CPI tuunimine.

Discussion in 'Soovitused' started by Falcon, Juuli 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    Olek soov tuunida cpid masinaks formula r, algul jättaks silindri stockiks. Mida vahtada ja mille vastu, andke soovitusi.
    Tänan. :roll:
     
  2. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
  3. ayr555

    ayr555 Member

    672
    0
    16
    lennukikütust paaki ja vaata kus masin lendab:D
     
  4. tms

    tms New Member

    1,192
    0
    0
    see on täitsa õige,eestist leidub 115 oktaaniga rohkem,135 raske saada,ja pead vaatama et kokku ei lase

    võid ka atsetooni panna veidi-see peaks aitama

    cpi-d ei tasu tuunida tegelt,hakkab lagunema :-x
     
  5. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
  6. Groovy

    Groovy New Member

    459
    0
    0
    Tecnigas next- r malossi 4,5g rullid, stock sidurivedrud, kollane survekas, eemalda õhufiltrist kummilotu, 64 düüs ja (Y), ütleme nii, et kui saad siis kiirendus on sama mis apriliatel, piaggiodel(stock silindriga siis) ainuke milles maha jääb on kiirus, kuni 50-60km/h püsisin kõrval ja siis kadus.
     
  7. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    On kellegil veel soovitusi? :p
     
  8. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
  9. Ennukas

    Ennukas Member

    319
    0
    16
    Suht rebija vend oled. Tra teine küsib nõu ja sa hakkad mingit paska ajama. :-x
     
  10. pettasaanu

    pettasaanu Bännitud Bännitud

    285
    0
    0

    Nagu ei oleks siin üldse varem CPI-Keeway tüünimisest räägitud. Teemaalgataja võiks ise natuke otsingut kasutada.
     
  11. Tupetuul

    Tupetuul New Member

    484
    0
    0
    Mm, ei usu,
    Stock silidriga Sr-ile olen sama setiga kiiwule kotti p2he kyll ja kyll t6mmanud.
    Isegi stock summutiga sai.
     
  12. Groovy

    Groovy New Member

    459
    0
    0
    No sa ei usu, sest sa ei näinud mu cpi kiirendust. :D Asi oli nii timmis kui võimalik ka. :)
    Pealegi formulal(vähemasti minul) oli dellorto karpa ka :eek: aga, ma ei tea mitu mm, igatahes dellorto karpa 8)
     
  13. pettasaanu

    pettasaanu Bännitud Bännitud

    285
    0
    0
    Dellorto ei ole originaalis peal. Originaalis on Mikuni.
     
  14. Tupetuul

    Tupetuul New Member

    484
    0
    0
    Jep, kiiwudel ja cpidel mikunid.
     
  15. Groovy

    Groovy New Member

    459
    0
    0
    Kus ta sul on kui automaattoorese peal oli kirjas dellorto?! Mingi niisama sobitatakse vabalajal kokku mikuni ja dellorto?
    Sõbra cpil oli peal mikuni, 2 erinevat karpat oli.
     
  16. Tupetuul

    Tupetuul New Member

    484
    0
    0
    karburaatori nimi käib karbussi peal mitte toore peal.

    Ma võin vabalt stage 6 toore panna ka dellortole, ega ta kohe stage 6 karpa ei ole.
     
  17. Groovy

    Groovy New Member

    459
    0
    0
    Sa ei saa pihta vist.
    SA võid panna, aga miks peaks tehas panema mikuni karpale dellorto toore, miks ta üldse sinna sobima peaks, kui mõlemad on ERINEVAD karburaatori tootjad... Stage 6 ja malossi karpad peaksid olema üldse dellorto karbussid, lihtsalt enda nimi peale pandud, aga see võib vaid jutt olla...
    Igastahes, sama näide, et silkukomplektiga sa saad ka ju õige kolbi jnejne kaasa, aga ei ole ka vale, et paned näiteks samast materialist teisele silkule mõeldud kolbi sisse...
    Neid näiteid on sitaks.
     
  18. pettasaanu

    pettasaanu Bännitud Bännitud

    285
    0
    0
    Naljatilk, kas sa selle peale ei tulnud, et autotores oli karbussiga komplektis? Ja nii oli. Juhtmepistik paljudel rolleritel üks-ühele autotooreklappide ühendamiseks aftermarket klappidega. Raudselt ei ole CPI-Keeway-l tehasest koheselt peal Dellorto.
     
  19. Falcon

    Falcon Active Member

    1,109
    0
    36
    annaks äkki soovitusi? :-x
     
  20. pettasaanu

    pettasaanu Bännitud Bännitud

    285
    0
    0

    Soovitan otsingut kasutada.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte