Aidake, 4T Hiinakas, ei käivitu

Discussion in 'Help!' started by shakin, Jun 30, 2011.

  1. shakin

    shakin New Member

    59
    0
    0
    Probleem seisneb selles, et sõitsin ilusti ja panin ära, hommikul panen käima ei lähe, tagusin mingi 20 min sai käima sõitsis särki värki suretasin välja, läks käima ilusti, siis jõudsin tööle 4 tundi seisis, hakkasin käima panema jälle ei lähe umbes 20min tagusin läks jälle, siis seisis mingi 1 tund ei läinud ja nüüd ei lähegi enam. Karpa puhtaks tehtud, panin piaggio sfera selle automaat toore külge ikka ei löhe, säde on väga hea, topkat tehes ka ei lähe, mingi 10 min käiad siis korra lubab ja kõik. Topkaga isegi ei luba. Bena peale tuleb, lööb isegi küünla märjaks. Ei saa arvatavasti midagi seguga olla, kuna ennem töötas, karpa oli niigi puhas, ei olnudki väga puhastada, düüsid olid puhtad. Segubensiin oli enne sees :S töötas ikka, no vaatasin küünal tahmane, panin Atm Monkey pealt ei lähe ikka, monkey nagu nalja läheb, no siis kuumutasin küünalt ikka ei lähe.

    Milles võiks viga olla, Tänan!

    Masinaks Rhon Super Star 50cc hiinaka junn on.
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Küünal välja, vastu raami ja löö kicki, vaata kas säde on.
     
  3. meelis10

    meelis10 New Member

    119
    0
    0
    äkki on cdi p*rsses ja võib ka raami ja mootorivaheline mass lahti olla, tean juhuseid, kus see on antud sümptomite põhjustaja
     
  4. shakin

    shakin New Member

    59
    0
    0
    Säde on väga hea, proovisin teist aju töötava rolleri pealt ikka ei lähe, proovisin teist süütepoolt ikka ei lähe.

    Üks teadja rääkis, et mingit klappi vms tuleks alla poole lasta. Kõige ülemine klapp vms.
     
  5. Neos16

    Neos16 New Member

    386
    0
    0
    Milline on kompressioon? Kui näpu eest ära lööb siis on hea kompressioon...Kui ei löö siis on klapivahe paigast..
     
  6. shakin

    shakin New Member

    59
    0
    0
    Tõstsin siia klapi kõrgemale ja läks tööle, aga kiirendust ei ole ja tippkiirus 35-40, enne jamamist läks 70 edasi. Milles võiks selle probleem olla? Kuidas lahendada, Aitäh kõigile kes vastasid ja vastavad! :)
     
  7. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    panid ikka lehtkaliibriga klapid? või suvalt
     
  8. shakin

    shakin New Member

    59
    0
    0
    Suvalt panin :(
     
  9. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    :lol: :lol: vaevfalt sa suvalt sisselaske 0.10 ja väljalaske 0.05 said ,

    Parandage , kui vastupidi on :roll:
     
  10. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Minu teada on see vastupidi, võin ise ka eksida :D
     
  11. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    Klapivahed(mõlema klapi) on juhendis kirjas 0,05. Pane väljalase 0,1. Mitte midagi ei juhtu va see, et klapi elueale on see kasulikum(ei põleta liialt klappi) Sisselase võid samaks jätta.

    ehksiis sisselase 0.05 ja väljalase 0.10
     
  12. shakin

    shakin New Member

    59
    0
    0
    Kuidas ma seda nagu tean palju vahe on? Pole väga palju klappidega kokku puutunud, igatahes ma panin sisselaske klapi kõige kõrgemale ja läks käima kohe.
     
  13. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    http://et.wikipedia.org/wiki/Lehtkaliiber
    mina sain stokkerist vms
    [​IMG]
    selle peab peaaegu tuugalt olema seal , ei oska seletada :lol:
    ei tohi logiseda, ja ei tohi ka liiga lõdvalt olla jne jne
    niiöelda parajalt peaaegu kinni tõmbama ennast
    ja kindlasti küsi et kas 0.05 ja 0.10 on olemas, kui aint 0.10neni on siis ,mõtetu osta :roll:
    hind kuskil alla 6.39 € mina sain mingi 85Eeguga üleelmine aasta
     
  14. shakin

    shakin New Member

    59
    0
    0
    Tänan, peaks kuskil mingist ajast need isegi olemas olema.
     

Jaga seda lehte