Teen lõpuks teema siia uuesti ära oma projektist. 2012: Projekt sai alguse 2012 aastal, kui sain kasutajalt RapsiPoiss 5€ eest Dio AF34 raami, gondleid ja veel kasti igasuguseid juppe, ning hiljemalt mõne euro eest sain ka kasutajalt Henryx789 mootoriploki, veel igast manti. Samal 2012 aastal sai ka vahetusega toodud ka selline isend nagu Honda Tact, millel oli mootor täiesti kottis ning käivitamisel masin isegi ei andnud elu märke. 2013: 2013 aastal proovisin teha Tacti mootori korda, aga kahjuks jäi see tegevus pooleli ning viitsimine ja igasugune tahtmine kadus ära selle masina vastu ning jätsin seisma, siis proovisin panna kokku seda AF34 dio, aga kõik jäi jällegi mootori taga, sest puudu oli palju juppe, ning mõne juppi pidin välismaalt tellima, seega selle asjanduse vastu kadus ka tahtmine ära. 2014/2015: Sel aastal müüsin maha oma Keeway ja mõne aja pärast mõtlesin et võtaks jälle Honda projektika käsile, ning esimese asjana tegin Tacti mootori korda, aga selle first start seisab mõne jupi taga. Oktoobri alguses mõtlesin, et teeks vb Engine Swap - mõeldud, tehtud! Sai siis AF34 raamile keevitatud vertikaalmootori kinnitused ning tugevdatud. Siis panin teise rehvi koos veljega, ning panin pikema amordi, tuled ja süüde tegin eraldi. Praeguseks on kõik. SET: Silinder - 50cc stock Väntvõll - täiskuu stock Sidur - MHR Delta clutch Variaator - Stock Sumpa - Stock Karpa - Puudub Rihm - Daytona Süüde - stock Optiliselt pole midagi erilist, masin nagu masin ikka, stock välimusega jms... Plaanid: Veljed värvi Gondlid parandada ja värvi Uus kolvikomplekt Uus karpa uus sõrmelaager uus suunatulede relee uus tagapiduri tross uus esipiduri tross uus gaasirull uus gaasitross uued voolikud masin arvele pilte:
tnx, hakkan juba vaikselt raha kokku koguma, ja ka tulumaksu tagastamisel saan päris palju pappi, eks siis proje hakkab kiirelt edenema ja on plaanis seda valmis saada tulevaks suveks.
Plaju edu, projektikad meeldivad, aga kas sul tagumine rehv vastu mootorit ei käi? Väga kõva näeb välja praegu
Eip, ei käi vastu mootorit, ning jh, päris võimas näeb välja Aga masinaga hakkan tegutsema alles talve lõpus vist, kuna prg peale õppimist on ka autokool, ning pole aega ja võimalust sattuda maale ja tegeleda näiteks gondlite parandusega ja ettevalmistusega.
Lõpuks käed jõudsid siia. Viimasel aja peaaegu ei käi RK-s, kuna kooli kõrvalt on ka 2x töökohta, kus pean phmt iga päev käima, ning seoses sellega ei saa ka maale minna, ning projektikas seisab. Uut pole midagi toimunud masinaga, ning juba varsti lahkun rollerite maailmast üldse, kuna paari kuu pärast saab B-kat load kätte ning kuna auto olemas, siis hakkab koguma pappi et sebida Kawasaki ZX6R Ninja bike (mingi 2003-2005a. väljalase) ning hakkab ehitama streetfighteri. Aga seniks päikest teile kõigile ning kui saab maal käidud, siis tekib siia mõni uuendus.