Boostbottle on selline asi siis: Ja seda on vaja tagarattal sõitmiseks, selle pärast et bena otsa ei saaks. Peaks nii olema :lol:
Ja selle pärast saab ka rohkem bena peale, et tagarattal sõites bena otsa ei saaks. On nii? Juurde ta ei anna midagi.
Stuntimise värk. Näiteks tagarattal sõitmiseks - karpa ei jookse sellega tyhjaks, kui kallutada jne.(ärge näkku lööge,kui vale inf peaks olema)
MIS KURADI VANAV*TU PÄRAST TE AJATE SELLIST LOLLUST? Nüüd ei ole näkku löömisest juttugi vaid kõigile käärid silma. Boostbottle'il pole mitte mingit seost tagarattal sõitmisega ja asi on hoopis teiseks otstarbeks mõeldud! http://www.google.com to find out!
Lehtklapiga mootorile suht pointless asi. Pöördsiibriga kah suurt tolku pole, kolviklapiga (a'la deltad-võrrid lmao*) vast saad mingit, rõhutan mingit (ehk hästi väikest) vurtsu lisaks. 125 TZR-il näiteks originaalis peal see, misest et lehtklapiga kone.
tundub et siin pole pädevaid sellest rääkima.mind huvitab ka see teema. googeldasin ja meenus et mu vanal krosseril (1990a.) on sama värk peal.kas keegi on am6 mootorile selle peale pannud?
Nagu keegi mega tark kunagi ütles siis boostbottle annab 0,8 heppa :lol: :lol: :lol: Ei tglt väga mõtetu asi.Tagal sõitmisel see ei aita bena peale saada paremini.Selle asja ainuke point pmst on see et see on välimuse tuuning osa nagu.Ning 2T masinal ei saa tagal sõites bena karpast otsa!4t see juba võib juhtuda