abi

Discussion in 'Help!' started by Aprilia156, Märts 21, 2016.

  1. Aprilia156

    Aprilia156 New Member

    6
    0
    0
    Moi, kas keegi tark seletaks mulle millises olukorras suuremat dûüsi vaja, millal vãiksemat, millides asendis nõela vaja timmida ehk siis karpa timmimise kohta úldiselt?
     
  2. BeAfro

    BeAfro Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Ürituste korraldaja

    1,770
    12
    38
    Suuremat düüsi on vaja kui vahetad stock õhufiltri koonuka vastu, paned stock summutaja asemel sportsummuti või vahetad silindri suurema vastu. Suurem düüs annab endast märku siis, kui gaasi andes, näiteks järsult põhja keerates hakkab pooma, ehk siis nagu hing jääb kinni. Ja kui puperdab, ehk siis ei tööta ühtlaselt, siis on suur düüs. Düüsiga saad üleüldiselt kontrollida seda kas puperdab või poob. Nõela astmega saad kusagil 1/2 gaasi kontrollida. Foorumis õpetuste all on isegi kõik graafikud olemas, kus, miks, millal ning mis teeb kui vajab timmimist. Loodan, et said abi. ;)
     

Jaga seda lehte