Olen siis väga võhik rollerite suhtes. Küsimusi on mul palju tekkinud ja otsustasin siia teema teha nende kohta . Lugesin palju õpetusi kuid siiski teeks siia teema. 1. Kus on kõik oliver city piirajad ja kas eksisteerib selline asi nagu pööretepiiraja kaa? Kui eksisteerib, kas on mõtet seda eemaldada? 2. Sooviks häid soovitusi tuunimiseks 2500 krooni piires. (sooviks saada paremat kiirendust ja lõppkiirust) Tänud
Pööretepiiraja on , seda saab eemaldada ainult , kui ostad uue CDI . umb. 500EEK . Piiraja asub variaatoris jahutustaldriku taga , selline suurem seib vms. eemalda see. Osta kergemad rullid , umb 4,5g - 5,5g , kui sul on stock sumps. 150EEK Osta punased sidurivedrud , 150EEK Punane malossi survevedru , 150-200EEK Osta suurem düüs , umb. 74? 50EEK
Kui on stock sumpa ja silindrikit, siis punased vedrud on halb mõte, sportsummutiga soovitatakse kollaseid. Siia malossi valged sisse ja peaks hea olema.
Pane sportsumpa ja multivar peale ,kokku umbes max 2000 krooni.Ülejäänud 500 krooni eest ostad kollased sidurivedrud,kollase surveka ,kergemad rullid ja vajadusel suurema düüsi
74 düüs stock sumpsiga on liiga palju ära pane rohkem kui 65 düüs muidu pesed enda summutit lihtsalt seest poolt bensuga...
Sain siis variaatori piiraja maha võetud . Mootoril nagu ei oleks jõudu et tippkiirust arendada.Sai veel peale pandud rohelised sidurivedrud (olid saadaval ) ja kohe kohe saab ostetud odavalt sportsummuti (tecnigas next-r). Mida soovitate siis muuta kui tuleb sportsummuti ka peale .