http://www.upload.ee/image/1406540/P6106862.JPG kas see pragu seal sees on väga hull ning ma pean hakkama mõtlema uue silindri peale ? :S
appi ära aja lolli juttu,silinder visuaalselelt ju korras täiesti! ja sa tead üldse mis hoonimine on ?? :roll:
Mm, täna sai muidu soetatud uus kolb. hoonimine ning uue nikli pealepanek maksab mitmekordselt selle silindri hinna
Camexis öeldi et palu Jumalat et see soon sellest nikli kihist läbi ei ole läinud. Aga jah, mis teha. Sain õppetunni et RK-st ei tasu osta kasutatud tehnikat. Herko käest sai soetatud. Pidi täiesti korralik olema aga noh kolb oli kokkujooksnud mhri oma niiet selle ma pidin välja vahetama ja siis märkasin seda soont ka seal sees. Loodetavasti ei ole midagi väga katastroofilist.
airsal toodab alu ja nikasiil kihiga silkusid ja see kes soovitas hooni on päris rumal .Nikasiil on taastatav aga hinna suhtes kas on mõtet.
see soon seal silkus on tekitand mingi liiva terake vms suht möttetu teema. to silku töötas ilusti ka minul agasiis oli arisal kolb sees ja võtsin töötavalt masinalt maha ja arisal orig kolb kukkus maha ja läks puru ja oli võtta mhr kolb mis ka tulnd sõitva masina pealt kunagi.
Sellepärast ei pandagi masinaid kokku liivakastis, veelvähem sõidetakse nendega seal. Ei mõista mis ajast saab kolv maha kukkudes puruks minna, endal airsali oma igat pidi ringi lennanud ja ainult paar kriimu peal.
no seda ls juttu ära usu kunagi kui keegi ütleb 1500 või 1k või 2k siis pane julgelt 3 otsa sinna .. :roll: aga su silidril välisel vaatlusel seal ühest vaatenurgast öeldes ei ole midagi häda ja see seal pealevoolu aknkaääres olev väike kriiips see huinjaa to nii pohh .. ja kolb võib puru minna maha kukkudes, sest kui kukkub kuskile kolbinäo peale siis pohh aga alumise ääre vastu siis võib vägalebolt puru minna .. :roll:
ohjah, eile jooksis silku kokku kõrgete pöörete ja kiiruse peal. Sõitsin rahulikult linnas 50ga kui 70 ala tuli viskasin rutška põhja ja mingi paar kilti sai nii sõita kuni kotti jooksis. Ei saanudki aru miks. Uus kolb oli ka sees. kradi õhufiltrit olin regulaarselt puhastanud ja õlitanud. Õhusuunaja olin isegi ostnud endale et paremini jahutaks. Segu oli ka 30ml ühele liitrile. Suht lamp, kas silku oli herko käes lihtsalt elu näinud juba eelnevalt või tegin mina midagi valesti ei saagi aru.. Nüüd tahaks uue silindri osta aga samal ajal ei julge ka kuna ei mõista miks kokku jooksis. Äkki jookseb uus samamoodi. Mingi lambise teksti leidsin ka airsali kohta rk-st. Eitea kas vastab tõele? Re: www Aprilia Sr 50 www Postitas www » 19 Juul 2010 00:59 am Okei, tänud teile vastuse eest. Aga äkki saaks selle raha eest miskit parematki, näiteks kuidas oleks airsal t6-ga ? Homme aka täna siis peaks ka tulema veidike upi piltide näol. Re: www Aprilia Sr 50 www Postitas Jan. » 19 Juul 2010 01:05 am pigem sport pro kui airsal Re: www Aprilia Sr 50 www Postitas Nommu » 20 Juul 2010 12:15 pm Jan. Kirjutas: pigem sport pro kui airsal miks mitte airsal?Nimi ei meeldi sulle? ah ja stage 6 sport proga saab laheda kleepsu juu.Airsalt Arendab mingi 2-3 hp rohkem. Re: www Aprilia Sr 50 www Postitas Brabus » 20 Juul 2010 12:24 pm juttude järgi kestab sport pro paremini , ja airsalid pidid lampi kokku jooksma , aganoh , see oli vb vanasti ja mingid kuulujutud ..
Mina panin 700km tagasi peale oma roxile airsal aerox teh piston 70(lc) kui nüüd nimega mõõda ei pane ja väga hästi liigub .nikasiil kihiga .ei vaja ka miskit sisse sõitu .tegin vist mingi 10km ringi ja rebib ilusti .Paaki panen iga kord ka lisa õli .Lihtsam on alati uus asi peale panna ja tuleb üld kokuvõttes odavam kui paned peale kasutatud juustu mille minevikku ei tea .