tere, mis võiks probleemiks olla kui täis gaasiga pooma hakkab ? ostsin uue sumbutaja arvasin et vanaga ei taha edasi minna panin uue sumbutaja ja veel hullem asi . panin hetkel siis originaali tagasi aga jah nii kui rutska põhja keerad siis poob kinni' milles probleem ???
Hakkas see poomine peale mingite muutuste tegemist sisse/väljalaskesse või lihtsalt ühel päeval ei töötanud enam korralikult? Hetkel paistab segu lahja olevat (peadüüs karpal väike). Uue sumpaga pead selle kindlasti suurema panema ning sama asi, kui stock õhufiltri ära vahetad. Kontrollida saad seda muidu nii, et tõmbad tooreklapi välja kui gaas põhjas. Kui läheb paremaks on segu lahja. Elektroonilise toore korral võib talle otse läbi lüliti toite peale anda. Kui hakkas niisama ühel päeval pooma, siis puhasta karpa ära ning igaks juhuks võiks vaadata kas filtrist ka küte korralikult läbi tuleb.
ostetud ta sai sellisena, müüja ütles et uus sumpa vaja panna et see piirab ostsin uue ja asi hullem, koonusfilter on peal ja mingisugune athena silindri komplekt , kuskohast ma selle toore klapi saan välja tõmmata ??
Paistab, et düüs pole õige saanud või pole seda üldse vahetatudki. Lahja seguga läheb mootor aga kotti. Kui on stock karpa siis on elektrooniline toores. Võta karbuss maha ning võta peadüüs välja. Vaata mis number seal peal kirjas on (ning uuri mis selle karpa stock düüsi suuruseks on). Sport sumpa ning filtriga läheb ca +15 düüs peale (osta suurused +10 kuni +20). http://www.apriliaforum.com/forums/show ... ep-w-PICS!! pole küll selle masina kohta, kuid üldjoontes suht sama.
Selge , aga kas need düüsid karpadel samad nagu? Et bint jne ? V on mingi erinevus nendel et mis karpa oma ta on
96 on selline päris paras mõõt mis ei tohiks väga vale olla (st väike). Mis karbuss seal peal on? Kui seal düüsi augus sitatükki ees ei ole, siis võid proovida enamuse õhufiltrist kinni teipida, et masin vähem õhku saaks ning selle teibi kogusega mängida. Kui saad täis gaasiga mingis konfiguratsioonis parema tulemuse, siis peab düüsi suurendama. Üks asi mida veel soovitaks on gaasi rulliku peale skaala teha. 0 - 1/4 - 1/2 - 3/4 - 1 ning vaadata mis asendis probleemid on. eri kohtades reguleerivad kütte kogust eri detailid. 3/4 kuni 1/1 on puhtalt peadüüs.
dellorto 17.5 peaks olema selline karbuss peal siis , saan hiljem proovida kui oma velje tagasi saan parandusest et kuidas siis ta mõjutab kui teibin kinni filtrit