Nii probleem selline et silindri pea ja silku vahelt ei saa vedeliku pidama -.- ostsin uued tihendid jne panin kõik ilusti peale kokku panin tööle ja nägin et tikk poltide mutrite vahelt tuleb ilusti vett. võtsime maha ja vaatasime et tihend katki. ostsin uue tihendi toppisin hermetsi ka vahele ja uuesti ilusti kinni kuivas pool tunnikest panin tööle ja ikka ajas välja. võtsin uuesti maha tihend täitsa pooleks nüüd :S ja uuesti uus hermeetikut poltide alla seibe jne tunnike seisis kuivas. panin tööle ja vaatasin oh peab jne tiksus kohapeal ei tulnd kuskilt vett. hakkasin proovi sõitu tegema sain natuke liigutud ja suri välja ja jälle vett tilkus mutri alt -.- Ennem ei olnd mingit probleemi kui sai lahti võetud. ja nüüd enam üldse ei pea -.-
a unustasin mainida et sai masinale pandud sport kiil mis tegi süüte 0.02 sec varasemaks. Et bensiin plahvatab kõige suurema surve all oleval hetkel
nu ma usun et keerasin ikka suht piiripeale kinni, ei julge ikka ju väga suurt jõudu ka kasutada kuna keerad üle ja siis keere perses
Pinnad on ikka korras ja tihend õige? Tee nüüd uuesti ja kui ära pingutad,siis lase seista paar tunnikest ja pinguta korralikult üle. Kui ei julge palju,siis pinguta niipalju kui julged ja silmad kinni nõks veel 8)
Kui tihendid lõhkevad, siis on surve süsteemis. Silindri mutreid pingutades tuleb pingutada momentvõtmega, mitte suvalt. Suvalt pingutades on hea võimalus kas tikkpolt murda või pea kõveraks pingutada. Sportkiil muudab süütemomenti pigem 2 kraadi varasemaks, kui 0.02 sek.
jep tihendid õiged jne.. ajaa maas käis ka veesüsteem et voolikud olid lahti.. nii kas omab tähtsust ka voolikute järiekord sellesuhtes, et mul jookseb üks voolik veepumpa veepumbast jookseb silku alumisse avasse ja ülemisest uuesti radika poole tagasi. aga küsimus siis kas omab tähtsust ka radika juurest tulevate torude järiestus? või sel vahet pole?
Radika alt veepumpa, veepumbast silindri alla, silindri pealt radika üles. Veepumbal on vähem tööd ning silindris on väiksem surve kui ta ei pea kogu jahutusvedelikku suruma radikasse sisse.
njaa,aga mispärast on surve süsteemis? Peamine põhjus on,et pole piisavalt pingutatud või praak tihend.Kui tal momentvõti oleks,siis oleks ta seda ka kasutanud.Parem otsi omale momentvõti ja pinguta sellega.Veendu ka,et voolikud on ikka õigesti ühendatud. Kunagi ei tea mis tööriistu,töövõtteid keegi kasutab.
Kui pole piisavalt pingutatud, lekib tihendist mööda, mitte ei löö lõhki. Surve on süsteemis kui jahutusvedeliku ringlus on liigselt takistatud, näiteks veepump peab radikast tagurpidi(alt üles) läbi suruma tosooli.
nii täna sai voolikud kõik õiges järiekorras pandud jne. panime vee sisse kõik töötas oligi korras. sai natuke aega tiksutud paar proovi sõitu tehtud. ja siis jälle lõi vee mootorisse. hakkas turtsuma pooma ja lõpuks suri välja. Ikka ei mõista miks ta nii teeb -.- nüüd vast otsin kummi tüki suurema lõikan suurema tihendi sinna ise vaatabmis trikki ta siis teeb
oled sa kindel et sul üldse silindi pea sirge. see võib ka viga olla võta pea maha ja vaata kas on sirge või mitte. kodus saad nii proovida et paned selle silindri pea väiksema peegli peale (noh et väga 2X2m ei oleks)
Tallinnas peaks remondikohti olema küll, kus spetsialistid asja üle vaatavad ja korda teevad. Usu,see tuleb kokkuvõttes kordades odavam!