Masinaks on siis kymco agility. Asi siis selles et sai CDI plokist piiraja eemaldatu, varem läks mäkke üles, mäest alla ainult 50. Nüüd läheb mäkke üles mäest alla 60. Kui 60 tuleb siis hakkab nagu plõkutama, et ei lase nagu minna, hääl on ka selline plökutamine. Kas segu jääb sellisel kiirusel lahjaks? Kõik muu on stock, pole tuunitud.
Rikas segu vast, endal sama asi olnud. Väiksem düüs(90->88) siis ei jamanud, aga segu läks lahjaks. Ma pakuks nõelaastmega mängimist.
Miks peaks siis niiöelda CDI piirangu mahavõtmist segu sul lampi rikkaks minema? Neil neljataktilistel ongi mingi .80 suurusega peadüüs. Suurema tõenäosusega keerati seal CDI näppimisega elektroonikas midagi ikkagi kanni. Agility-l peaks ju varikas ka veel randiga puks olema, mis ilma randita vastu vahetatakse. 60km/h on ikkagi vähe. Sinna 70km/h liiguvad need piirajateta neljataktilised taburetid.
Proovisin natuke nõelaastet muuta, aga ei juhtund midagi, peab rohkem vast kruttima. Aga türamüra ütles et CDI läbi, aga ei saa olla kuna käivitub hästi, säde hea, muidu ei puterda kui 60 juures. Piiraja sain maha muidu ühe trikiga, lõikasin saega väheke cdi plokki, ise ka ei uskunud aga toimib Aga mul veel hiinakas, tollele on pandud veel suurem düüs aga mäest alla 80km/h ei puterda midagi. Aga muidu peaks rohkem jah minema, poole gaasiga peab sõitma.
Sellega on kõik öeldud. CDI keerasid ikkagi persse. See, et toimib on petlik tunne. Psühholoogiline värk. Kustkohast teile need ideed küll pähe tulevad, et saega CDI kallale minna? Soovitan sasida mootorsaega tiba ka elektrijuhtmestikus, äkki hakkab lausa 90km/h lippama.
CDI perses ei saa olla. Ega ma lampi ei hakanud lõikama, kõik on teada, lõikasin nii vähe et vaevalt mikroskeemini jõudsin. Aga segu on jah vast rikas kuna bensu haisu tuleb sumpast. Aga ta mul varem ka natuke puterdas kui piiraja peal, näiteks sõidan 50-ga, lasen gaasi maha ja 40. pealt tõmban gaasi põhja siis hakkas väheke puterdama. Ja kui pikema maa sõitsin gaas põhjas ära ja kui gaasi maha lasin siis paukus kohe, nagu leegitorus toimuks plahvatusi :roll:
Kui ta sul nii paukuma hakkab siis mõnel vanemal masinal võib süütemoment paigast (350cc javal lõi vale süüte moment sumpsi peaaegu ribadeks..) olla aga teie rolleri puhul ei saa süütemomenti vist paigast minna...? ja teine asi miks sumpas plahvatused võivad esineda on kindlasti liiga palju kütust
Süüdet reguleeribki ju jusnimelt CDI ja kui ta seal saega mõllas, siis pole ju mingi ime, kui midagi perse keeras ja nüüd valet signaali loobib.
Õhufilter küll puhas pole, oli kunagi plaan uus osta aga originaal uus maksab CA 30 eur puhastasin küll kunagi niiet paar peotäit liiva tuli välja, aga ainult üks päev oli hea, läks käima ilma gaasi peal hoidmata. Aga need paukumised olid enne CDI-st piiraja maha võtmist juba. Kui kusagil 5km järjest sõita ja gaas maha lasta, siis paugub ja turtsub hirmsasti. Kui 1km järjest sõita siis ei paugu. Pläriseb ka aga sumps on kõvasti kinni ja leegitorus pole auke, tihend vist läinud :roll: Aga kütust võtab ka palju, ise kahtlustan et õhupuhasti umbest, ja õhu arvelt võtab kütust rohkem. EDIT! Siin siis video kus õpetab seda nalja tegema, pool aastat tagasi vaatasin ,et lolliks läinud, aga nüüd vaatasin et päris õige värk http://www.youtube.com/watch?v=eaVK2arj9PM
Õhupuhasti nii lihtne asi, seda ei ole vaja uut osta juhul kui vana terve on(korpus), ostad lihtsalt uue svammi sisse, mis üle mõne euro ei tohiks maksta. Muidu vaatasin õpetuse video läbi, puhta idiootsus. Pool mm vale ja perses. Kahtlustaks nüüd ise ka cdi'd, kuid enne pane uus svamm sisse õhupuhastisse.
Homme proovin, täna vihma sajab ja ei viitsi jamama minna, ilma õhupuhastitta saab ka proovida, kui roller harkjalapeal. Ise arvan ka et CDI on, kuna mäest alla, nagu gaasi õieti ei annagi, aga ikka puterdab väheke. :roll:
Täna sai ilma õhupuhastita proovitud, roller oli jalapeal ja gaas põhjas ja ei puterdanud enam nii hullusti. Õhupuhasti oli s#tta täis nii et jube. Aga jah ilma õhupuhastita ei saa proovi kuna hakkab pooma.
Nüüd tekkis mul küsimus ,et kas sellist rollerit nagu kymco agility 4t tasub tuunima hakata? Oleks õnnelik kui saaks juba stock 2t tõmbe kätte. Kas tasub paigaldada malossi multivari. Tahaks suuremat silindrit, aga kalllis. Roller juba 11000 läbi sõitnud et silinder hakkab ka juba kuluma. Et tahaks teada mida tasub siis 4t-lisega üldse teha. Sõbral muidu on räigelt tuunitud aerox 70cc, päris sellist tõmmet ei saa ikka kätte. :roll: Aga kas üldse tasub siis midagi teha? EDIT! Muidu oli plaanis koonukas peale panna. Kas on mõtet? Muidu too ilusam ja kompaktsem,