Sai siis 5 päeva tagasi masin soetatud. Masina set: Silinder: Malossi MHR replica. Vänt: Malossi MHR/RHQ Sumpa: yasuni c16 Vario: Malossi multivar Sidur: Malossi Delta cluch Blokk ja silinder ka porditud. Algul lippas mehiselt, kuid kui kätte jõudis kokkutuleku päev, siis läks midagi nihu.. Ei läinud enam käima.. Järgmine päev võtsime sõpradega lahti ja arvasime, et silindri tihendid läbi ja st. tosool silkusse läinud. Kuigi täna proovisime go starti, sellega oleks pidanud ikkagi minema, kui oleksgi tosool silkus... Ei teagi, mida teha.. Säde olemas, bena saab peale... Homme plaan vaadata kompressiooni, seejärel proovin saada tööle starteri(Varem oli ainult starteri pill, kuid nüüd kui kicki tööle sain, nüüd huiiab starter..) Võibolla on juhtmed kusagilt lahti, seoses pideva küünla peale/maha võtmisega. Veel tahaks saada korda istmelukku ja panna uued piduriklotsid..
Edu sulle selle masinaga, sain tiiru ka kui veel töötas ja kui gaasi keerasid siis tõmbas ratta all ringi jne, juttude järgi tipp 130, ei kahtle selles
Soe soovitus, võta klapid ning silinder maha, vala bensiini sisse ja ketra väntvõlli ringi, kuni lõpuks puhas on. Siis saad oma masina ilusti tööle tagasi ja hilisemalt ei tule ka probleeme.