Jutt siis selline. Sooviks siis siit targematelt vendadelt abi. Roller on siis Solifer 50R 50cc. Paned rolleri käima , lased soojeneda ja siis hakkad ära minema ja kui gaasi paned poob kinni ja nii koguaeg peaaegu , seda ka siis kui oled juba tkk aega sõitnud. Ise arvan et ei saa bena kätte, aga äkki keegi teab veel midagi targemat öelda ja siis mis aitaks selle vastu. Ise arvasin et äkki tuleks suurem düüs panna, aga ei tea kui suur on algne ja kui suur oleks mõistlik panna. Sooviks veel infot, kust saaks normaalset koonukat hea hinnaga. Ja kui keegi tead selle 4t piirajatest veel midagi , siis need jutud ka oodatud . Ettetänades, Riivo
See on 4t tüüpviga. Pane suurem düüs ja ikka on külmalt uimane. Tean kõigil kellel 4t masin on sama jama. Aga proovi suurema düüsiga, et mis juhtub, vb läheb paremaks, endal küll mitte :roll:
keera küünal maha peale käiamist ja vaata mis värvi või kui niiske küünal on, see kõige lihtsam viis välja selgitada, kas saab vähe bensiini
Alustuseks keera küünal välja peale sõitu ning vaata värvust, siis võta karpa põhi lahti ning vaata düüsi, ning peale seda mine ja osta suurem düüs vastavalt küünla värvile ning algsele düüsile. Lumivalge küünla puhul võib julgelt osta juba 15-20 ühikut suurema.
Sa jott võid oma targa jutuga muljet avaldada, aga kuna sul arvatavasti pole olnud 4t rollerit siis mine vittu. See on KÕIGIL 4t rolleritel nii. Tapke ära aga ma ütlen ,et seda viga pmt. ei saa parandada. Endal on kogemusi, ja olen Kõigil 4t tsinsudel seda näinud, et soojendatakse tükk aega ja siis minnakse minema uimaselt. Sellega tuleb leppida, soojenda enne kui sõitma lähed jne. Suvel kaob ära. Viga pole milleski!!!!
Pole ma nii spetsalist ka aga see nali ,et poob ja uimardab on sagedane 4t hulgas. Endal on olnud üks 2t masin ja kaks 4t masinat. 2t seda nalja polnud, aga mõlemal 4t on see nali olnud. Ei olegi vaja midagi teha aga see tuleb iseenesest. Ja mis põhjustab poomist? Poomist põhjustab lahja segu ( õhku palju ja bensiini vähe.) Vaata üle äkki on bensiini filter umbes või voolik karpa juurest annab välja(pole hästi otsas).
Siis suurem düüs ja kogu lugu. Seal pole enam muud võimalust. Selles ei saa enam süüdi olla reduktor näiteks. Vaata kui küünal valge siis julgelt suurema düüs ja kogu lugu. Siin pole midagi enam vaielda, muidu see teema muutub peldikuks. Düüs väike kuna bensiin ei mahu seal perseaugust läbi . Suurem düüs siis mahub ka bensiini õiges koguses sealt läbi. Ärge hakake vaidlema kuidas varem töötas selle düüsiga! Äkki on silinder hõredaks jäänud ja selle jaoks ongi rohkem bensiini vaja et ta töötaks.
T_Ü_R_A kas sa ei saa aru. Varem sõitis, varem sõitis, varem sõitis. Mul ka varem sõitis ja tuli siuke perseaugu nali järsku, suurem düüs ja lahenes ära. Ei viitsi enam vaielda. Kui sa nii tark oled siis ütle mis viga on!!! Kuradi autodiagnostik siuke.
Kuulge kutid, jätsin siiski mainimata vist selle, et sai just vahetatud ka kolv ja silku . ja pole päris sama mis enne , ehk see silinder ja kolv on väheke järsemad ja tahavad rohkem bena ja minek oleks ka siis parem ? Õelge mulle parem mis mõõdus on stocis düüs ja mis mõõdus võiks proovida ...
Okei lõpetame need perseaugu naljad ära. Nõelatase+segu kruvimine võib ka mõnignatel juhtudel aidata. Me võime siin vaielda nagu sass ja aadu ümber sitatünni aga tolku pole midagi. Kõige parem on ise kohal rollerit vaadata ja uurida, mitte pakkuda ja omanik ise ei ütle vahele midagi. Siin võid vaielda ja kui isegi võidad oled ikkagi väärakas.
Heii ! Ehk oskate seda öelda, et mis mõõduga sellel rolleril membraan on , kas 15.95mm, 16.00mm, 18,00mm ? Vana on välja veninud oleks vaja uus osta .