Derbi Senda 2003 gaasitrossi vahetus.

Discussion in 'Help!' started by ThaBosss, Aug 11, 2013.

  1. ThaBosss

    ThaBosss New Member

    53
    0
    0
    Terv, tekkis küsimus seoses gaasitrossi vahetusega. Kuna olen alles suht algaja siis kuluks abi ära. Vana trossi kinnitus "rutska" juurest katkes ja lahti võttes selgus, et on juba kunagi lapitud eelmise omaniku poolt. Sai mässatud ja tinutatud, aga lõpptulemusena ikkagi tööle asja ei saanud, kuna trossikiud katkesid aina uuete kohtade pealt ja lõpetuseks oli tross nii lühike juba, et kokku pannes gaasi andes katkes juba karpa juurest. Seega homme uue trossi järgi poodi minek ja kuna huvi putitamise vastu suur siis tahan ise ikka ära vahetada ka.

    Panen pildi karpast, kus punase ringi sees on koht kuhu tross ühendus (karpa otsa). Mida ja kustkohast ma pean lahti keerama, et trossi kinnitusele ligi pääseda? Kogu karpa alt ära, et lihtsam niperdada oleks?

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ette tänades, Madis.
     
  2. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    Iste ja paak maha, siis endal parem tegutseda. Seal on see siibri kate (must, punase ringiga), see on 1 või 2 kruviga kinni, need keerad lahti ja saad vahetatud.
     
  3. ThaBosss

    ThaBosss New Member

    53
    0
    0
    Sai gaasitross ära vahetatud edukalt, kuid huvipärast kakkusin karpa lahti ja tõesti... pole kindel, kuid midagi võis maha kukkuda ja no ei leia maast küll midagi... aga panin karpa kokku tagasi pärast mõningat uurimist ja nüüd on jama... masin ei liigu edasi, üle 30 ei lähe ja sedagi vaevaliselt, minekut pole ollagi... samuti puterdab... Ei teagi... düüsi sisse oli mingi vasktraadi jupp pandud, et väiksemaks teha äkki? Ei kujuta ette... aga seda näppisin veits, kuid jätsin sinna sisse selle, muud midagi ei näppinud... Muidu kui mingi 10 minutit oled üritanud sõita siis karpa on jääkülm ja higistab... ma tõesti ei tea mis lahti võib olla...


    Ette tänades, Madis.
     
  4. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Düüsis oli traadijupp, siis nüüd arvatavasti oled liigutanud seda, düüs on nüüd taaskord suurem, ning liiga suure düüsiga masin puterdab.
     
  5. ThaBosss

    ThaBosss New Member

    53
    0
    0
    Kas lihtsalt puterdab või ongi suure düüsi puhul normaalne et kui varem läks 80-90 siis nüüd 35 max ja sinnani jõudmiseks peab masinaga 3 minutit sõitma ja huiama...
     
  6. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Liigselt suure düüsiga täiesti normaalne, et puterdab julmalt, ega suuda kiirust kogudagi.
     
  7. ThaBosss

    ThaBosss New Member

    53
    0
    0
    Kuid mis seletaks seda karpa higistamist ja seda, et karpa läheb külmaks? Kas on võimalus, et tõmbab kuskilt lisaõhku ja peaks kuskile mingit tihendit vaatama vms?
     
  8. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Lisaõhku tõmmates käituks mootor täiesti teist moodi.
    Karpa külmaks läheb, on täiesti tavaline. Karburaator töötab venturi efektiga, mis kiirendab õhu liikumist, see aga jahutab õhku ja tänu sellele vesi kondenseerub.
     
  9. ThaBosss

    ThaBosss New Member

    53
    0
    0
    Aitäh! 8)
     

Jaga seda lehte