tervist, mõtlesin et teeks oma rallikast siia teema. Nimel asi on siis toodud soomest mis sai pisut töötlemist, 5000 vanaraha eest saadud, ning kõik oli tibens tobens, isa aitas ehitada kaitse puuri sisse ning klaasid said pleksi vastu ära vahetada, ainul esiklaas on klaasist, mootor on 2.0 mis käib päris hästi isegi edasi. Sõidan sellega põhiliselt talvel radadel, kuid hetkel on masin jäänud seisma kuna vaja ära vahetada bensupump ja bena tagasivoolupump. muidu kõik funksib ilusti mõned pildid masinast. Kõike paremat!
Üsna hale turvapuur, jääradadel kannatab sõita, aga väga suurt kasu tast ei ole. Muidu praktiseerimiseks väga hea auto, paras tank ikkagi, minupoolt edusoovid! 8)
ei ole kaal suur ja puur on ette osase välja, kõik asjad on välja kisutud, aga mis ma siis veel peaks tegema kui ma NÄITEKS tahaks osaleda võistlustel, ma hakkaks sõitmist harjutama siis ja masinat tegema. on soovitusi? ma usun et alustuseks kärab küll see masin :roll: ja auto oligi jääradade jaoks ehitatud. ning tänud!
Mis võistlustel? Kui mõtled ntx. sprinte ja asju, siis soovitan sul osta reaalne auto seljuhul, millega ka konkurentsi suudaks pakkuda. Näiteks mõni kobedam Civic, Colt, Almera, Sunny, CRX, või isegi ka Golf või 2108. Saabiga üsna keerukas sprintidel midagi püüda, sest väiksed ja võimsa mootoriga puskad võtavad ikka väga tublisti. Jääradasid võid ikka sellega paugutada, kui asi rohkem käpas ja näed, et skille tekkimas, siis võid ikka Eesti autosporti arendada.
Tavaline põllurallikas.. See puur võib abi osutamise hetkel hoopis vägagi ohtlikuks muutuda, aga oma üsnagi suurele massile ja tugevale plekile ei tohiks ta kergelt üle katuse minna. Jääraja jaoks ma arvan, et see on siiski liiga raske, et konkurentsi pakkuda. Edu siiski tegemistes ning harjuta pigem põllu peal kui tänaval teiste liiklejate ümbruses! Kogemused on vägagi tähtsad suurtel kiirustel ja rasketes teeoludes
Tegelikult ei saa puuri tugevuse üle niimodi otsustada, kas te näete torust läbi, et oskate selle seinapaksust ja läbipandetugevust hinnata? Aga sellega olen nõus, et külgede peal pole kaitset ollagi. kuid üle katuse mineku puhul vast jah jääb ellu.
Siin teemas mölisejad.Pildi pealt vaatavad ära kui kõva puur on..Jeah! tahaks ka niiterava silmaga olla. 8)
hmm.. see konstruktsioon pole lihtsalt suurem asi. Risti-rästi torude paigutamine pole teab mis õige tegu, samuti need kõveraks väänatud torud.
torud lähevad külgede pealt ka, kui korralikult vaatate, ning sellisega tänavale küll ei lähe, asi ongi radade või põllupeal sõitmiseks mõeldud.
Ma ei hakka vaidlema ka,sest pole aimugi kes puuri tegi,kuid pildi järgi otsustama ka ei hakka,et kas sitt või hea puur.
kuulge puujalad , isegi pisike toru päästab . minumeelest kui sellega katuse panna kaitseb se sitaks ära minu siksil oli tehase torud aga peenemad polttorud minu arust päris viisakas masin:;P
Lihtsalt tean nii mõndagi rallispordi nõuetest ja tean, mida oma ala spetsialistid sellisest asjast arvavad
Ja tegelikult ju ongi nii, et kui puur on valesti ehitatud, võib suure avarii korral ju mõni toru ohtlikult järgi anda ja eluohtlikuks kujuneda. :roll:
vaevalt see vend kuskil 200ga metsas puudevahel sõitma hakkab. Polegi vaja sinna miljoni kroonist puuri ju. ma saan aru kui tõesti kuskil mtea mis radadel väga hullu panna, ss võiks olla mingi väga korralik asi aga ma arvna et sellest puurist küll nüüd puudu ei jää
Selles osas ei saa vastu tõesti vastivaielda.igatahes loodame,et suuremat avariid ei teki,ning puur on korralik