Praegust on peal: Gianelly nrx Laagrid on c4 Silku on airsal 50ccm sport-1 rõngaga kolb/porditud Karterid porditud Karpa 17.5mm Düüsi läbimõõt on 106 Mingi lahtine koonukas kah Rullid on 2.3g Sidurivedrud peaks olema vist mustad Survevedru kas punane hebo vario, polini jahutustaldrik Malossi special belt rihm Moditud klapi avanemis piirajad Carbon klapilehed Kiirendus on mega, kahekesti foorialt täisgaasiga startida ei saa, tõmbab noka üles, aga tippu on max 70 km/h (spido pole peal). Pöörde läheb kah väga hästi Mis setingu peaks tegema, et jookseks vähemalt 90 välja ja kiirendus oleks kah hea. Eelmine omanik (kasutaja engine) ütles, et lihtsalt niisama ei tasu raskemaid rulle panna, kuna siis ei jõua minna. Mis setingut soovitate?
mingi gianelli shot või yasuni R ja siis peaks töötama küll kui asi sumpa taga!usun et on kuna sul silku porditud ka veel ja karterid siis peaks yasuni R ilusti töötama.
Lõpetage ära te ei tea mida te räägite Shotiga ei liigu see asi kohaltki õieti ära. Ps! See on gianelli nrx mitte nrt. Tipp peaks selle silindriga tglt suht korralik olema, põrguvärgi käes oli ja minul jooksis juba mingi leovince zx-g 80 juurde(kuigi zx väga mööda sumps sellele silkule) Vaata vario üle, ega treppis ei ole. Kusjuures, selle silkuga peavadki rullid kerged olema. Mul olid ka mingi 2.3 -sed. Ütleks sulle üht veel, et ära mitte mingil juhul hakka sumpsi vahetama. Mitte ühegi teise sumpaga ei saa sa paremat tulemust(sellel on igast asju proovitud). Nii et jäta igast r-id ja shotid ja mai tea c16-ned ära. Selle sumpaga on tulemus kõige parem.
Ütleks sulle üht veel, et ära mitte mingil juhul hakka sumpsi vahetama. Mitte ühegi teise sumpaga ei saa sa paremat tulemust(sellel on igast asju proovitud). Nii et jäta igast r-id ja shotid ja mai tea c16-ned ära. Selle sumpaga on tulemus kõige parem. noo vot seda juttu ma kll ei usu :S