Uue variaatori rihmaga ei asetse rihm tagumiste taldrikute ülemises asendis vaid ~kolmveerandi peal. Kas nii õige? Rihm oleks nagu liiga lühike, rihmaks "Malossi SpecialX Minarelli long (6112730)". Kas sellest võib olla tingitud rolleri kehv algkiirendus? Erilise tõmbeta liigub kohapealt ära, nagu pöörded oleks ka kõrged, kuid nagu jõudu kiirenduseks ei ole. Kui kusagil 60kmh kandis gaas täitsa põhja keerata, siis alles on tunda korralikku kiirendust ja jookseb 90kmh kanti. Sai ka kollase survekaga proovitud, siis kiirendust ei teki ja üle 70kmh ei lähe. Mootor 70cc Airsal, survevedru Malossi punane (uus), sidurivedrud punased, varios 4g rullid. http://www.upload.ee/files/2292378/Rihm_2.jpg.html http://www.upload.ee/files/2292379/Rihm_1.jpg.html
Kas probleem võib olla siduris (stock) või tagumistes taldrikutes, et ei suru rihma ülemisse asendisse? Jäigemat survevedru pole vist mõtet panna. Rihm peaks nagu õige olema, sõitnud ~80km?
Variaatoripoolelt kõik korras? Kui eest ka täiesti keskel, siis on see mõnele teisele blokile mõeldud rihm, liiga lühike.
Probleem lahenes uue variaatori ostuga Stock oli ilmselt omadega õhtul. Nüüd ühtlane kiirendus kohe gaasi andes. Malossi variaatoril puuduvad kahjuks välimisel küljel avad, kuhu variaatori lahti keeramiseks polt toetada. Kellegil häid ideid Malossi variaatori avamiseks/sulgemiseks, kui puudub suruõhuga mutrikeeraja?
Malossi omal peaks olema külgedel kas sooned, või välja ulatuvad nõksud, kuhu taha saab mõne padruni panna ilusasti.
Tihtipeale süütepoolne mutter tugevamini kinni,niiet saad sealt kinni hoida,kui variot avada tahad.Kinni samamoodi.
Minu Multivaril kahjuks välisküljel sooned või nõksud puuduvad, täiesti sile on. Mul midagi sellist: http://www.upload.ee/files/2310733/malossi-multivar.jpg.html http://www.upload.ee/files/2310734/variomatik_malossi_mhr_minarelli.jpg.html
Ehk pääsed siis elektristarteri pendiksile nii ligi, et saab kuidagi ära blokeerida. Kui nii ka ei saa, siis tuleb kas suruõhku kasutada, mõni stopper osta/teha, või kakkuda veepump maha ning süüte poolelt kinni hoida.