soovitage f-actile setti siis airsal t6 racing 70cc on juba olemas aga plaanis veel 6-7k sinna sisse lükata niiet soovitage tänades
yasuni c16 , dellorto 19 , multivar , sidurikrempli vedrud vaheta kõik ära , väntvõlli laagrid c4 , ja kindlasti sportülekanne.
selge. nüüd sai siis 19mm karpa ka ostetud nind gianelli supa ka all. Nüüd mõned küsimused veel: 1)Kas E5 koonus oleks hea otsus või on mõni muu koonus parem ? (kas kasutatud või uus ?) 2)Soovitage ülekannet.
Ma ei soovitaks üldse koonust, annab vähe juurde ja lärmab ka rohkem. Parem org õhufilter+ malossi red sponge.
nii, tänud filtri kohapealt. kuid ülekande osas ehk natuke täpsemalt kuna see on mul kõige nõrgem teema . nagu ma kuulnud siis keewayl tuleks ülekannet vähemalt 10% pikemaks teha et saada jagu väiksest tipust. Nüüd maiteagi milline sobib/millist vaja. Ma juhuslikult leidsin mingi siukse olendi : http://www.camex.ee/index.php?page=shop ... =1&lang=en mis sellest arvate ? ajab asja ära ? kui mitte siis soovitage mingit kindlat isendit.
oleneb mis silindrit tahad , mingi lahjem 70 siis jäta stock ja pane skf c3/c4 laagrid ja uued simmerid . kui on soov uuele väntvõllile siis doppler endurance .
airsal t6 racing 70cc , ega see mingi püss ei ole nüüd võrreldes mingi mhride ja asjadega kuid piisavalt et mingi uus s6 vänt osta?
sellega võid rahumeeli stock vändaga ringi kimuda , vaheta ainult laagrid ära kuna keeway on isegi laagrite pealt päris korralikult kokku hoidnud.
m, selge . Aga pmts silinder on ainus asi mispärast uus väntvõll ostetakse? Kuna lõpuks on plaan mul plaan pmts täiesti uus roller ehitada. Nii aga järgmiseks ss vario? Multivar sobib kiiwile kõige paremini nagu ma kuulnud olen. Oled sellega nõus?
nii vahepeal on siis nii palju juhtunud et olen veel peale pannud polini speed control vario , punase surveka ja malossy fly siduri