E39 530d Touring 1999a / Tundmatu

Discussion in 'Lugejate autod' started by unknown-, Märts 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. unknown-

    unknown- New Member

    631
    0
    0
    Tere. Teen ka oma sõiduvahendist lõpuks siia teema, auto ostsin 1.oktoober 2011. Ostetud sai ta pimedal ja ka tsipa napsusena seega arvata on, mis seisus auto oli. :D Auto ajaloost niipalju, et Itaaliast uuena ostetud. 2006a toimus esmane registreerimine Eestis. LKF avariikahjustusi ei näita, kuigi juhipoole ette on kergema kõksu saanud, kuid hullu pole midagi, kõik on sirgeks jäänud.

    Auto oli 2010 kevad- 2011 sügis Sauel Vene rahvusest kodaniku käes. Auto eest ta ausaltöeldes hoolt ei kandnud, tegeles peamiselt sõitmisega. Kuid auto elushoidmiseks tegi ära:

    1) Käigukasti kap. remondi
    2) Mootoripatjade vahetuse
    3) Jahutusvedeliku vahetuse
    4) Mootori õli ja filtri vahetuse
    5) Kütusefiltri vahetuse

    Tehniline:
    3,0d 135kw
    Steptronic automaat 5k
    Keretüüp: Universaal

    Varustus:
    Servotronic roolivõimendi
    High Combi spido
    Business RDS raadio
    Elektriline katuseluuk
    Must nahksisu
    Puitliistud
    4x. el aknatõstukid
    Vihmasensor
    16" BMW originaal Star Spoke 48 veljed
    MF rool koos püsikiirusehoidjaga
    Valge suunaga tagatuled
    Autotelefon
    Suitsetaja pakett
    Tagasilla õhkvedrustus
    Kliimaautomaatika
    Esitulede pesusüsteem

    Ise lisatud:

    540i Facelift kroomneerud
    Facelift esistange
    Nahksisu manuaalne, must nahk + uksepolstrid

    Type

    Value
    VIN WBADP810X0GS85384
    Type code DP81
    Type 530D (EUR)
    E series E39 (2)
    Series 5
    Type TOUR
    Steering LL
    Doors 5
    Engine M57
    Displacement 3.00
    Power 142
    Drive HECK
    Transmission AUT
    Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
    Upholstery STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT)
    Prod.date 1999-10-02

    Close Options
    Code

    Description (interface)

    Description (EPC)
    S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
    S227A SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION Sport suspension+lowered+ride-height
    S266A LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48 BMW light alloy wheel, radial spoke 48
    S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering
    S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
    S413A LUGGAGE COMPARTMENT NET Trunk room net
    S441A SMOKERS PACKAGE Smoker package
    S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
    S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
    S522A XENON LIGHT Xenon Light
    S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioning
    S540A CRUISE CONTROL Cruise control
    S555A ON-BOARD COMPUTER On-board computer V with remote control
    P628A COMMUNICATION PACKAGE Communications package
    S629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT Car telephone (GSM) w card reader, front
    Code

    Description (interface)

    Description (EPC)
    S773A WOOD TRIM Fine wood trim
    S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS White direction indicator lights
    S855A LANGUAGE VERSION ITALIAN Language version Italian
    S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Retailer Directory Europe
    S884A ITALIAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions, Italian
    S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Delete clear coat
    S928A TYIRE CONTROL Tire control

    Close Standard equipment
    Code

    Description (interface)

    Description (EPC)
    S202A STEPTRONIC Steptronic
    S520A FOGLIGHTS Fog lights
    S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometer-calibrated speedometer
    S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS

    Close Information
    Code

    Description (interface)

    Description (EPC)
    S220A SELF-LEVELING SUSPENSION Self-levelling suspension
    S473A ARMREST, FRONT Armrest front

    Tänaseks minupoolt tehtud:

    10. oktoober

    Hommikul auto tööle pannes kukkus tükk küljest autol. Nimelt rihma pingutusrullik murdus pooleks. Tol hetkel inimene kes auto roolis oli ei mõistnud, et autoga ei või enam liigelda, kuid tegi seda siiski põleva aku tulega. Lõpuks Tallinna kesklinnas kooles auto ära tühja aku ja käigukastist puuduva õli tõttu. Seega sai Carwayst sai toodud kasutatud osa ning õhtuks auto jälle liikus koos uue käigukasti/roolivõimu õliga.
    Arve: 30Eur

    14. oktoober

    Kuna kapotialt hakkas kostuma liiga valjut turbovilinat, siis sai vahetatud metallist turbo ja intercooleri vahel olev toru (või taoline). Vanal oli auk sees ja teibiga püütud parandada. :)
    Kasutatud toru hind 15Eur

    14. november

    Foorumist sai ostetud kasutatud Pierburg (A-osa) põhjaalune kütuse etteandepump. Siiani töötab.
    (Arve 50Eur)

    10. detsember

    Kuna rehvivahetusel keeras üks tegelane rattad liiga tugevalt kinni, siis andsid üksteise järel saba veljepoldid, mis murdusid rummu sisse ära. See sai lahendatud lõpuks Sakus ühe poe ees, kui järgi oli jäänud vaid 1 polt ühele rattale. :D
    Arve: 30Eur (tööraha)

    19. detsember mootoriremont:

    3 kütusepihustit
    Kapotitross korrastatud
    Kõrgsurvepumba rõhuregulaatorandur
    Mootori õhufilter (vana oli ribadeks)
    Arve: 610Eur

    Tänud kasutaja sauh!

    20. detsember sai Premia jäähalli ees Rocca al Mares sõidetud vastu äärekivi, mille tagajärjel purunes juba enne küllaltki pehmeke kõrvalistujapoolne alumine õõtshoob. Uus õõtshoob sai B-osa, siiani vaikne.

    Kuid ka kurikaelad paharetid ei suutnud oma näppe eemal hoida ja otsustasid autolt võtta Carbon BMW märgid, mis eelmine oomanik oli sinna suure raha eest ostnud, nii targalt et nagad jäid veel sisse ehk vargad said kasutud märgid. Ja järgmine õhtu oli sisse löödud tagatuled ning rehvid tühjaks lastud. Vaenlasi jagub ilmselt. :)

    Tol ööl sai rehvid lastud ära parandada (ventiilid puruks) ning uus õõtshoob alla ja auto garaaži. Tagatuled said omandatud paar päeva hiljem. Valge suunaga. Kokku: 35Eur (tagatuled ja rehvid)

    Seejärel otsustas tagasild alla anda, õhkpatjadest lahkus õhk ja madala pepuga ta seisab tänaseni. Nüüdseks ostetud M-Tech madalamad õhkpadjad, kompressor ära kuivatatud.
    Arve: Padjad 100Eur

    Pilte:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Homsest läheb taas autoga tegelemiseks, talv otsa ta seisis soojas garaasis nüüd kevade saabudes võib tegeleda. Eks kõigest täpsemalt juba ajapikku. Uued pildid samuti homme tulekul!
     
  2. karl14

    karl14 Member

    171
    0
    16
    Edu,kena buumer 8)
     
  3. tennu

    tennu Active Member

    1,561
    0
    36
    Ülikena pill muidu. Aga mis mulle üldse ei meeldi kui ees on udukas kollane ja tavatuli sinine. Mõlemtes ühed pirnid siis oleks superluks. :p
     
  4. unknown-

    unknown- New Member

    631
    0
    0
    Kuna paar kuud seisis auto ilma esitulede ja esistangeta, siis eile oli see päev mil nood asjad said uuesti külge. Järgmine nädal ideejärgi peaksid mõned jubid tulema, nimelt juhipoolne veovõll ning tagumised amordid. Tagumised õhkpadjad on juba ostetud ja olemas, M-paketi omad (veidi madalamad). Tagumised pidurkettad/klotsid lubati ka ära anda, eks näis kuidas nendega laheneb. Kompressor on lahti võetud kuivatuseks, kuid see saab ka vast kokku, eks silllu ise räägib, mis ta teeb sellega. Eks kõigest järgemööda... hetkel positiivselt meelestatud veel.
     
  5. sillllu

    sillllu New Member

    998
    0
    0
    No peps üleval, uued padjad vahel, kompressor läbi omadega, lööb alal 1 bar-ist rõhku, läheb lähiajal vahetusse. Ajutiselt sai patjadega teistsugust huumorit tehtud ja solenoid klappidega mängitud. Numbri tuled sai uuesti koos luugi küljes oleva liistuga külge installitud, pagassis asjad kokku lapitud, aku täis laetud ja nipet näpet asju nokitud. Ega praegu nagu oluliselt rohkem progressi polegi, ootame kuni Roger juppidega sponsoreerib jälle, siis saab kuskilt otsast midagi liikuma. Ahjaa esituledesse pirnid installitud ja suunad korda tehtud. Praegu vist nagu rohkem erilist midagi toimunud polegi. Üks päev tegi auto huumorit ka, õhtul jätsin seisma ja 10 minuti pärast käivitades enam käima ei läinud, päris kurjaks läksin ta peale. Jätsin ta siis oma tegude üle järele mõtlema ja hommikul esimesest paugust käis, ei tea mis anomaalia teda kummitab. Mõneti panustaks nuka andurile teisalt jällegi kütusefiltrile kuna paaril korral külma mootoriga käima pannes on ligikaudu 30 sekundi pärast välja surnud, ja nii mitu korda järjest. Käivitub uuesti ilusti, aga kui sõitma hakata ja mootor vähe soemaks läheb, siis nagu probleeme ei esine. Kiirendades kusagilt 3000-3500 rpm-i pealt ja sellest üle hakkaks nagu nälga ka jääma kergelt, nii et antud hetkel tahab filter vahetust ja siis hakkab pumpasi kontrollima, kui see nähtus ei möödu. Paari päeva jooksul lubati mulle ka tulede moodul, stange liist ja peegli kate tuua. Võiks lähiajal kindlustuse ja ülevaatuse ka ära teha, oleks pisut julgem sõita. Eks peale järgmist uuendust annan jälle teada siin, kurat eile sai pestud täna jälle sitane -.- Peale järgmist uuendust vast küürib ära jälle ja siis saab mõned pildid ka.
     
  6. Jan.

    Jan. Active Member

    2,716
    0
    36
    Auto nagu rohkem sinu oma Oja ? :p
     
  7. sillllu

    sillllu New Member

    998
    0
    0
    Kahjuks mitte
     
  8. pazawazar-

    pazawazar- Member

    561
    0
    16
    jaa autu täitsa edev ja vinge , üks väheseid beemweesid millega isegi sõidaks , tore et järjest paremaks saab ja siit nii omanikule kui ka lukksepale kiidusõnad!
     
  9. unknown-

    unknown- New Member

    631
    0
    0
    Roger toob jupid siis, kui Roger saab raha :)

    Aga selle nädala jooksul peaks kohale jõudma järgmised jupid, tõsi küll peaaegu kõik kasutatud peast.

    1) VT ABS andur
    2) PE ABS andur
    3) Juhipoolne veovõll
    4) Valgustikatted salongi
    5) CD mängija
    6) Täiesti uued käsipiduritrossid
    7) Turvavöö vastus (emane osa)
    8) AIRBAG aju

    Kohe kui need jupid käes, toob uue kütusefiltri ning kütusetorustiku. Ilmselt peab ka paagipesu ette võtma.
    Tagaamordid on praeguseks soetatud, ilmselt lähiajal tulemas brand-new esiamordid ning ka mõned uued kaikad esisilda.
    Kompressori soetamisega läheb veidi aega, niikaua kui otseselt ei põleta ja raha üle ei ole, kannatab ära.

    Plaanidest autoga niipalju, et lagi läheb mustaks, selleks vastavate Vinüül spreiga. Kui kõik läheb nagu plaanid tehtud, siis lähiajal ilmselt autol ka must sportnahksisu koos istmesoojendustega olemas, aga ei tasu enne õhtut hõisata. Kunagi tulemas ka M-Tech rool ning salongis liistud hõbedased. Varsti saan ka kätte Moreli kõrghelid nn. tweetrid koos filtritega. Eks näis kas paneb külge need või ei.

    Uuendan ilmselt varsti jälle ja Jan, auto siiski minuoma, niikaua kui ise ei sõida võib keegi teine tema eest hoolitseda.
     
  10. Jan.

    Jan. Active Member

    2,716
    0
    36
    Ei täitsa kõva värk, masin on ka mõnus ja lemmik mul. Palju edu sellega! 8)
     
  11. unknown-

    unknown- New Member

    631
    0
    0
    Tore kui meeldib, edu alati kulub ära, aitäh. :)
     
  12. unknown-

    unknown- New Member

    631
    0
    0
    Ülalnimetatud varuosad käes.

    Vahetab ära lähiajal:

    1) Tagaamordid
    2) Juhipoolse veovõlli
    3) Käsipiduritrossid
    4) ABS andur parem esimene
    5) ABS andur vasak tagumine
    6) AIRBAG aju
    7) Salongi uued valgustikatted
    8 ) Pagasiruumi valgustikate
    9) Juhi uksepaku liist
    10) Juhi tagureisija turvavöö vastuse

    Ning CD mängija sai samuti soetatud, kuid sellega natuke raskem teema.

    Btw Silver, parempoolne piduritule pirn on läbi.
     
  13. pazawazar-

    pazawazar- Member

    561
    0
    16
    siis ei tohi nii palju pidurdada
     
  14. sillllu

    sillllu New Member

    998
    0
    0
    Nii või naa ainult peale, täna sai tehtud Rogeriga vähe kiirem linnatiir tehtud :p

    Kütuse filter ostetud, amordid, ABS-i andurid, Airbag-i aju, vasakpoolne poolass ja mõned pudinad padinad minukäes nüüd... Homme/ülehomme peaks veel uue kütusetorustiku soetama ja siis nädalavahetusel paagist kuni kõrgsurvepumbani kõik torud ära vahetama ja pumpade sõelad ära puhastama ning uue filtri külge kruttima.
     
  15. kevyn

    kevyn New Member

    863
    0
    0
    vinüül sprei ehk siis nagu kohe musta värvina ? et ei pea hakkama riidega mässama ?
     
  16. sillllu

    sillllu New Member

    998
    0
    0
    Täpselt nii
     
  17. tennu

    tennu Active Member

    1,561
    0
    36
    Kas see telefon mis seal sees toimetab ka? :D
     
  18. kevyn

    kevyn New Member

    863
    0
    0
    kust sellist spreid osta saab? jääb korralik ?
     
  19. sillllu

    sillllu New Member

    998
    0
    0
    Telefon toimetab väga hästi, tahad siis ma viskan homme kaardi sisse ja sa võid helistada mulle...

    Vinyl Spray, peaks olema igas aerosoolidega tegelevas poes olemas olema, mina värvisin auto põhjavaipa sellega.
    Korralik jääb muidugi, kui korralikult teha
     
  20. kevyn

    kevyn New Member

    863
    0
    0
    kuidas teha korralikult ? :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte