Derbi senda xtrem sm 2003

Discussion in 'Tuuning' started by Slasher, Aug 12, 2015.

  1. Slasher

    Slasher New Member

    43
    0
    0
    ostsin endale airsal 70cc
    millist karpat kasutada minu derbile nüüd ?
    millised düüsid sobiksid
    kui juba sihuke sett siis on mõttet koonusel või parem jätta originaal?
    mida soovitataksite?
    Kas on võimalik sellele ka amordi kõrgendust ?
    On kellegil pakkuda hääd supermoto maski ette?
    kui taga ratta võll on sitane ,kust saab uue? kas on võimalik sinna võlli otsadele külge kruttida peg-e just kui bmx-ile
    kuidas arvate kas stunt bar jääb koledaks?
    kuhu numberplaat toppida , kas kui tagaratta taha panna hakkab ment nussima?
    kas on eestis neon valgustus keelatud?
     
  2. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Karpa 19mm-21mm
    Targem oleks jätta originaal õhufilter, ning seda modifitseerida parema läbilaskvuse jaoks.
    Amordikõrgenduse saab teha sellele, kuid targem oleks panna juba pikem amort selle asemel.
    Kui tagaratta võll on sitane, siis tuleb ta ära puhastada. Uue saad kas Aprilia esindusest, või välismaalt tellides. Peg'e on võimalik panna, kui võll liiga lühikeseks ei jää.
    Stunt-bar iseenesest on mõttetu asi, kui ta kasutust ei näe. Lisa kaal, masin muutub kõvasti pikemaks, tihti ka tagant laiemaks - manööverdamine kitsastes kohtades raskem, ning ma väga kahtlen et mõni su sõber tahaks sulle tagant sisse sõites sinna otsa lennata.
    Numbrimärk rattakoopas on tegelikult eestis illegaalne, kuna ta pole piisavalt kaugelt nähtav, ta pole valgustatud(Kui just valgustust ei tee), ning märjema ilmaga on ta hetkega sitane ning mitte-loetav. Politseile selline asi väga ei meeldi, seda tean omast käest.
    Eestis ei tohi liikluses kasutada ühtegi ise külge kruvitud lisa-valgustit, parklas seistes võid aga põletada neoone ja led'e nii kuis jaksad.
     

Jaga seda lehte