Hakkan tegema ja uuendama seda tasapisi talve jooksul nago projektina, et foorumi külastajad ka kursis oleks. Lähemalt rääkides on plaanis enda mopeedi tuunida, tegemist on Keeway X-Ray 2007 aasta. Mopeed on manuaal 6- käiguline. tal on Minarelli AM6 mootor, aga isegi kui koopia siis varuosad on AM6 omad... Sooviksin kuulata teie arvamusi millest võiks alustada? Hetkel on mootor täiesti stock, kuid tahaks jääda 50cc piiresse, et 70 cc ei kavatse panna. Räägin lähemalt: tegu siis minarelli koopiaga kus seisab mingi tnt silindri komplekt mis maksab 60 eur ülejäänud on kõik stock kasutan ainult motul 800 2T õli silindril on jõledad kriimud peale, sest eelmine suvi kiilus kinni (õli sai otsa), vaatamata sellele sõidab kuskil 75-78 km/h ja kõik tänu vanale kardimehele. Alustame nimekirja: Silinder: hetkel stock, Airsal Alu 77cc Racing KOHAL Summuti: stock, ei tea mida panna soovitage Karpa: Stage 6 asemel tuleb Malossi KOHAL Väntvõll: stock Väntvõlli laagrid: stock Õhufilter: Malossi e5 kinnine KOHAL Pildid: Hetkel on selline
millised summutid sobiksid nendele kõige paremini? 1)MALOSSI MHR TEAM 50CC 2)MALOSSI MHR REPLICA 50CC
Veel tekkis vaidlus Cylinder Kit Polini Evolution Minarelli Am6 Ø40.2 ja Cylinder with Head Malossi Ø40mm Aluminium LC Mhr Team vahel, rääkige palun mis oleks parem?
Lükka pigem 70cc alla, ega keegi sul aru ei saa, kas 50cc või 70cc, töötab madalamatel pööretel ja kestab kauem.. Kui kunagi peaks tagupidurisüsteemi vaja minema, siis mul oleks vägaheas korras komplekt pakkuda Masin ise väga mugav ja mõnus, isegi omanud (nüüdseks ronni käes). Edasi läks mul ka alla 80ne.. Alusta kõigepealt sumpsi, karpa vahetusega..
ei taha väga 70cc alla panna, sest meil Narvas politsei on väga tüütu, nad pidevalt vahivad mis silindril kirjas on sest nad ei usu, et see mopeed on. Mind on suve jooksul kuskil 10-15 korda peatatud ja vaadatud...
Üks asi on veel, et kuidagi liiga kalliks läheb see 70cc panemine... ja ma mingi suht hull kihutaja ka pole
Eile hommikul sai ära vahetatud tagumise ratta laagrid, üks oli norm aga teine juba lagunemas täielikult.(laagrid sõitnud 7000 km ja metsa on ka saanud)
vabalt kannatab. Käigukatel(vähemalt firmakatel) on väntvõll palju tugevama ehitusega. Mu dt keps on näiteks poole laiem kui sr-il. Mul kannatas TPR 74cc vabalt ära. Kannataks mhr 80cc replicat ka. Isegi laagreid ei pea vahetama. Aga ei tea kuidas am6 koopia vastu peab, aga ühel tuttaval pidas väntvõll vastu, aga omast lollusest lasi kotti ikka.