Aeroxil pole jõudu..mida vahetada?

Discussion in 'Help!' started by Karmps, Mai 26, 2012.

  1. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Probleem seisneb selles, et (aerox-i) mootor ei lähe pöörde, jõudu pole ja kiirust ka mitte.

    Mootori setting:

    Silinder: Malossi MHR Racing 70cc (High-End)
    Väntvõll: Doppler Endurance
    Summuti: Yasuni C16
    Variaator: Malossi Multivar (6g rullid)
    Sidur: Malossi Delta Clutch
    Klapid: Malossi carbon
    Karburaator: Dellorto 17.5mm (düüs 90)
    Survekas: Malossi kollane ja proovitud ka Malossi punasega
    Ülejäänd on stock.

    Kas asi võib olla liiga väikses karburaatoris ja/või liiga rasketes rullikutes? Kuna ta tahab vist väga kõrgeid pöördeid saada, ennem kui midagi vedama hakkab..
     
  2. Canyon123

    Canyon123 New Member

    79
    0
    0
    Kas hargipeal läheb pöörde?
     
  3. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Jah proovisin, peab ennem 4-5 sekundit täiskaasil hoidma, siis alles läheb. Ise arvan, et võiks sinna mingi 4g rullid panna ja peaks vähe parem minek olema. Samas võib karburaatori väikeolla, ja võiks vahetada suurema vastu, nt 21mm +
     
  4. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0
    Kohvi on lihtsalt.
     
  5. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    17.5 on suht minimaalne millega sõita tasub sellise seti puhul, kuid selle viga ei ole. Kui nii kaua hargil pöörde läheb on midagi vägagi mööda.
     
  6. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Muidu on nimodi, et kui segukruvi on täitsa põhjas, siis ei lähe üldse pöörde ja pöörded ei saagi eriti kõrgele lasta aga kui kruvi peaaegu täitsa välja keerata siis on minek parem ja läheb edasi ka natuke. Aga pole ikkagi see.. Nagu tahaks suuremat düüst saada? .. hetkel on 90.

    Klapilehtede piirajaid sai ka laiendatud umbes 3-4mm võrra aga selles ei tohiks küll asi olla.
     
  7. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0
    Hargil läheb pöörde ka viimane kohviveski.
     
  8. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Vahepeal turtsub, nagu tekiks mingi õhu surve sisse ja siis summutist laseb selle turtsuga välja.
     
  9. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Turtsub siis kui ei plahvata silindris, vaid peksab edasi summutisse ning seal süttib.
     
  10. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0

    Summutis ei sütti sul munn.gi. Uuri vähe asja.
     
  11. burmeister

    burmeister New Member

    12
    0
    0
    kuda käivitub?
    äkki vajavad kolvid ja rõngad vahetust.
     
  12. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Käivitub kenasti. Tavaliselt läks esimese kicki hoobiga tööle. Rõngas ja kolv on okei.. sõitnud alla 1000km. Ja kui rõnga silindrisse pistsin, siis vahe, mis kolvirõnga otstesse tekkis oli peaaegu olematu.
    Ilmselt on lihtsalt düüs väike ja samuti karpa väike. Sinna oleks mingi 24mm-28mm karpa täitsa okei. Üritan selle hankida ja siis saab teada 8)
     
  13. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0

    Okei milleks? Sellega saad sa oma asja veelvähem häälde.
     
  14. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Miks nii? Sellepärast, et praegune karpa on liiga väike ja ilmselt jääb ta kütuse nälga, kuna isegi kui segukruvi täiesti välja keerata, saab ta ikka vähe kütust. Pealegi selline silinder tahab suurt karpat saada. Ikkagi malossi mhr racing 70cc high-end.
    Seal ei saa ju muud olla kui düüs või karpa väike.
     
  15. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0

    21-st on küll! Te ärge võtke neid high-end ja muid kõlavaid nimesid nüüd tõsiselt ka:)
     
  16. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    Pole ta midagi väikene.
    17,5 on piisav, et üli-hea tulemus saada.
    Segu kruviga saab reguleerida gaasi-reaktsiooni ja tühikäiku. (Kütusenälja ära toitmine) Kõik mis toimub üle veerandi siibri avamise on juba nõela ja pea-düüsi teema.
    6g rullid on kaa kindlalt liiga rasked.
     
  17. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0
    Kuidas 6g rullid saavad olla liiga rasked, kui tehase poolt 50cm3 puhul ju need peamiselt peal ongi? 70cm3 puhul on need ju lausa ülikerged.
     
  18. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Okei. Siis võiks proovida suuremat düüst. Kui suurt düüst soovitate? Ise arvan, et võiks olla mingi 100-110.
     
  19. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Dellorto 17.5mm.
    Kas düüs peabki nii palju välja jääma, või olen ma valesti aru saanud, et dellorto 17.5mm karpal kasutatakse 6mm keermega düüst ?

    [​IMG]
     
  20. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16

Jaga seda lehte