CPI tuuning

Discussion in 'Tuuning' started by drhellcat, Mai 3, 2008.

  1. drhellcat

    drhellcat New Member

    193
    0
    0
    Tahaks mõne targema nõu kes on enne CPI aragon-il piirajaid maha võtnud ja tuuninud. et kus piirajad on ja millised vedrud, sumps ja muu selline staff kõigeparemini sobivad rollerile
     
  2. Silllu

    Silllu New Member

    50
    0
    0
    karpas on piiraja(väiksema düüsi näol)
    varios peaks olema
    kummilulla õhupuhastis
    gaasisiibri all plastikust rõngas
    tuuninguks:
    uus variaatori sisu osta kas malossi multivar või polini speedcontrol
    sumpsiks yazuni r
     
  3. Tann

    Tann New Member

    466
    0
    0
    aga uutel CPI del peaks olema piiraja karteris ja silindris ka ju.
    Ja see lühike variatoor ka.
     
  4. TNT

    TNT New Member

    10
    0
    0
    Ise vahetasin ära varios siduri,surve-vedrud malossi kollased.Rullid 4,5,piiraja maha.
    Sport sumps ja 60 düüs ning õhufiltri julla kah maha.
    Hetkel kiiruseks 75 aga ei ole veel segu täitsa timmi saanud.
     
  5. mAnki

    mAnki New Member

    53
    0
    0
    Osta uus mootoriblokk...
     
  6. milky

    milky Member

    301
    0
    16
    mix nii siis kohe? :? ma usun et cpi ja keeway mootorist saab ka palju välja aga lihtsalt pappi kulub rohkem :|
    siit peaksid saama rohkem infot:
    viewtopic.php?f=47&t=11427
    loe ilusti läbi
     
  7. TNT

    TNT New Member

    10
    0
    0
    Nii targad mehed aitake nõu ja jõuga.Cpi aragon siis next-r läks alla kollased surve ja sidurivedrud 4,5 rullid.
    Võtsin õhufiltril lutti maha ja segu enam paika ei saa
    proovisin 70 64 ja 60 düüsiga parim tulemus on 60 aga õhufiltri ava väehndasin teibiga siis sain tööle ja segukruvi praktiliselt kinni 0,5 pööret on avatud vast.
     
  8. drhellcat

    drhellcat New Member

    193
    0
    0
    jamh raha läheb vb tõesti rohkem aga suured tänud teile :p
     
  9. drhellcat

    drhellcat New Member

    193
    0
    0
    aga üks küsimus veel et kas selle õhufiltri asemel on väga mõtetu panna koonusfilter?
     
  10. raitonrait

    raitonrait New Member

    808
    0
    0
    v2hemalt 80 dyysi tarvis sul
     
  11. -sidekriips-

    -sidekriips- New Member

    130
    0
    0
    Mis mõttes lühike variaator??
     
  12. Raghza

    Raghza Active Member

    1,189
    0
    36
    Milline see rõngas välja näeb?
     
  13. raitonrait

    raitonrait New Member

    808
    0
    0
    CPIL on piirajateks, variaatoris seib, ja summutileegika kyljes lisa torud ja väike dyys,
    teisejärgulised piirajad on lyhike ylekanne ja karter, kus ylevoolu kanalid poolenisti kaetud ning silinder kus on vaheseinad ebamääraselt paksud, ( alates 2003a+ masinatel see teisejärguline värk), tuuninguks, stokk minarelli sidurile sobiksid malossi kollased aga keeway ja cpi sidur nii raske et vähemalt mingeid p66rdeid saada siis malossi punased voi doppleri sinised, dyys 78-82, eemalda õhufiltri kummi julla, rullid 4-4,5g, kollane survekas, olles huvitatud rohkem kiirendusest malossi punane voi polini sinine, sportsumbuti nt zx annab hea tulemuse, yasuni r on liiga kõvv sumpa cpile ja oma hinna-performance suhtumine on jama, see siis cpi keeway puhul, niiet gianelli extra veel ja next-r
     
  14. riuno

    riuno New Member

    153
    0
    0
    pmtselt osta aeroxi stock tagumine ots:D, sinna kuulub siis sekundar ülekanne, tagumised taldrikud, sidur ja trummel ja ütle siis, et masin ei liigu. Mudugi kindlasti oleks veel vaja sportsumpsi ja soovitavalt varikas :roll:
     

Jaga seda lehte