EnviroTabs...

Discussion in 'Jutud' started by simpelman, Juuli 30, 2011.

  1. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0
    Ükspäev avastasin webist huvitava toote :)
    Googeldasin end ogaraks, et leida tõendeid kas töötab või ei...

    leidsin palju kasutajaid kes väidavad et kasutavad ja töötab
    rohkem väitjaid, et ei tööta ja ei saagi töödata...
    aga... ma ei suutnud leida mitte ühtegi sellist väitjat kes kasutab ja ütleb, et ei tööta...

    seega otsustasin proovida

    esimene paagitäis on sõidetud
    Ma poetasin paaki, aga ei fikseerinud kõiki asju mis nüüd testisin enne ära...

    seega küsimus: Kui summuti sulgeda kas mootor peaks välja surema või käima jääma ? Praegu jääb käima, pöörded küll veidi alanevad...
    Kuna vihmasadu ei lubanud õues tegutseda lükkasin masina tehasesse, et õli seisukord ja sumpast väljuv üle kontrollida...panin ta käima ja siis mind segati, eemaldusin ..pidin korrax , aga nu roller sai tiksuda mingi 20 minutit.... tagasi tulles mõtlesin, et no nii nüüd on gaasimaski vaja.... peaks selle ajaga ikka paraja vingu kinnises ruumisüles ajama küll ...aga ei täiesti talutav õhk...Siis kargas kolleeg ligi kaltsutükk käes ja surus sumpatoru ette... omast arust tahtis vist nalja teha või midagi... igatahes tegi imestunud näo ja oli kindel oleks pidand välja surema ma ei osand seda kommenteerida... pole tuld selle peale, et väljalaset takistada.

    ok... valge paber kätte ja sumpa ette.... tuli natuke helehalle täppe... ma olen seni musti täppe näinud
    õlis muutusi ei märganud
    jõus või kütusekulus on vara seisukohta võtta.... kirjade järgi avaldub see kolmanda paagitäiega, aga tundub küll justkui jõulisem, aga kuna kerged rullid siis suurem mootori jõud ei pruugi üldse tunda anda...

    tooteleht: www.greenfootglobal.com/Simpelman

    kes tahab ise käega katsuda, annab korraldada... helehall sumpast näiteks....
    tegelt hea oleks kui kellegil mõni "kohvimasin" on mille peal täiendavaid teste teha... Tallinn/aespa lõigul...
    ahjaa roller ise on 4T mootoriga Jonway LS 6300
     
  2. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Sõida oma kolm paagitäit ära. Siis mõõda kütusekulu ja tee dünotest ning pane enne kasutamist olnud andmed kõrvale.Võibolla hakkan uskuma.
    See tahmavärk jätab külmaks. 2T meestel lendab puhast poolkärssanud õli summutist välja, igaüks teab. Kui sul neljataktisel tuleb musta paska summutist, on miskit perses.
     
  3. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0

    kindlalt ka sõidan.
    kütusekulu jälgin niikuinii koguaeg
    mingit dünotesterit ma sponsoreerima ei hakka, ei teagi kus selline on ja mis ta maksab... ei huvita ka
    2T oman trimmerit, saage, saavad ka omad katsed varsti.... jooksku kokku kui vaja... asi on seda väärt :D

    4T tuleb natuke musta alati... vähemalt nii palju kui ma olen sattunud vaatama... lükka see väide ümber... see must on muutunud helehalliks

    igasuguse sisepõlemismootori töö ajal siseruumides viibimine.. kuidas Sa seda seletad ?
     
  4. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0
    ja veel... ühtegi töökotta ma oma rollerit enam ei vii on seal siis düno või mitte, liiga halvad kogemused... oma esimene roller kus garantii korras pidi just sinna viima, ok sai tehtud... sai ka märgitud head ja vead,
    tagasi saades olid kõik vead alles... esimene hooldus tähendab kõikide mahlade vahetust, nu pole võimalik reduktoriõli niimoodi vahetada, et sellest ühtegi märki ei jää.... poldid oli sama tolmukihi all mis enne !
    raha oskavad küsida aint... tea kas mootoriõligi vahetati
    viin dünotesti... kust ma tean et pärast pooled jupid poole vanemate vastu vahetatud pole ?

    Minul on selliste kohtade vastu igasugune usaldus kadunud !!!
     
  5. FFB

    FFB New Member

    1,392
    0
    0
    põrguvärgil on muud ka teha kui masinaeid vaesemaks konfida
     
  6. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0
    ma ei tea kes või mis on põrguvärk, aga esimene hooldus tuleks minu meelest siiski teha "by the book"
     
  7. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0
    teemasse tagasi... ei ole siis ühtegi tossavat testi eksemplari ? tootja küll ei väida, et tossaja tossamise lõpetab, aga paljud foorumid väidavad, et tossamine kaob....

    parim tõestus on reaalsed tulemused !

    mõtlen, et peaks tekitama tossava aparaadi... näitex mootorsae .. bena/õli segu tugevam... kas liiga õline üldse mootori käima paneb ?
     
  8. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Ütlen ausalt, kütusekulu ja saaste on täiesti null kui sa käiks jala või sõidaks jalgrattaga. Võimsuse pärast ei peaks ka enam muretsema ja raha jääb kõik taskusse.

    Kui mootor silmnähtavalt tossab, siis on see kas läbi küpsetatud mootor (sinine), tuleb väljalaskest niiskust (hallikas) või on segu rikas (must).
    Mootorsaega ei ole mõtet katsetada, see tossab ju nagunii, tegemist on kahetaktilisega. Pane või 10 tabletti paaki, ikka tossab. Mootori saastet mõõdetakse vastava aparatuuriga, ja enne kui sa pole seda teinud, ära tule rääkima siin mingist tulemuste paranemisest.

    Kui sul hoolduses perse lohku tõmmati, siis ilmselt arvati sind olevat piisavalt rumal et sult raha mitte midagi tegemata kätte saada. :D
     
  9. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0
  10. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0

    pole kuskil öelnud et mootor tossab, aga kui puhas paber või salvrätt sumpa ette panna, siis näita mulle masinat mis ei väljasta sinna mitte midagi

    hooldusest, kui ikka ESIMEST hooldust ei tehta nõuetekohaselt sõltumata näost, siis on ikka midagi mäda.. või mis ?
     
  11. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Ütlen vahele: Kui summuti sulgeda, sureb mootor välja ainult juhul kui ta ei saa heitgaase kuidagi välja, ehk summuti on õhukindlalt mootori küljes kinni.
     
  12. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0

    100% nõus, või kui on sumpas auk või muu väljapääs mida ma ei suutnud ka leida...


    Ei leidu siis ühtegi "kohvimasinat" selline tuleb ju niikuinii remontida... pole ju palju enne väike test teha.... hõre roller? saag? niiduk?
     
  13. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    kas korras masinal see ganjaan ei tööta siis või, et mingit panni vaja.
     
  14. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0
    töötab, aga siis tuleb ise kõrval olla ,et näiteks õhk on puhas.
    tossava masina peal on see võimalik näiteks videole võtta ja ka teistele näidata....
    lõhna ju jäädvustada ei saa


    näiteks isegi kui tulen Sinu juurde, korras masina peal Sa veendud et toimib, ütled seda ka siin.... olgem ausad kes Sind usub ? nagu mindki mitte :D
     
  15. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    ütlen ausalt, sellest krdi tossamisest mul on sitaks savi, ma tahan väiksemat kütusekulu ja suurenenud võimsust oma silmaga näha. kas väikestel mootoritel on neid märgata, kui üldse on.
    minu pärast suitsegu, tossagu ja saastagu mu ratas nagu Vasili köetud katlamaja, niikaua kui rohelised päris surnuks ei peksa.
     
  16. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0

    kusjuures ma eisaagi aru... trimmeriga sain teha vähema penaga rohkem... rolleril on küttekulu suht sama, ilmselt vahetamata õhufilter määrav siin... 6400 läbisõidu juures ei ole ma õhufiltri kopsikut isegi avanud mitte, tean tean, et peax ikka hoolduste käigus seda ka puhastama :D


    aga kuskandis Sa asud ? annan Sulle lihtsalt proovida... ?
     
  17. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Väga kahtlen et sa viitsiksid lõuna eesti kanti minna et lasta proovida.
     
  18. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0
    ega vist... Tartu ei oleks probleem saata firma Tartu esindusse, et ta sealt üles korjaks... muud piirkonnad tiba keerukamad...
     
  19. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Aga sa siis julged väita, et kui sõita 3 tabletiga paagitäit maha, siis viimase paagitäiega peaks olema juba märgata muutusi?
     
  20. simpelman

    simpelman New Member

    20
    0
    0

    Jah julgen, sest mu roller pole ainus sõiduk millel kasutan... roller on lihtsalt seni ainus millega liigeldakse nii palju ,et on tulnud ka vahepeal tankida...
    hetkel testi all:

    1.kolleegi hõre tsikkel... ja see tossas, suht kohe peale tabla lisamist tegi ka proovisõidu ja ütles, et sai 160 kiiremini kätte kui enne... kuigi see võib ju igalühel tunduda kui seda ka ootab, seega ei loe seda tulemuseks ja ootan ära kuni ta on 3 paagitäit sõitnud...
    2.Endise kolleegi diisel bmw.. pihustid läbi, ülevaatuselt läbi ei saanud, gaasi annad on auto taga läbipaistmatu must pilv, tabla antud, tiksutab paagitäit õuel, sõita ei tohi ju :D sellele järgneb sõit ülevaatusele... ootan pikisilmi ülevaatusel trükitud paberit tulemuste kohta... eelmine paber on kindlalt alles, et ka võrdlus saada, isegi kui tabla nii palju ei aidand , et läbi ei saanud.... näitudel peab vahe ikkagi olema kui tabla töötab...
    3. Venna auto, Nissan Primera bensiin... tabla paagis... ütleb, et jõudu on rohkem ja tundub, et võtab vähem... täpsemalt praegu testida ei saa kuna ülevaatus sai läbi ja praegu pole mõtet ülevaatusele ka minna kuna tiivad liiga roostes... need ära vahetatud saab on ka sel ülevaatusele minek...
    4. varem postitatud video trimmeri peal proovist... lähiajal proovin ka sae peal ja siis juba nii, et sihilikult kangem bena/õli segu... käima.. raudselt tossab, video tööle et toss näha ja edsine tegevus jäädvustada... mootor seisma, tabla sisse (õigemini tablast pulber, sest nii väikseks ei ole tablat võimalik lõigata kui on selle paak) , mootor tööle ja peax jooksvalt näha olema kuidas mõjub...
    5. roller... oman ka teist rollerit millele sihilikult eiole tablat manustanud... plaanis mingi hetk mõlemil silindripea maha võtta, et võrrelda ....
    6. kellelt praegu toodet saan... kasutab ja tabla töötab... miks ma ei peaks teda uskuma ?

    PS. 1 tablett on 76 liitrile, vastavalt siis väiksema koguse kütuse jaoks tuleb teda tükeldada...

    EDIT: pikemalt kirjutades unustasin juba algse küsimuse :) tulemused on märgata üsna pea, aga jah lõplikud tulemused on 3-nda paagiga, siis kui enam topeltdoosi ei anna, ehk siis teise paagitäiega võib üledoosi tõttu korraks ka tulemus langeda ja see näitab et rohkem üledoosi pole vaja... edasi on pigem vähem kui rohkem... väiksemate mootorite puhul võib üldse vbl olla rohkem paagitäisi... sest muidu autode puhul on öeldud: 2 esimest paagitäit või esimesed 100 liitrit kui paak suurem (veoautod jms) .. nii et mine võta kinni
     

Jaga seda lehte