Aprilia172 Aprilia SR50 Street ´06

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by Aprilia172, Apr 14, 2015.

  1. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Teen siis ka oma Streedist teema ära. Teen selle teema, et oleks hea endal jälgida mis on millal tehtud ja ostetud. Midagi suurt pole siit oodata mootori poolest. Tuleb üks pommikindel masin millega oleks igapäevaselt suvel hea sõita.

    MOOTOR:
    Silinder: Stock
    Väntvõll: Stock
    Variaator: Stock
    Sidur: Stock
    Karpa: Dellorto PHVA 17,5 mm
    Õhufilter: Stock
    Summuti: Giannelli Reverse (Hetkel on all stock sumps)

    OPTILINE: (Optilisest tuuningust pole hetkel veel midagi aga selline on plaan)
    Küljejalg
    Mustad istmenahad
    BCD undertail
    Custom nr alus ja LED suunad
    Angel eyed

    [1] 09.03.15
    Sain selle rolleri enda valdustesse 9. märtsil kui vahetasin ta 2002 aasta Neose vastu. Enne seda kui see masin päris minu valdustesse jõudis oli see mu sõbra käes. Enne teda kuulus aga see masin kasutajale "mbmees". Masinaga tegelesime minu juures aga kuna oli näha, et qtt ise polnud väga huvitatud asjast siis palusin tal masina ära viia. Hiljem aga pakkusin talle vahetust. Neosel pisivigu leidus aga Street ei läinud alguses käimagi. Kui süüte sisse keerasid siis säde oli alguses tugev aga tasapisi nagu säde jäi nõrgemaks, kuni lõpuks kadus üldse ära. Kui keerasid süüte välja ja uuesti sisse ning starterit andsid siis oli sama jama, alguses oli säde tugev ja siis järjest nõrgemaks läks kuni kadus üldse ära. Esimese asjana võtsin kõik gondlid maha. Esigondel, esigondli peale käiv "mask", jalgeesine ja tuulesuunajad olid katki. Ülejäänud gondlid olid kõik väga heas seisukorras st kõik kinnitused olid olemas. Masin on muidu kaua seisnud, palju vario kaane polte murdusid pooleks kui ma neid lahti keerasin (kokku 3 tk tulid tervelt välja, ülejäänud murdusid), raamile oli paljudesse kohtadesse rooste tekkinud ja plokil oli mingi paks õli, tavoti ja tolmu kiht peal. Üldiselt on masin heas korras kere poolepealt ja hea meel on ka selle üle, et elektri süsteemi pole keegi näppinud - igal pool on veel tehase isolatsioon ümber juhtmetel. Ja olemas tal ka saksa pisimopeedi dokumendid.

    Neosest pilt:
    [​IMG]

    Kui mbmees selle masina Pärnusse tõi siis võtsin selle teatud põhjustel ise vastu:
    [​IMG]

    Ja siis Street kui ta koju veeretasin:
    [​IMG]

    [2] 10.03.15
    Kuna täna kool lõppes arvatust palju varem siis sai kohe peale kooli hakatud rolleriga tegelema. Karpa võtsin maha ja tegin puhtaks. Enam-vähem olen tulemusega rahule, kuid kokku veel ei pannud kuna tahan paremaks saada. Kuna masin oli kaua seisnud siis karpast tuli roheline kütus. Võtsin ka esigondli küljest ära kuna esimene õhtu rollerit tehes ei viitsinud esiratast alt ära kiskuda.

    [3] 11.03.15
    Proovisin oma CDI-d ühe R-i peale et äkki on sädeme probleem sellest tingitud aga ei. R minu Streedi CDI-ga töötas ilusti. Kuna selles viga ei olnud siis hakkasin juhtmestikus pistikuid üle käima ja ladusin kokku. Panin paagi ka peale ja masin käis kolmandast löögist. Ja oh ime - jäi ka tööle. Läksin sõitisin siis natuke ringi. Edasi rebis päris hästi full stock pilli kohta aga kuna düüs oli väike siis umbes 30 - 40 pealt hakkas pooma. Sõitsin natuke aega ringi ja nii kui kütus sai otsa lõppes ka säde ära. Siis viskas kopa ette ja panin masina ära.

    [4] 12.03.15
    Enne kui masina enda valdustesse sain ostsin juba kasutajalt Kry Giannelli Reverse. Kuna aga me rääkisime natuke üksteisest mööda siis mina ootasin pakki Smartpostiga aga Kry saatis hoopis Cargoga. Hakkasin juba muret tundma et miks ei ole sõnumit tulnud siis sai Kryga vesteldud ja käisin cargos ära ja sumps käes oligi. Kaubaga jäin väga rahule. Muidu on tegu korraliku summutiga aga silenceri otsades käivad 2 plekk klambrit vms oli puudu.
    Kätte saades oli selline:
    [​IMG]

    Umbes tund - kaks hiljem nägi välja selline :
    [​IMG]

    [5] 13.03.15
    Peale kooli sai Bauhofist läbi käidud ja ostetud kuumakindel värv summutile. Enne värvimist andsin summutile veel viimase lihvi ja peale esimest kihti värvi nägi
    summuti selline välja:
    [​IMG]

    Peale seda kuumutasin seda ahjus ja lasin veel teise värvikihi selga. Kuumutasin ka peale seda. Õhtuks oli summuti valmis. Viskasin lihtsalt prooviks ka silenceri ja plokikinnituse külge.
    [​IMG]

    Õhtul kella kaheteist ajal sain ka kõne sõbralt, et tahab ka masinat proovida. Peale 20 min nikerdamist oli taas säde olemas ja masin käis. Rullid olid ka
    kandilised ja klõbisesid. Too õhtu jäi ka viimaseks kui masin sõitis - peale seda enam masin tööle ei läinud.

    [6] 18.03.15
    Kuna ükspäev avastasin, et säde on olemas siis kui mähise juhtmeid liigutan hakkasin kohe magneeto tõmmitsat otsima tuttavate käest. Kellelgi õiget ei olnud siis tuli ise meisterdada olemasolevatest vahenditest. Esialgu kasutasin ca 4 - 5 mm paksu raud tahvlit. Kuna see aga paindus läbi siis järgmine päev sai kooli metalli töökojast küsitud ega neil ei ole vähemalt 5mm paksu raud tahvlit. Seejärel läks õpetaja tagaruumi ja tõi mulle 150mm * 200mm raudtahvli mis oli oma 10mm paks. Käisin ka ehituspoest läbi ja ostsin 2 ketast ning hakkasin siis tõmmitsat meisterdama. Umbes tund aega nikerdamist ja valmis see oligi.
    Üks pilt ka: (Neid väikseid auke ühtima saada oli ikka paras kepp. :lol: )
    [​IMG]

    Kui magneeto maha sain siis esialgu viga ei tuvastanud. Lootsin sealt leida juhtme mis on lihtsalt ühest kohast katki ja tinutamisega saaks selle parandatud aga ei. Juhtmed olid kõik terved ja mingeid muid vigastusi ei märganud.
    [​IMG] [​IMG]

    [7] 20.03.15
    Peale seda kui sain magneeto maha ja mähise juhtmetel väliseid vigastusi ei olnud siis ei viitsinud jälle üldse tegeleda masinaga. Panin siis mähise ja magneeto peale tagasi ja proovisin et kas läheb tööle - ei midagi. Ikka ei jää tööle. Siis võtsin trelli appi ja lasin mootorit ringi ise samal ajal mähise juhtmeid ükshaaval liigutades. Midagi ei muutunud kuni jõudsin süütelugeja juhtmeni. Nii kui seda liigutasin oli jälle mõneks pöördeks säde olemas ja siis jälle kadus ära.
    Proovisin siis ka nii et liigutasin koguaeg süütelugeja juhet ja siis isegi mingil määral töötas. Jättis küll julmalt vahele jne aga jäi tööle juhet liigutades.

    [8] 26.03.15
    Kasutajalt Kry lisandus taaskord juppe. Täpsemalt siis Malossi Sport 70cc, spidogondel ja lenksu alla käiv gondel. Malossi Spordi võib-olla panen peale, enne aga tuleks üle puurida remontmõõtu. Spidogondel on korralik ja lenksu alla käiva gondli sain niisama kaasa aga see on kohati isegi hullemas seisus kui algselt masinal peal olnud.
    [​IMG]

    [9] 01.04.15
    Kuna vahepeal sädeme probleemiga pole väga tegelnud siis olen vigaseid plastikuid uusi ostnud. Kasutajalt Ivan lisandus esigondli "mask" ja tuulesuunajad, millest üks vajas natuke parandust. Tuulesuunaja sai kohe käsile võetud ja sulatasin selle prao kinni.
    Kätte saades:
    [​IMG]

    Ja kohe hakkasin ka parandusega pihta:
    [​IMG] [​IMG]

    Õhtul lasin ka värvi peale et viisakam välja näeks:
    [​IMG]
    Kuna värvisin tuulesuunaja valgeks tagasi siis võib tekkida küsimus et masin jääb ju kirju niimoodi - just nii. Hooaja avamisele ARVATAVASTI sõidan sellise kirju masinaga. Kui esigondli ja lenksu aluse gondli välja vahetab siis lähevad kõik gondlid värvimisse. Hetkel aga tulevast värvilahendust ei avalikusta.

    [10] 13.04.15
    Täna oli siis seepäev kui sain "uue" mähise kätte. Kui sõnumi sain siis läksin kohe tõin pakiautomaadist paki ära. Pakk sisaldas peale mähise ka esituld. Kui paki lahti võtsin siis alguses ei pööranud esitulele tähelepanu, kuna oli vaja ikka masin uue mähisega kokku laduda ja sõitma minna. Kuna aga vahepeal oli mõte et peseks mootori ploki sellest pasast puhtaks siis olin varem juba eemaldanud kogu vario aluse, karpa ja summuti. Ladusin siis kõik töötamiseks vajalikud jupid peale tagasi ja saigi hakatud masinat tööle panema. Alguses tagusin ennast lolliks ja säde ikka kadunud ... Siis viskas tõsiselt kopa ette, et mis siis nüüd viga on !? Võtsin küünla maha ja küünal jumala märg ning sädet ei kuskil ... Siis oli juba tõsiselt mõte see ront põlema panna. :-x :-x Proovisin siis umbes 8 - 9 erinevat küünalt ja mitte ühegagi ei olnud sädet. Umbes 30 min jebimist - ega ise ka ei tea mis lõpuks aitas. Lõpuks läks ta ka tööle. Oiiiii pläät kui hea meel oli. Masin sõidab nüüd ja värki aga kuna andsin tooreklapi sõbrale laenuks siis imes sealt august tugevalt lisaõhku. Sõitsin kodu lähedal natuke ringi, et kaugelt lükata poleks kui kütus või säde peaks otsa lõppema. :p Panin siis masina ära ja hakkasin esituld vaatama. Midagi toredat seal polnud. Tule pistik oli ära lõigatud, korpus oli ära sulanud, tule klaas oli kohe-kohe ära kukkumas, reguleerimis kruvi oli puudu, ühe tule fikseerimiseks oli alt poolt 1 kipsikruvi sisse lastud. Peale selle tule nägemist kadus jälle tuju ära.
    (Lisan millalgi ka sellest esitulest pilte)
    [​IMG]

    [11] 14.04.15
    Sain hommikul toore tagasi ja peale kooli krudisin toore külge. Pill käis esimesest löögist. Tahtsin minna väiksele tiirule aga kohalt ära ei läinud. Sumpast tilkus ka põlemata bensiini välja siis sain aru et düüs suur. Võtsin karpa lahti ja seal oli 64 düüs. No WTF !? Düüs isegi väike ja ikka on liiga suur. Sellest väiksem oli ainult mul 53. Panin siis selle sisse ja juba oli palju parem aga oleks vaja natuke suuremat düüsi kuna kergelt poob põhjagaasil. Muidu minekut on küllaga. Tegin väikse tiiru ära ja siis sõitsin hoovi. Proovisin ka hoovis tagarattale. Kuidagi väga kiiresti tuli esiratas lendu ja kuna hetkel pole tagapiduri supordit peal siis tõmbasingi üle. :lol: Õnneks kõik gondlid mis peal olid olid lahtised (istmebox istmega, paak ja jalgealune) siis gondlitele vigastusi ei tekkinud. Hiljem selgus, et toores mis mulle toodi oli ka vale (Pistik teistsugune). Aga esialgu kõlbab augutäiteks kasvõi. NV-l proovin õige toore kätte saada.
    Minu liikurid hetkel: :p
    [​IMG]

    [12] 19.04.15
    Sõitsin õhtul natuke ringi ja kõik oli segupoolest nagu täitsa OK. Küünal oli ka ilusat värvi. Siis võtsin vastu otsuse et panen masina täiesti kokku ära. Õhtul tegin veel karpa puhtaks ja sebisin kütusevooliku. Karpa panin peale tagasi, rattapealse porika panin külge ja summuti panin korralikult kinni. Õige toore klapi sain ka kätte. Panin selle ka peale.

    [13] 20.04.15
    Eelnev õhtu oli juba paljulubav. Tõin peale kooli esitule pirni ja hakkasingi masinat kokku panema. Põhjakas, esiporikas ja lenksu "tuuleklaas" vms jäi panemata. Kui teised gondlid peale panin siis tahtsin ka vahepeal käima panna. Kallasin kütuse sisse ja kõik jooksis samakiiresti alt välja. Ega siis midagi. Karpa jälle laiali ja tegin puhtaks. Kütus enam välja ei jooksnud aga tööle ikkagi ei läinud. Peale pikka kicki tagumist tööle ta läks. Summutist tilkus palju põlemata kütust ... Paar päeva tagasi oli 57,5 düüsiga masin jumala timmis aga peale karpa puhastust jäi düüs nagu väikseks. 64 (Hiljem võrreldes düüse tuli välja et tegu on suuremaks puuritud düüsiga) düüsiga ei saanud kohalt minemagi. Proovisin siis sõbra käest saadud 60 düüsi ja sellega oli juba palju parem. Terve õhtu sõitsin ringi ja kõik tundus norm.
    [​IMG] [​IMG]

    [14] 30.04.15
    Ladusin viimased puuduolevad gondlid ka peale ära. (Põhjaka, esiporika ja tolle "tuuleklaasi vms) Leidisin Aeroxi originaal gripid. Panin ka need peale - parem kui mittemidagi.

    [15] 02.05.15
    Täna hommikul ostsin uue vaakumklapi ja vaakumivooliku. Lootes et täna saab arvele võtta. Panin asjad peale, kõik oli tore ja vägev. Otsisin siis ostu müügi lepingud jms dokumendid üles ja hakkasin ARK-i poole minema. Tosse jalga pannes avastasin et kell on 14.45 ning ARK pannakse kinni 15.00 ... Hakkasin ennast vähe kiiremini liigutama ja mööda Ehitajate teed saigi 80 km/h sõidetud ARK-i poole. Peaaegu sain arvele. :lol: Viga oli ainult selles et see kelle käest ma selle rolleri sain on alaealine ja tal on vaja tulla koos vanemaga ARK-i jne jne. Kui see ülevaataja vms oli rolleri üle vaadanud siis hakkasin parklasse masinat tagasi lükkama. Lükkasin hoo sisse ja istusin ise masina peale ning see mis mu kõrv kuulis polnud kõige meeldivam. Arvatavasti on mingi reduktori laager läbi. Hetkel veel ei tea küll milline aga imelik kohin ja mingi teatud pöörde tagant kostab reduktorist mingi plõks vms... Sõitsin vaikselt koju tagasi ja homme tahaks reduktori laiali tõmmata ja vaadata mis seis seal on.
    [​IMG] [​IMG]

    [16] 03.05.15
    Reduktori ebameeldivad helid kõrvaldatud. (Tagaratas kinni keeratud)

    [17] 07.05.15
    Reduktori õli vahetatud.

    [18] 08.05.15
    Tänasest kannab masin numbrimärki 232X. 8)
    [​IMG]

    TEEMA TÄIENEMISEL ...
     
  2. minim2gnus

    minim2gnus Active Member

    4,026
    3
    38
    Päris huvitav lugemine oli. Edu ja muretuid kilomeetreid sulle 8)
     
  3. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Tänud! Edu läheb kindlasti vaja. 8)
    Õhtu poole peaksin toore klapi tagasi saama ja siis saab proovida mis ta nüüd teeb. Üritan ka pilte lisada, milline ta praegu on. 8)
     
  4. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Tahad mul üks automaat toore klapp seisab.
     
  5. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Toore klapp on tegelikult täitsa olemas vaja lihtsalt ära tuua.
     
  6. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Avamisel loodetavasti trehvab! Edu pilliga :D Jahtisin isegi seda 8) :lol:
     
  7. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Minu eesmärk ongi tegelikult avamiseks pill ilusti sõitma saada. 8) Hetkeseis on paljulubav. :lol:
     
  8. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Normal lugemine, terve loo lugesin läbi. :D Palju edu! :)
     
  9. #122

    #122 Member

    446
    7
    18
    Norm teema ja palju edu samuti muretuid kilomeetreid 8) Selle malossi spordi ostmisega jäin 1h hiljaks :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Mdea kuidas sul selle düüsiga on aga mul ka stock ja düüsiks on 98 :D ja tahaks isegi nata suuremat saada, ja ega see esiots ei taha ka kõige paremini yles kerkida :roll: kas võib olla, et mul lisaõhk? :lol:
     
  10. racing72

    racing72 Member

    218
    3
    18
    Edu :) lobus street tundub :)
     
  11. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Tänud! 8)

    Kry rääkis jah et keegi huviline oli veel. :lol: Aga seda düüsi asja ma nüüd ei teagi. Leidsin veel sellise imeliku düüsi nagu 57,5. Proovin hiljem sellega ka vaatab mis ta teeb. :roll:

    Tänud! 8) Igav tõesti sellega ei ole. :lol:

    Aga üks mure on mul veel. Nimelt küsimus Streedi meestele. Kuidas / kuhu kinnitub see pildil märgitud detail ?

    [​IMG]

    Tegu on gaasi trossi suunaja küljes lipendava kinnitusega. Ei oska seda nagu kuskile kinnitada sest see ei istu mitte kuskile ilusti ... :roll:
     
  12. #122

    #122 Member

    446
    7
    18
    see käib sinna alla gaasirulli kylge :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
  13. Sergos

    Sergos Member

    919
    4
    18
    Ma arvan, et sa pane 80 düüs sisse ja kruti seda segu... Sul on RMSiga ka 98 sees v? :roll: :oops:
     
  14. #122

    #122 Member

    446
    7
    18
    jap RMS-iga on ka 98 sees ma usun et mul on lisaõhk, nv-l võtan selle käsile ja vaatan simmerid yle....
     
  15. #122

    #122 Member

    446
    7
    18
    ma testisin ka 80-ga töötab kohal kyll aga kui gaasi anda siis kohe pöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
     
  16. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Rahunege poisid. Nagu väiksed tüdrukud. Igastahes panin selle 57,5 düüsi sisse ja asi töötab nii nagu peab. Vähemalt ei poo ega puterda. Keegi võiks pildi teha ja siia nt postitada kuidas see gaasi trossi julla sinna kinnitub sest mul jäi just 10 min tagasi 60 pealt gaas peale ja pidurdasin esiratta plokki. Hea et suutsin tasakaalu säilitada ja jäin õnneks püsti. Tänu sellele ei julge väga rohkem sõita ka. Muidu vaataks mis nägu see küünal on.
     
  17. #122

    #122 Member

    446
    7
    18
    õlita ss kõigepealt tross ära, see jull käib yli lihtsasse kohta
    sinna kohe kus see gaasi tross yles läheb liclt lähed selle jullaga gaasitrossi mööda yles kuni jõuad gaasirullini ss vaata seal yks väike auguke kuhu käib kruvi...
     
  18. Monstriboy

    Monstriboy Member

    834
    0
    16
    Tundub ,et mbmehe pillid on kõik kiiresti lagunevad.
     
  19. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Tross on õlitatud. Võtan siis homme gaasirulli päris maha ja vaatan kuhu ta siis peaks kinnituma.

    Ei ütleks, et ta laguneb. Masin on lihtsalt kaua seisnud ja vajab pisut hoolt, et taas sõidukõlbulikuks saada. Ja kui temaga sai käed löödud siis ta ütles isegi et ei ole selle masinaga midagi teinud ja seisukorda ei oska öelda.
     
  20. kivi666

    kivi666 Member

    558
    0
    16
    Ainukesed pillid mis kiiresti lagunevad on need mis on sinu käes. Masin oligi müügis mitte töötavana. Mbmehe mahategemise pealt peaksid SINA küll nüüd suu kinni hoidma.

    Muidu edu masina ehitamisel! 8) 8)
     

Jaga seda lehte