Et mis võib seda põhjustada ,et bensiin läheb õli sisse? Vaatasin ükspäev õli taset mootoris, ja roller oli ka hästi väheke paremale kaldu, ja kui korgi maha keerasin jooksis suur loik sealt august välja. :roll: Panin siis rolleri tasapinnale ilusti ja vaatasin uuesti, ning õlitase oli kõvasti üle normi. Õli oli ka väga vedel nagu oleks just rolleriga sõitnud.
bensiinikraan ei tööta ja ujuki nõelklapp ei pea -> bensiin jookseb läbi karburaatori mootorisse ja vajub silindrist karterisse õli sisse. tee korda ja vaheta õli, niikaua kui see õli sees on ära käivita.
Selles viga ei ole, nimelt bensiin ei saa läbi karbussi minna, kuna vaakumklapp peab, karbuss ka korras. Kas mingit muud varianti ei ole? Ise olen lahja seguga sõitnud, äkii on too piiks keeranud, ei saa düüset vahetada, kuna ei saa karbussi lahti, kruvil nukid maas.
Ma võtsin bena filtri vahelt ära ja bena ei tilkunud, karpa läks ühe targema mehekätte, kes pidi üle vaatama.
Jälle jama, sai suurem düüs pandud ja roller ei lähe enam käima. Korraks läheb ja kui gaasi anda siis poob ja sureb väljagi. Silinder võib äkki hõre olla, ma mõtlen see võib ka põhjus olla kui bena silindrist karterisse valgub, kolvi rõngad läbi? läbisõit juba 12000 ja eelmise omaniku poolt sissesõitu ei tehtud, esimesel päeval suudeti juba käna käia.
Rollerile sai peale pandud koonukas, kuna vana kobaka kaas läks puru. Koonukas muudab ju segu LAHJAKS Kuidas saab nii sõita kui POOB ja sureb väljagi. Kas said aru? Mul sellest pohhui kui bena õli sisse läheb, aga asi selles et riisirakett ei lähe üldse tööle. Lahja seguga sõites ongi mul vist see värk piiks läinud, algul polnud nii hull, lõpus läks asi üldse perse. Ja ongi nüüd nii et silinder hõre ja bena valgub karterisse? Bensiinist üle ei uputa, sest ilma topkata ta tööle ei lähe! Sa Jott oled vast vana türamüra??
Kui silinder tihe on kuidas siis saab bensiin karterisse minna? Karbussist tuleb bensiin ja kukub kolvile pähe ju, mitte karterisse. Siis peab bensiini nii palju tulema et silinder ääreni täis . Ma ei hakka vaidlema ja pange teema parem LUKKU Foorumist väljaspool on targemaid inimesi kui siin foorumis, siin ainult mingid türamürad kes munni sügavad. Putsi siin ei saa ropendada ka, tuleb kohe piiks, vittu küll.
No kui segu lahja ja vaakumklapp töötab, kuidas saab siis bensiini nii palju olla et see niriseb silindrisse ja sealt edasi karterisse? Siis peab ju silinder hõre olema et bensiin nii möllata peaks üldse saama. Roller ilma topkata tööle ei lähe, kuidas saab siis veel bensiini niipalju olla et see karterisse läheb ja veel nii palju?????? Komp. on nõrk, järelikult silinder hõre ju? Sooja mootoriga kolb ja silinder paisuvad ja silinder muutub tihedamaks, siis töötab ka paremini. Praegu roller töötab topkat pannes max 5 sekundit ainult, siis saab bensiin otsa ja teeb BBBBBBBBBBoooooooooooo, kuidas saab siis teda liiga palju olla? vastupidi vähe!