Tervist, sai siis soetatud selline masin . Tõin ta siis eelmise omaniku käest Pärnu kandist, masinal oli puudu magneeto ja kondlite seisukord ei old ka just kiita osadest kohtadest olid tükid väljas ja sügavad kriimud peal, puudu olid veel tagumised suunad ja põhja kondel. Saigi siis kohe kondlid maha kistud ja lihvima, pahteldama ja lappima hakatud Sai camex-st uus magneeto ka ära tellitud . Kubartuur: 125ccm3 taktid: 4t pidurid: ees ketas taga trummel käivitus: starterist ja kickstarterist õhkjahutus Värvi töödega sai siis lõpetadud. Pilte ka siis siin : http://fotoalbum.ee/photos/KasutajA12/s ... e=1&seek=0
Kuidas see nii väikse ajaga selliseks on muutunud?Pazawazari käes oli korralik ju-paljuga said selle siis?
põhjagondel siiani minu käes , ning istmeluku võti ka , gondlitel oli minu käes väikseid kriime , jalgealusest oli jah tükike väljas , ülejäänd oli ok . tagumised suunad said pandud aragon gp led suunakad , ju siis see kutt keeras maha . mudu liikus väga hästi , tipp mingi 95-100. uus väntvõll on vahel , magneetot sellep pole et väntvõlli vahetades ei saanud kuidagi seda maha ja siis tuli see ära lõhkuda , veel on seal tutikad naraku rihm ja rullid , klapid soovitaks lasta kontrollida kuna ei jõudnud seda teha . mis seal ikka , pane korraliku õli ja kütust , lase iga 1000km tagant klappe regullida ja vaata et õliga kuivale ei jääks , siis see pill kestab . paagiga saab sõita keskmiselt 100km. veel vajaks vahetust sisselaske kollektor ning tooreklapp puudub. ülejäänd on seal tip-top 8)
Sai asjale uus magneto aku ja suunad ..sain ilusasti tööle ka aga probleem ..liigub aga mingi 40 pealt kiilub kinni ma ei tea saab kütet liiga palju vms äkki ?
Klapi regull tuleb uuesti teha kuna kogu süsteem k2is lahti..Süütenurk tuleks ka ülevaadata.Nendes on viga.
Tuli veel välja et sumpal sõel seest lahti ja peene arvatavasti pole sellega enam midagi teha .. Kellegil äkki mingi üleliigne normaalne sumbutaja sümboolse hinnaga pakkuda ? On keegi muidu klappe ise regullind ja süüte nurka õigeks pannud ..kuidas see asi täpsemalt käib ?
nukkvõll võib paigast olla , kuna magneetot pold siis ei saanud õieti paika panna. klapi regull ka muidugi , aga kui see ei aita siis tähendab see silindri maha kakkumist.
Aga suuremad tänud teile ..eks ma võtan küla pealt ühe targa pea juurde ja vaatab mis teha annab .. kui välja ei nuputa siis ei julge ise näppima hakata ..
OOt ühe sõnaga ma pean ikkagist silndri maha kikkuma et see nuka ja väntvõlli suhet kontrollida .. ja kui see süüte nurk paigast ära on siis mis valemi järgi selle paika panen ? Vabandan olen nende kohtade pealt väheke loll veel ..
Kui nii võtta peaks süüte nurk mul õige olema ju kuna kui see õige poleks ei tohiks ta tööle minnagi ..aga eks ma homme uurin vb et tõesti see paigast ära.
Oligi süüte nurk vale ja klapid sai ka ära regullitud vahega 0.05 ..töötas ilusti kuni tuli järgmine viga ehk siis sisselaske koletorivahelt peksis õhku välja sai see ajutiselt ära silikoonitatud kuni uue saab ..hetkel töötab ilusasti ..ainuke asi et sumbutaja pläriseb kuna sõel lahti ..