Tere kõik see rolu pere. Sai ka siis üks kaherattaline käru enda liigutamiseks ostetud. Kuna omal ajal palju näpitud ja muidu kõike muud tehtud võrri mootoritega saadud teadmistega pole praegu vist midagi eriti peale hakata nende ilusate plastikjunnide juures, otsustan siit siis algaja komel teadmisi ammutama hakata. Niisiis, masinaks Freedo 6, mootoriks kui mälu ei peta peaks olema kõige tavalisem hiinakas 139qmb. Piiraja on ka miskit sorti peal, kuna pöördeid pole üle 7.5k saanud siis arvan, et äkkitsi elektroonile ehk. Plaanis pole suurt ümberehitust teha kuid tahaks lihtsalt natuke rohkem saada ikkagi. Seega esimesed küsimused oleks, et kas näiteks 80cc silinder mis peaks kõige levinum olema sellele mootorile suuremast kubatuurist on stock vändale ja kepsule vastuvõetav või oleks kindlam 60cc võtta vastupidavuse eesmärgil ? Kui nüüd näiteks vahetada silinder suurema vastu, kas ja kui mis on nö kõige suurem pidur antud juhul, kaks asja mis ma ise oskan mõelda on karpa ja väljalase. Ise pakuks, et väljalase ei tohiks nii väga olla piduriks aga karpa tahaks ehk saada mingisugust ehitust või vahetust, et suurema kubatuuriga toime tulla ?! Küsimusi on veel aga esmalt ootaks vastuseid ja teadmisi praeguste kohta, kes pole kitsi oma kogemusi ja teadmisi jagama siis tänud ette juba !
1. üle 7.5k pöörde ei arenda mootor toetudes lihtsale faktile - 4 takti - elektroonilist seljuhul ei tohiks olla 2. väljalase on meeletu piiraja suurema kubatuuri puhul. 3. võid proovida sisselaske kollektorit "portida" e. ava suuremaks teha tremmliga (oskuste ja/või tööriista puudumisel ei soovita) 4. karpa probleemi lahendad ilmselt suure tõenäosusega düüsi vahetamisel suurema vastu. 5. jah tugevam vänt oleks mõistlik 80cc puhul, sest hiina kauba kvaliteeti ei või kunagi teada..
Ok, tänud vastuste eest. A mis puudutab "piirajat" siis nagu üle 7.5k ei lähe kohe üldse, mingis asendis nagu, sellest arvasin ka, et ehk piiratakse süüdet. Phm saavutan 1/3 gaasiga maks kiiruse 55 kmh(~50 gps järgi) siis on pöörded 7.5k peal ja kõik, kui tõesti pole piirajat pole ka kiiremat lendu sellest masinast oodata ? :roll: Mida ette võtta saab sumpaga, egas vist teagi(stocks juba selline sport sumps või kuda neid kahe pütaseid nimetatakse), kui arvestada, et 80cc võib paljuks jääda hiina vända jaoks siis on ehk kõige kuldsem 60cc peale panna kuna 70cc pole näinud mis sellisele mootorile istuks. Kui nüüd mõelda, siis nagu 60cc peaks vastuvõetav olema nii vändale, väljalaskele kui ka karpale. Mis nüüd puudutab kiirust, et kui tipp ongi 7.5k sellel mootoril kas siis kuidagi muud moodi modides ei saa samade pöörete juures lõppkiirust tõsta. Loen küll, et igasugu asju saab seal siduri ja variaatori juures teha, kuid ausaltöeldes on see natuke hetkel veel arusaamatu mis kust otsast täpselmalt mida muudab .
nii see jutt mis garret siin ennem 4 takti kohta rääkis ei vasta kõik tõele kui sul pöörded ei lähe üle 7,5k siis sul piirajad peal, kuna mul samasugune roller piirajaks oligi cdi, ning summuti kõige rohkem. ja 4 takti väntvõll peaks sul ilusti 125cc silindri ka vastu nii, et seda sul vahetada ei ole vaja. kui tahad kindlamalt sõita siis võiksite lihtsalt väntvõlli laagrid vahetada C4 vastu. Kui tahad tuunida siis soovitaks silinder, summuti, karburaator ja variaator, sest enamasti kui 1 asja vahetad siis sellest ei ole väga tolku kuna teised asjad piiravad ning sa ei saa sellest kogu võimsus kätte, niikuinii ei saa seda kogu võimsust kätte ning veel seda, et 4Taktile ei mõju need 2takti sportsumpsid, vaid sobivad suure väljalasuga sumpad, üks parimaid oleks see > http://www.cn-parts.com/index.php?page= ... t&Itemid=1
vot seda ei osanud ette nähe, et ka 4 takti küündib üle 7500 rpm, sest tuues võrdluseks auto on üle 5000rpm juba paras piinamine..
oijohhaidii.... pöörded olenevad ikka mootorist, mitte sellest mitme taktiline on. õpi enne kui õpetad.
Just sellel rollul on cdi piiraja ehk väike roosa juhe, mis tagant vaates paremal pool istme kõrval oleva kondli taga peaks olema. Endal samasugune pill peale selle juhe mahavõtmist lähevad pöörded 10k+.Silku vahetaks 72cc vastu, et eriti väntvõlli mitte piinata.Sumpa kohta võin öelda nii, et see leovince ei andnud mulle mitte midagi, vaid just tegi asja halvemaks. Panin stock'i tagasi peale ja masil liikus palju paremini.Hetkel on peal dmp kroom sumpa, millega tuli tunne, et midagi paremaks ikka läks. Ise mõtlen siis 72cc peale panna, naraku nukkvõll ja malossi multivar
selle rolleri üks suurimaid probleeme on ka elektrisüsteem, selle rolleri eesti maaletooja ise ka ütles, et see tuleks välja vahetada nendel rolleritel, kuna koguaeg jamab ja läheb lühisesse
Piilusin, aga roosat juhet just ei näinud, kuid nagu aru saan peaks see minema sinna cdi sisse mis eest pildil näha ? EEST TAGANT Mida see nukkvõll võib paremaks teha võrreldes stock ? Ning mis see multivar täpsemalt juurde annab või paremaks teeb ? Mis puutub elektri süsteemi, siis jahm ega see kõige paremas valguses ei hiilga, korra kadus mul kiiruse näit ära, kuid odomeeter luges ikka edasi, peale koputust vastu armatuuri plokki hakkas jälle tööle .
et cdi piiraja maha saaksid pead parem poolsed külje gondlid maha kakkuma ja cdi sealt pistikust välja tõmbama, ära seda roosat juhet seal cdist otse välja tõmba, sest siis ei saa seda enam tagasi panna, vaid järgne sellele juhtmele veits ja tagapool peaks olema mingi pistik kust saad selle roosa juhtme välja tõmmata nii, et pärast tervelt tagasi saad panna. mis puutub nukkvõlli siis see ei anna eriti midagi juurde, ning hind on sellel samuti väga krõbe multivari soovitaks küll, see ühtlustab ja muudab kiirenduse paremaks mul sama roller ning samuti ennem see spido näitas mingeid imelikke asju jne, kuid elektrisüsteem sai ära vahetatud, ning nüüd kõik okei
igatahes jah, ära otse cdi'st välja küll tõmba, võid otsida ka teiselt poolt. See juhe tuleb variaatorist cdi'sse niiet kusagil ta seal ikka on , Nukkvõll jah suht mõtetu, kui midagi annab siis väga vähe, ja sa vaevalt tunned.Spidoga on endal küllalt ja küllalt probleeme olnud, peale vihmaga sõitmist, näitas kiirust ikka väga väga reaalselt ehk ühtlaselt sõites spidol näitas arve, 54,68,34,47 jne . Pärast läks üldse persse ja garantiiga pandi uus andur. Nüüd vist enamvähem toimib, kuid väga tihti jamab bena näidik. Täispaagiga näitab väga tihti nulli jms. spend: Mida sa mõtled elektri süsteemi all? Mida sa täpsemalt vahetasid?
parema all pead silmas sõidusuunas paremat või eest vaadates paremat ? vb natu loll küsimus aga kust ma tean millist võtta või valida, et minu omale just istuks, kuna vaatan ja neid ikka omajagu pakutakse või on see kuskilt mingi universaalne vidin ? Üldiselt muidugi on sellel konkreetsel isendil väga tuim kiirendus, just alguses, kui juba veab nii 15kmh või seal 5k rpm peal siis nagu rebib arvestatavalt aga alguses liikuma saamine on küll tuim. Mis puutub näidikute plokki siis bena näitamine ei tööta mul algusest saadik, ainult vilgub, kogust ei näita midagi, a varsti läheb nii kui nii hooldusesse .
see ongi selle hiinaka probleem, mul sama, et kütuse kogust ei näita, tehakse korda ja läheb kuskilt lühisesse järgmine päev ja siis putsis jälle. otsi ostuteemast spetsiaalset 4T Malossi multivari. jas gondlild pead maha võtma sõidusuunas paremad külje omad.
Igatahes mina sain ilma kondleid maha võtmata hakkama . MIda sa selle elektrisüsteemi all mõtled ? Pena ikka ei näita peale selle vahetamist?
Ma pean vist oma tuunimise plaanid maha matma kuna paistab ikka eriline saast olevat see rolu(oleks vaid ostes teadnud). Eile läks sõites iste puru, eest lõi kruvidest istme välja(sealt mis hoiab istme ja aluse kahte plaati koos), sai küll kruvid sisse tagasi keeratud aga ilmselt see enam nii hästi pidama ei jää, õhtul siis ei tahtnud enam tööle minna. Täna phm pidas oma kümme korda ennem käiama, et hääled sisse võtaks ja seda ka nii tühjast kohast läheb nagu järsku, ennem ei luba ega tee ühtki pauku, siis ühel hetkel lihtsalt jälle võtab elu sisse. Nüüd siis õhtul sama asi, tükk aega pidi enne proovima kui järsku läks nagu paugust, sai sõita mingi 5-6km kui lihtsalt ära suri keset sõitu, ei ühtki matsu enam, pool tundi väikse vahedega proovimist kui siis läks järku tööle, nagu poleks midagi olnudki. Siis aga nagu sellest poleks vähe näitab tahokas nüüd tühikäigul mingi 11k pöördeid või lihtsamalt öeldes on tahokas ka putsis ilmselt nagu bena näidik. Igatahes peale seda sõites paar korda oli nagu jõuetu ja lõpuks tahtis jälle nagu välja surra, a seda õnneks enne kodu. Lisaks on viimasel ajal hakanud starter ka aeg ajalt tühja panema. :roll:
kusjuures mul täpselt samamoodi, vahepeal ei lähe ja siis laksust läheb tööle, see pöörete ja spido kõikumine on tingitud ilmselt sellest, et võtsid ise selle cdi piiraja maha, sa peaksid ka variaatorist ühe juhtme välja võtma, kui täpsemalt vaadata siis variaatori kaane ülevalt poolt vasakul selle õhufiltri toru juures läheb juhe variaatorisse. vot just selle peaks sealt ära võtma, samuti võid ka teist küünalt proovida kui korralikult tööle ei lähe. ja need plastikud ja iste mul ka suht perses, need nagu papist, kui korra gondlid maha võtan siis kindel, et vähemalt 1 kinnitus annab otsad