Oskate öelda mis on selle rolleri head-halvad? Märkuseks et: see pole vana versioon ilma käepidemeteta, sellel on alu- veljed, käerauad jm uuendusi sisse toodud. Olen kahe vahel kas osta see roller tutikast peast või mõni supermoto. Kirjutage KÕIKI asju mida teate.
Mugav, mootor ääretult õnnetu, õlipumbad tahavad peale mõnda tuhandet kilomeetrit ära lõppeda. Tagumise ketta vahejupp nii värd, et sportsumpse sinna väga ei saa panna, kui siis ligadi-logadi.. Panipaigad head, spido ilus.. Üldiselt jätaks selle ostmata, need uued Benellid pole suured asjad.. Mul on tuvusringis vähemasti 2 sellise Benelli omaniku, kes nad Veldist võtnud.. Mõlemal juba kotti jooksnud väikese ls'iga... Edasi nad ei käi, porikad lendavad eest ära, tagumine porikas ka mannetu.. Võta parem mingi kasutatud firmakas.
Nii selgunud on, et juppide valmimine on Itaalias, tööjõud paneb kokku mootori alles Hiinas, seepärast on ka sellel nii odav hind. Apriliatega võrreldes oleks ka nende rollerid odavad kui inimtööjõud teeks seda, aga aprilial on ju uus tehas, robotitega. Benellil on ikkagi kvaliteedikontroll Itaaliaste käes.
Ma millegipärast kahtlen et neid masinaid nii palju edasi-tagasi tassitakse, pigem on kogu värk ikka hiinas, lihtsalt ladu on itaalias.
Mitte ükski ratas ei kesta ,kui teda regulaarselt ei hooldata .Ei kasutata sihtotstarbeliselt ja hakatakse näppima ehk tuunima oskamatult.Kui rattal on garantii siis selle aja jooksul vead likvideeritakse .
Jah eks praegu on vaja kiirelt kõik keeway kaup ja kiiver kodus maha ärida. Siis vaatab kas ostab selle või mõne SX'i või Derbi, ei oska arvata, kas 1000-1350 eest margipill on etem kui uus Benelli.
Minu arvates on igal juhul 1000-1300 euriga margipill etem, kui Benelli.. Sisuliselt on juba tuttikas R võimalik igasuguse sussamussaga 1500ga koju veeretada, nii et sellise rahaga peaks kasutatud korraliku pilli väga vabalt saama, mis ikka liigub ka natukene.
Kunagi ostsin ka endale aeroksi Poest kasutatuna ja oh ,kui tore poe poolt TEHNILISELT KONTROLLITUD.Poe nime jätan mainimatta.Aga oh õudust Peale 60km läbimist hakkasid ilmnema vead mis kuidagi ei viita sellele,et oleks kontrollitud .Vead sisselaskes pragu,varikas rullipesad olid kulunud nii,et rull läheb poolenisti risti,vända laagrid andsid saba .Kuna hetke emotsioon oli ostu ajal suur siis koheselt ei saanudki aru ,et kerge kahin sees.Kõike ei hakka ette lugema.Õnneks saime ilusti poega kokkuleppele.Ja ,kui osta firma ratas kellegi käest väidetavalt korras siis on ainult ostja ise süüdi ,kui ei tee põhjalikku kontrolli ja hiljem ilmnevad mured .Mina ei osta enam omale ühtegi rattast nii,et keegi väidab ,et on korras juhul ,kui ei ole müüjaks juriidiline isik ettevõte.Kuna Rattale põhjaliku kontrolli tegemine kohapeal ei pruugi koheselt kõiki vigu välja näidata.Aga noh eks iga üks tea ise mida omale ostab.Kuidas ostab ja mille ostab.