Tere, Mul on 2 probleemi. Üks on see, et vahel tahab starter üsna palju ketramist enne kui käima läheb, vahel läheb kohe laksust. Milles asi? Teine on see, et külma mootoriga ei taha hästi edasi astuda, kui mootor soojaks saab, siis seda probleemi enam pole.. Arvan ise, et asi võib õlipaagis olla, et äkki aitaks see kui võtaks õlipaagi tagant ära ja hakkaks õli bena sisse segama?
Õlipaaki ära näpi. Külma mootori asi karburaatoris, nii peabki olema, niimoodi on sõidusooja mootoriga segu hea. Kas starterist läheb hästi tööle peale natukest sõitmist või siis kui on öö läbi seisnud?
Startesrist läheb koheselt tööle peale söitmist , kui ööläbi on seisnud siis hakkab pihta see jama.Isegi peale tundi seismist ta ei taha ta mönikord tööle minna.
No võimalusi võib mitu olla : 1. aku tühi 2. silinder või rõngad läbi 3. jnee.. Suht raske öelda niisama, vabalt võib ka küünlas asi olla. Aga, kui sa hetkel sellega sõidad siis tõesti ei imesta kui tööle läheb kauem, kuid samas automaat toores, peaks nagu minema suht kohe.. :roll:
Ära näpi midagi. Tegu võib olla vabalt sellega, et külma mootoriga jääb lihtsalt segu lahjaks. See tähendab, et kas "toores" ei tööta või töötab, aga segu on tänu liiga külmale õhule ikka lahja.
Aku pole kohe kindlasti tühi , * Aga see on võimalik küll et ta külmaga ei taha minna sest ei mäleta et oleks suvel nii hullult olnd ,
Külma ilmaga tuleb nõelaastet muuta rikkamaks, aga kui sa talvel sõitma ei kavatse hakata, las masin seisab ning ootab suve.
Mul omal 4t kymcol oli läbisõit 11000 ja silinder sitaks hõre. Kolb ilma rõngasteta logises sitaks sees. Kah sama asi, soojalt läks käima, külmalt mitte. Pakun, et kolvirõngad ära vahetada, hakkab starterist tööle.
10 000 sõitnud stock silinder, eks ta juba omajagu elanud ole kah, rõngad ära vahetada siis läheb kindlasti paremini tööle.
Ostsin uue silindrikiti. Kolb sees oli väga kõvasti kinni, ei logisenud ja välja ei kukkunud. Vanal oli mingi mm logisemisruumi ja ovaalseks kulunud. Aga 10000 km ongi normaalne silindri eluiga 2t puhul. Aga pane mingi uuem silinder peale. Rõngastest peaks ka tegelt aitama. (Minuarust on suht mõtetu mingit originaal silindrit uut peale toppida, parem pane mingi kõvem peale.)
mul roxi stock silku kolb ja rõngad 30000km sõitnud ja kõik väga korras, komp üle 12barri puha ja soovitan stock silku panna, tuuningu omad ei kesta mitte sittagi lisaks piaggio blokiga masinad niigi nõrgad