Sai siis kasutajaga SirElar vahetatud Aprilia SR50 (70) DiTech, Keeway F-act'i vastu. Too Ditech: Keeway: kasutajaga SirElar sai vahetatud Aprilia SR50 (70) DiTech, Keeway F-act'i vastu. Plaanid sellega: Esmased Mashiina arvele ka kõigepealt Uus värv/Carbon gondlid Istmelukk korda Tuled korda Undertail Suunad Sekundaarne Arisal 70cc Uus variokaan ja kickisüsteem (TNT) Black line tagatuli suundadega DH/M-style+Puks Digitaalspido (?) Multimeeter (?)
ta ei taha vist ütles et kole, kuigi sinna ei lähe mingi teine variokaas (kui tuuning variokaaned välja jätta mis cpi ja keeway mootoritele)
Et siis vaatasin tood dh lenksu ja puksi mis kaasa sain... Lenksus 1 auk kõik keermed ülekeeratud 1 polt läbi pekstud puksist
Originaal vario kaanel kante ja kujusid palju, võta kätte ja augusta ise ära. Pärast ääred viiliga ilusaks ja olemas, ei pea plekki kulutama selle peale. Vaatasin, et küsitake 70 euri pmst vario kaane eest. Üüratult mõtetu summa mida maksta ju ? E. Ja DH pärast ära muretse, sulle võin parema hinnaga oma sibi pealt tulnud sinise dh anda.
jep selle rahaeest soetada Korralik sport vario v vähe mehisem väntvõll mida iganes selle raha eest . :roll:
minu arust et rethari lenks soobib siia väga hästi ja mingi undertayl ja lexus tagatul ja siis norm 8)
Tegidki nii nagu mina :lol: Ditech china vastu on parim vahetus EVER! Aga edu.Varsti viskab china ka üle siis otsid minarellit/piaggiot nagu mina
Kuna karpadest tean 0% siis keerasin just segu perse. Masin siis pidevalt poob ja tühikäigul sureb välja.
viewtopic.php?f=5&t=94894&p=1329279#p1329279 See sama foorum aitab. loe teemat ja saad aru kuidas karpa töötab ning pane paika tagasi
Veidral kombel see oligi peas. Toonkile mul on aga ei tahaks esitulesi ära toonida, mul vaja neid noh, kuna ma elan linnast väljas. Kuid esimese asjana nüüd teen ikkagi tuled korda ja gondlid.