Odavaim ja lihtsaim lahendus on väljalaskeavast pika puuriga sõeltesse sisse puurida. Natuke efektiivsem oleks summuti lahti lõigata ja mingi osa sõelu ja kitsendusi eemaldada (kõigest mingi osa sest muidu hakkab smmuti väga lärmama). Korralikult tehes kannatab efektiivsuselt võrrelda eelnevaltmainitud sportsummutiga. On mõistlik maksta 189 euri puhtalt välimuse pärast. Arvan, et mitte
kus otsast ta sul lärmama hakkab???, võtsin sõbral hiinlasel sumpa 2ra, suht sama hääl tuli, suts mahedam aint ja performance jäi samaks
Kogemused kogemused. 2 taktiline hakkab lärmama, 4 taktiline müdisema, aga mis müdisemine see on. Parem ikka kui natuke summutatult. Euronormidele piiratud summuti natuke ikka piirab( summutab häält, aga sellega ka jõudu). Loomulikult ei tule vabane summuti modimisega megajõud, aga mootorit kaasa aidates tuleb ka summuti modimine kasuks. Mõte oli selles et kui üldse tahta teiste karakteristikutega summutit 4 taktilisele, siis parem teha ise, kui osta kallilt.
Endal võtsin kah korra ära kui värvisin sumpat. Ja siis pani ka korra tööle ja nii kui gaasi andsin natuke tuli sihuke hääl sealt välja et anna otsad lausa. Hääl läheb ikka suht jubedaks sumpa ära võttes.
tahax midagi taolist ainul mitte kroomi v6i nii l2ikivat :lol: akki saate anda lehekylgi oleks v2ga t2nulik
automaailmast peaks freedo 5 sportsumpsi saama aga 4 taktilisel ei anna sportsumps midagi juurde, ainult hääli.