sõita, tänu madalamatele pööretele, mis on võimalik tänu käikudele. Samuti on kütusekulu väiksem ökonoomselt sõites.
Ise mõtlesin ka kindlasti selle peale, kuna pole väga suruja vend, isegi kui sõidaksin liikluses. Kiirendus on muidu kordades parem kui rolleritel?
Küsiks siis seda ka, mis on vahe on Derbil Aprilial ja Yamahal, just need 50cc pillid. Tean, et Derbi Senda ja Aprilia SX50 kasutab täpselt sama mootorit, aga teine kere või gondlid pidid teistmoodi olema. Aga Yamaha?
Vanemad Derbi Sendad (kuni 2006) kasutavad EBS mootorit (ehk siis morini käikudega mootor) Peale seda on neil D50B0 mootorid(ehk piaggio käikudega mootor) Apriliad sx50'd kasutavad D50B0 mootorit (piaggio käikudega) Yamaha DT'd kasutavad Minarelli AM6 mootorit.
Hinnast ei oska väga rääkida, AM6'le ning D50B0'le on kõige rohkem osi, EBS'ile kõige vähem. Originaalosad peaks AM6'le odavamad olema.