Sai siis soetatud endale kuu aega eelnimetatud masin. Valitud autoks osutus siis Audi A4 väljalaskeaastaga 1998. Mootoriks on 1.8 turbo 110 kw, tegemist siiski ainult esiveolise masinaga. Auto on toodud Eestisse alles selle aasta algul. Varustuse poolepealt: Esimesed disaintuled, koos angel eyesidega, madaldus,tagumised disaintuled, kliima, ees 2x topsihoidjad, 2x istmesoojendused, 2x el peeglid, 2x peeglid päiksesirmides, 2x el aknad, esimesed jalgade valgustid, 4x turvapadjad, kohtvalgustid, esitulede pesurid, teisaldatav kärukonks, toonklaas. 6x kõlarid, kõlareid toetab pagaasnikus sony helivõimendi, muusikat mängib muidu JVC mp3 makk. Auto iseenesest on saanud 2000 km tagasi suure uuenduskuuri, vahetatud turbo, sidur, kõik piduriklotsid, kettad õlid jne. tõestuseks sellele olid ka tehtud tööde arved. Muidugi uus turbo läigib veel praeguseni vastu. Kuna auto on toodud Eestisse Rootsist, siis ennem siiajõudmist on auto saanud kerge tuUningu rootsi tuningufirmalt BSR, autol on ümber ehitatud väljalse, kapotialla on toodud sport resonaator, lambda andur on toodud põhjaalt ära, õhuvõtuks on ehitatud koonukale sobiv ümbris, summuti on otsast lõpuni 2.5" torust. kasutatud on sama summutit mis siin: http://en.bsr.se/products/4004218/ Kõikidel asjadel on firma logo ja tootekoodid peal. Hetkel pole mootorit veel väga lähemalt uurinud, aga ehk tuleb sealtki mõni sama firma lisavidin välja. Väliselt on auto muidu igati tagasihoidlik hetkel, koos oma originaalvelgedega. Laia naeratuse toob näole muidugi turbo vilin, sest olgem ausad, pole mina veel kohanud säärast a4 mis sedasi viliseks Hiljuti sai ära vahetatud kõik amordid ja vedrud, sest audit ei olnud võimalik garaazist enam välja ajada, sest põhi käis hoobilt vastu maad. Madaldusring jääb ootama 17-tolliseid velgesid. Hetkel puuduvad ka mõlema poole külje iluliistud. Kellegil pakkuda siis andke teada. Vähekene pildi materjali ka: sai siis välja vahetatud numbritulede pirnid ledide vastu. Samas kaotasin ära numbrialuse, mille asendasin kahepoolseteibiga. Tulemus jäi hea nii lähedalt kui kaugelt.
selle unustasin mainida, et nüüdseks on mõlk lastud välja tõmmata Smart services. Töö eest taheti korralikult raha saada, aga töö vääris ka raha
Need tagumised tuled ei kannata üldse kriitikat. Väga koledad. Aga muidu masin tunub viisakas ja päris hea heliga.
sellega olen ma täiesti nõus, et tagumised tuled tuleb ära vahetada. Ise olen vaadanud christal clear tulesid.
turbo on äge, aga tagumised tuled ikka jõhker porn, tooni need korralikult ära vms, siis on vb parem.. kõige parem oleks üldse originaal
Hääled on töesti toredad ei tea kas natu KW kah juurde tulnud, et 110 jutumärkides, loogiline oleks ju tegelt. Tehaseandmetel peaks isegi stokk a4 1.8T sajani viima 8 sek - pole paha! 8)
Noo enda arvates tundub samuti, et vähe rohkem kw kui passis, aga sügisel plaanil masina viia dyno testi, siis saab täpselt teada palju jõudu on ja väänet.
wideband peale ja dynosse 8) Sellest mootorist saab suht kergelt kwsid kätte 140-160kw kanti, iseasi kas see esiveolisel mötekas on. Sul juba osad asjad selle jaoks tehtud Näiteks ainuyksi hea chipiga saab sellest mootorist kätte jöudu 110 -> 142kw + mingid nm.
plaanis ongi aju ära chippida. Sügisel plaanis kindlalt viia masin dynosse. Ise loodan, et tuleb sealt ca 125kw välja ja chipiga umbes 169kw.