Asi sellest et kui panna otse karpasse küttetoru, siis jookseb filtrist maha! Kui panna sellest klapist mis on paagi ja karpa vahel, siis nagu tuleb sellest voolikust mis peaks vaakumit tekitama sellest ka kütet. Ja nagu uputab asja ära! Kas see vaakum klapp mõjutab asja niipalju, või on millegis muus uba. :roll: On kellegil seda klappi pakkuda? fr4
Panin uue vaakumklapi, aga peksab kütte õhufiltrisse ja ujutab karpa üle. Regullisin veits veel ujuki asendit, ! Aga sellest polnud ka kasu! Küünal märg ja ei klõhha! Milles veel probleem või olla? fr4
Panid uue vaakumkraani ja seisva mootoriga ikka jookseb bensiini karbussi kogu aeg peale või? Kui jookseb, siis kraan perses. Asja uba ongi ju selles, et töötava mootori puhul vaakumiga kraan avatakse ja bensiin jookseb paagist peale. Seisva mootori puhul vaakumit pole ja kraan sulgub. Ja kui kraan ka perses ja bensiin kogu aeg peale jookseb, siis peab karburaatori nõelklapp ikkagi bensiini pealevoo ujukikambrisse sulgema, kui ta seda ei tee, siis sodi või mingi muu pask seal vahel. Nn üleuputamise puhul ajabki seda bensiini kõikvõimalikud kohad täis.
No jh. Kui panin otse vooliku karbussi, ja regullisin ujuki asendit, siis ei tulnud kütet niisama peale. vaakumklapi panin tutika selels ei saa asi olla! Aga ikka küünal märg ja asjad!? fr4
Kakoi tühikäiguklapp Kuule, vii oma asi spetsialistde kätte, sest ise sa küll midagi ei jaga. Keerad asja hoopis hullemaks ja pärast ei taha isegi spetsialistid su lollust remontida.
Mis klapp mis klapp. Automaatne segurikasti(nn tooreklapp)on see. Nett on selle mootori remondijuhendeid täis. Tiri, tõmba, sikuta kasvõi lolliks ennast ja loe. Ennast ise aidates jääb ka midagi meelde.
sain liikuma, esiteks panin tutika karpa peale ja siis vahetasin süütepooli ka ja hakkas veelparemini tööle, alguses nagu ei võtt pööret ülesse. fr4