Mure on selline et masin ei käivitu enam elektri starterist. varem käivitus (aku uus ja veab hästi ringi) aga siis ka suhteliselt pika käiamise peale. aga nüüd enam ei lähe üldse käima. jalaga lüües läheb kohe. palun aidake, Mikk
see võib ka täiesti nii olla. aga kudias ma selle kindlaks teha saan? mingi mõõdik on vist selle jaoks mis kompresiooni ära mõõdab? ja kuidas etha kindlaks kas ai on silkus või kolvi rõngastes?
Kompressiooni mõõtja ongi selle jaoks, küünla asemel keeratakse sisse ja saad mõõta. Kindlaks ei saagi enne teha kui võtad silku maha, et kummas on viga. Võid viia kuskile motopoodi/ töökotta silindri ja seal öeldakse mis läbi võib olla, kui ise aru ei pruugi saada. Vist
Seda kas saab laenata või ei saa, ei oska öelda. Muidu saab ka umbes aru kas kompressioon on korralik kui sa võtad küünla maha ning paned näpu küünlaaugu ette. Annad starterit, ja kui näppu tugevalt ära puhub küünlaaugu eest siis peaks olema piisavalt kompressiooni. Kindlaks saad teha ainult lahti võttes, kui silindris on kriimud, siis viga silindris. Muul juhul võib olla kas kolvirõngad ära kulunud või lisaõhk. Käima saamiseks võid veel proovida topkat: Küünal maha - nõelaga 5ml bensiini silindrisse - küünal peale piibuga ja käia.
kas hõre mootor võib põhjustada ka seda et kui mootor on juba soe siis ta ei taha hästi vabakäigul töödata? ja kui on hõre siis võib kas võib olla ka nii et näiteks pöördeid on 9000 aga tipp kiirus on väike ? (varem oli 9000 pöörde juures kiirus 90km/h)
Endal ka starterist käima ei lähe, starter veab ilusti, silinder hõre? See oli vanasti nii, nüüd ei lähe kickist ka käima. Kas see on tingitud lahja seguga sõitmisest. Vabandan kui siia teemasse küsisin.
miikk99 - Karpa timmist ära MaiceL - võimalik, aga võib ka muu probleem olla. Mõlemale - Gaasi andes ka midagi ei tee? Hõreda silindriga on vaja suuremat küttekogust et tööle läheks.
Mul ainult topkaga läheb tööle. Panin suurema düüsi 90 ja ikka poob ja sureb välja. Gaasi vajutades sureb välja üldse. Ja kui gaasi peal hoian ja vänta löön, siis ei lähe topkaga kah. Karpat sai timmitud ja üks spetsalist ütles et silinder on hõre.
hmm tõsi. mul on nii et kui gaasi annan vaikselt siis ei taha hästi liikuda ja kui natuke veel gripist gaasi peale keeran siis läheb järsku ja hästi. Kas mul on siis mõlemas viga, nii karpas kui ka hõredas silindris?:S
Sul ei tohiks silinder hõre olla, karpa timmist ära. Sul vähemalt liigub, mul ennem liikus (kuid sitasti), nüüd ei liigu üldse. Mul nagu ei jõua karpast kütet silindrisse imeda.
Gaasi siisber on küll sooneline ja vahest kui august läbi käia jääb ka gaas peale. Äkki jääb siis siisber kinni. Ja mu meelest pole nõel ka päris okkis. Kas eraldi saab kuskilt ka gaasisiibrit ja nõela osta?
vot ma ei tagi eriti suurust, arvan et stock. aga kuna asi on juba jamasti siis peaks ära vahetama. selline imelik on sõita. et sõidad rahulikult ja siis vahest võtab hoogu maha kergelt, siis paned hästi natuke gripist gaasi juurde ja kiirendab enam vähem kiiresti põhja välja.
ma klapilehtedest küll ei jaga aga ka need tundusid imalikud. Kui ma ühku ise suuga peale puhusin siis liikus ainult üks klapileht ja kui ikka väga kõvasti puhusin siis hakkas teine ka kuidagi liikuma. kas see peabki nii olema?
Carbon või plekk klapid? Plekk klapid võivad olla ära paindunud. Kuigi eriti ei tahaks uskuda et klappides viga. Pmst klappe ei puhuta lahti, mootoris tekib vaakum mis imeb klapid lahti ning tänu sellele saab küttesegu silindrisse liikuda. Kui kompressioon on liiga madal, ei jaksa mootor klappe lahti imeda. Aga ma praegu mõtlen seda, et kui kickist läheb alati ühe löögiga tööle, starterit ketrates õrnalt gaasi anda - mis juhtub? Kui tööle läheb kergemini siis on kompressiooni viga. Kui siis enam üldse ei lähe siis ma ausalt öeldes eriti ei teagi pakkuda asju
orginaal lehed peaks seal olema. plekk ma arvan Kikist läheb ka siis käima kui gaasi vähemalt poole peal hoian. Aga e starter ei vea üldse käima. Oleks vaja kuidagi ikka kindlaks teha kas asun karmat uurima või on silinder hõre.
Mm.. Kui pool gaasi siis pakun et päris hõre. Sooja mootoriga peaks kergemini minema. Aga on 2 võimalust kuidas kergemini käima läheks - Segu rikkamaks Kõrgem kompressioon(uued rõngad vähemalt) Alustuseks küsin et kas sul üldse toores on olemas? Kui jah siis kas töötab? Kui viitsid, langeta nõelaastet(et nõel kõrgemal istuks), ning proovi siis kas läheb kergemini. Kui läheb, on vaja karpat veel timmida.