Ei lähe käima.

Discussion in 'Help!' started by rockit1, Mai 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Hakkasin tõõlt koju tulema , kütet oli ka vähem kui liiter sain 100 meetrit ära sõita , käis bõõõ ja suri välja. Arvasin ,et küte otsas sellepärast. Ja enam käima ei lähe, lükkasin seda raibet 7 kilomeetrit kodu. Sitaauguni selles masinast. Panin paagi täis. Isegi ei luba käima minna. Säde olemas ja korralik. Tofkaga proovisin ei midagi. Peksin kicki ja andsin starterit siis tegi korraks lubamise häält, ainult siis kui mitu korda peksin kicki ja starterit. Arvasin ,et ta on täis , aga mitu tundi seisis. Kui ennem kedrasin starterit siis lõi küll kütte haisu üles. Aga ei luba isegi . Täis ta on jah siis aga mis kurdi pärast käima enam ei lähe.
     
  2. exiden123

    exiden123 New Member

    351
    0
    0
    mis takti ?
     
  3. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    2 takti 70cc.
     
  4. Karmps

    Karmps Member

    311
    0
    16
    Võibolla on kolvirõngas/rõngad katki läinud ja seega on kompressioon nii nõrgaks muutunud, et ei suudagi käima minna. Mul on sellist pulli juhtunud.
    Ainuke võimalus teada saada on silku maha võtta või siis summuti ja summutiavast vaadata sisse kas rõngad terved, kuigi summutist pole näha terve rõnga ulatuses.
     
  5. exiden123

    exiden123 New Member

    351
    0
    0
  6. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    kompressioon olemas. Õli saab ilusti peale ( on saanud). Alles vahetasin rõngad , kolvi ja silindri ära. 2000 km olen sõitnud. Igakord ,kui käian siis jälle küünal märg. Vaevalt ,et ta 100 meetri tulemusena rõngad laiali jooksid.Oleks siis kuulnud vähemalt mingitki häält. Arvatavasti sai küte otsa ja enam käima ei lähe . Bensiini oli ka tollel hetkel väga vähe. Tovkat pole ka ju mõtet teha ,kui küünal koguaeg märjaks läheb . Isegi ei luba :S
     
  7. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Omal samasugune viga, ei luba ka enam. Summutita käivitub asi huvitaval kombel.
    Rõngad, küünal, süütepool, karpa ära vahetatud töötavate/uute vastu kuid ikka mitte midagi.
    Edit: mul oli simmer pesast väljas, lisaõhk seega.
     
  8. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    väga kummaline jah. Käiasin aku ka tühjaks , Nüüd ühendan auto aku taha ja käian niikaua , kui käima läheb. Kui üldse läheb :S
     
  9. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Võtsin mootori maha . Ja avastasin ,et kolvi sõrme laager oli puruks ja üks laagri osa oli kolvi ja silidri vahele kinni sulanud . Ühesõnaga rõngad olid kinni sulanud kolvi külge. Esmaspäeval siis uute juppide järgi. Üks küsimus siis .Vahetan väntvõll laagreid. Kummalt poolt ma need poldid pean lahti tegema ,et mootor pooleks saada, kas magneeto juurest . Või variaatori juurest. Magneeto mutter on nii kõvasti kinni ,et keerasin padruni lõhki. Ja kas vint on ikka vastupäeva , et lahti saada. Keerasin vastupäeva aga padrun siis lõhki. Proovisin päripäeva ka ,sinnapoole polnud lootustki. Äkki keegi oskab ideid anda ,kuidas saaks magneetot kinni hoida , et ta põõrlema ei hakkaks.
     
  10. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0

    Mis sa teed nalja või? :eek: Vänvõllilaagrite vahetamiseks pead mootori täiesti lahti kiskuma ja väntvõlli eemaldama karterist. Pead eemaldama kõik, mis istuvad võntvõlli otsas. Nii variaatori, kui ka geneka-hooratta.
    Vint on metsas puu otsas. Keermesamm on nagu tavaliselt. Päripäeva kinni ja lahti vastupidi.
     
  11. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Ok siis tuleb pikk ja vaevarikas tõõ. On ideid ,kuidas magneeto lahti saata ilma ,et see põõrleks.
     
  12. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0
    Magneeto eemaldamiseks on tõmmits.
    http://www.google.ee/search?q=magneeto% ... TF-8&hl=et
    Mutri lahtisaamiseks kasuta näiteks õlifiltri tõmmitsat.
     
  13. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Magneeto maha saamiseks on vaja mutter lahti võtta, ning tõmmitsaga ära tõmmata, kuna ta istub koonuse otsas. Näppudega maha ei tõmba, kuid igasugu käppadega tõmmitsad sobivad.
    Et magneeto ringi ei keerleks tuleb lihtsalt kogu mootor kinni kiilutada - kas siis variaatori poolt, väntvõllist või siis magneeto poolt. Iga asjaga omad ohud, kõige ohutum on siiski suruõhk.
     
  14. jott

    jott New Member

    1,489
    0
    0
    Ei sobi igasugused käppadega tõmmitsad, kuna osad genekad isuvad karteriservast allpool ja käpad ei mahu genekaserva tahagi.
     
  15. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Üritan ,kuidagi lahti saada :) Kusjuures eile käisin motohobis , õeldi ,et neil pole tõmmitsat. Eks tuleb siis endal midagi leiutada.
     
  16. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Seda küll, piaggio blokk on kindlalt nii, 1e40qmb(cpi, keeway) aga saab käppadega tõmmitsaga, samuti ka minarelli vertikaal. Teiste kohta ei oska rääkida kuna pole maha võtnud.
     
  17. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Masin on muide Jhonway. Keeway ja CPI jupid istuvad 1:1.
     
  18. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Sellise mootori puhul on võimalik teiselt poolt blokeerida variaator ära, nimelt kui vaadata rullikopsikut, on äärtes nõksud, kuhu taha saab poldi või padruni panna, teise poole toetada vastu blokki. Seejärel on väntvõll blokeeritud ning magneeto ei pöörle. Ainuke põhioht on variaatorist killu välja löömisega.
    Samuti oleks võimalus kasutada relakavõtit, paned relakavõtme harud magneeto aukudesse, hoiad relakavõtmega kinni ning keerad lahti, palju ohutum variant.
     
  19. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Tänud, proovin ära
     
  20. rockit1

    rockit1 Member

    100
    0
    16
    Panin uue kolvi, rõgad, vätnvõlli laagrid, uue mähise, siduri. Aga ikka käima ei lähe, säde on olemas. Kompressioon hea. Alguses , kui esimest korda käivitasin siis lubas korra. Pärast enam ei midagi. Küünal märg. Tegin tofkat ka. pill täis jooksnu
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte