Tere! Probleem selles, et kui tahad rollerit käima panna, starterit vajutades lihtsalt ei lähe käima kogu aeg peab gaasiga mängima ja starterit samal ajal vajutama siis läheb käima,aga võiks minna nii käima, et vajutatad korra starterit ja läheb.Keegi teab mis viga võib olla? Oskab keegi ütelda, kus Benelli QuattroNove 50X piirajad on??
Tõsta rolleri tühikäiku karburaatori tühikäigukruvi keerates. Siis peaks see probleem ka lahenema. Vajadusel säti õhu/bensiini segu teisest kruvist paika. Piirajatest- terve mootor on piirajaid täis. Esimesed piirajad mida soovitan vahetada/eemaldada on: 1) leegitoru (poest peaks kaasa tulema kitsam ja jämedam leegitoru algus). Võimalik, et eksin. Midagi ähmaselt mäletan ajast kui tuttav selle ostis, oleks nagu leegitoru algust vahetanud. Veel parem oleks osta sinna üldse uus sportsummuti, mis tagab suurema jõudluse. 2) suurem kollektor koos suurema peadüüsiga (sama moodi peaks poest kaasa tulema) 3) variaatori piiraja eemaldada
Lisaks on kohatud ka sisselaske piirajat - igasugune õhufiltrisse või sealt väljuva õhuvoolu vähendav seib/adapter on piiraja. Ühel kunagisel rolleril oli õhufiltri sisselaskel vasekarva "kork" ees, kus oli 5 auku. Olulist ei muuda aga ega halvemaks kah ei tee. Ära koonusfiltrit niisamalihtsalt pane. Tihtipeale need ei tööta paremini, kui originaalid ja saavad väga kergelt märjaks. Tihtipeale on silindri ja leegitoru vahel kah seib, mis piirab heitgaaside voolu. Neid lühemaid leegitorusid võiksid küll lähemalt uurida - ühel CPI'l muutis märgatavalt jõudlust. Kütusesegu kruvi on algajamatel soovitatav mitte esialgu näppida - liiga palju õhku tähendab liiga kuuma leeki, mis sulatab kolvi sisse auke. Kui aga mõnel teadjamal lased teha, ei tohiks probleemi olla. Kui keerad õhku peale, keera kütust kah. Kas see käivitamise viga tuli hiljuti ja kui vana roller ise on? Puutusin ühe CPI-ga kokku, mis tegi sarnast pulli täpselt nii kaua, kuni automaattooreklapi ära sai vahetatud. See oli täiesti kinni korrodeerunud. Ühe või kahe kruviga must juhtmega jublakas karpa küljes - võta lahti ja vaata, kas nõel liigub edasi-tagasi. Võimalik on ka see, et küünal on vanaks jäänud. Aga esialgu võib siiski proovida tühipöördeid juurde keerata. Kui miski aitab või ei aita või tekitab muresid juurde, anna aga teada ja mõtleme asja edasi.
Roller on umbes 2 aastat vana,käivitamise viga vist algul ei olnud, aga see tuli hiljem.Tühipöördeid olen keeranud juurde ja siis hakkab kets all kerima, kui starterit vajutan peab ikka gaasiga mängima.Kui käima saan siis kets kerib all nii hullult,et gaasi ei pea andmagi, läheb kohepealt vaikselt minema.
Keera kütet ka peale, siis leevendab seda ise edasi panemise effekti. Piirajatest unustasin mainida õhufiltri boxis olevat kummijullat, mille kaudu õhk liigub. Midagi erilist ta juurde ei anna, aga rohkem õhku andes saad ka rohkem kütet anda ja ehk läheb ka veidi paremini edasi. Need on siis põhilised faktid Benelli hingeelu kohta.