Et võiksite kirjuta kumb on etem ja miks. Ja mõlema vigu ka Oleks väga tänulik ,sest präägu kahevahel
Factory - kallis osta, kallis ülal pidada. Üsna paljud jupid ei kattugi , kuigi mootor sama, ntx. väntvõll. Muidu mootoripool vastupidav, pritsesüsteem kahjuks veel mitte nii hästi arenenud. Muidu Factory't kasutatuna ilmselt raskem müüa, kuna üsna paljud on ära hirmutatud pritseprobleemidega. Eesti solkkütus seda ka üsna tihti pärsib. R - odavam osta, kallis ülal pidada. Kuigi tal on jupid odavad, pmst võid 1995.a. Piaggio osasid juppe SR50R'ile külge keerata, on ta küttekulud ja õlitarbivus üsna võikad. Stockiga võid 5l/100km kindlasti arvestada. Ma oma R'il olin arvutanud umbes 6-7l/100km, oleneb, kuidas väänad. Seevastu remontida R'i lihtsam, kui midagi teel juhtub, püüa sama teha Factory'ga. Lõppsõnaks välimuselt suht samad, kuid leian, et enne maksan rohkem raha küttele, kui hakkan teda pidevalt remontima ja mässama. Minu valik: R. Tegelikult võtaks Streeti - palju odavam, toimib samahästi ja peale välimuse erilist vahet pole.
Soovitaks ka R-i,kuna kui factoryl pritsesüsteemiga midagi juhtuma peaks on seda kallis remontida/uus on kallis. Kuid factory võtab natuke vähem kütust kui R-aga tõesti nagu siin ennist juba öeldi,et parem maksan rohkem (kütuse peale),kui jaman sissepritsesüsteemiga(kui midagi katki peaks seal minema)
soovitan mõlemat . aga ei näe probleemi miks factory ei või võtta. küsi nendelt kellel on factory , nt TUUR , tema kindlasti ei tee maha . tuunida raskem kui r-i aga küttekulu poole vähem .
5l/100km hull peast v? milline düüs sul seal siis sees oli?mul ei võtnud 90düüsiga kh niipalju praegu 78 düüs sees võtab mingi 3-4l/100km peale kuna sellist kiirendamist ja pidurdamist palju ja tömmekaid jne
yks vend teeb factory maha teeb terve punt maha, tegelt asi pole nii hull, ostad uuuena saad ju garantii ja mõõllud , ja siin on palju tegelasi kellel factory ja LS juba suur jne kõik toimib, ise olen mõlemaga sõitnud ja tutvusringkonnas mõlemat, siis ise võtaks kindlasti factory
Seda muidugi linnasõidul. Ja ega mul ta liikus ka üsna eeskujulikult. Aga siiski, võtke ja vaadake kasutaja TUUR Factory teema. Või Kry Di-Factory SR'i. Mõlemal oli/on neil Factory mootor. Pidev rist ja viletsus. 8)
Aimaitea, Factory on mul isegi päris edukalt vastu pidanud. Kokkuvõttes juu siiski 7000 km maha kärutanud selle seljas pooleteise aastaga. Orig olukorda jätta, Reverse või midagi alla panna ainult ja siis rohkem tuunida ei tohi. Kuldreegel kehtib ka Factory-le, et kui masina töömaht tõsta 70 kuubini siis läheb ta nimelt *piiks*. Enne Malossi Spordi peale panekut nagu häda ei olnudki, siis kohe läks aku(mis polnud muidugi orig ja on 2x nõrgem kui tarvis...) ja siis veel paar väikest viga, aga muidu ei kinuks eriti midagi. :lol: Ütleks nii, et kui pritse poleks Siemensi toodetud siis oleks elu veel parem. Aga kui pritse*piiks* eriti huvi ei paku siis valik olgu SR R :lol:
Soovitan ka sul soojalt tugineda pigem faktidele, mida räägivad inimesed, kes antud marki omanud, mitte mingitele "naised saunas rääkisid" faktidele. :roll:
õige! kuigi ise tahaks ka factoryt mönes mõttes kasvõi sõita proovida kuida on jne sest factory ikka hull öko
R-il ka 5a garantii.... ja R-il midagi pekki läheb peale seda kui garantii läbi siis saad vast ise korda aga factoryl hui midagi teha oskad...
Muiduki võta Sr R factory-itel ainult üks hea omadus väike kütuse kulu pritsungi süsteem ei pidand neil tõesti kõige parem olema aga factory jupid kallid eriti kui pritsungi süsteem perse läheb