Tere Sai mõned päevad tagasi omale selline isend soetatud Keilast. Mootorist natuke juttu, tegu nelja taktilisega,vesijahutus,124cc,kW tervelt 10,kuus käiku. Ees ja taga ketaspidurid. Kütet võtab 3-4l 100'le. Paak 10l. Paar väikest kriimu on siin seal, aga üldiselt need silma ei jää tänu kirjule välimusele. Läbisõitu oli ostes 124xx midagi ja nüüdseks on ette kogunenud 12770. Peal GT alarm ja immobilaiser. Kiiruse kohta ütleks nii palju, et alati võiks rohkem minna , aga autodega saab maanteel kenasti ühtlases tempos lasta (100km/h) ja kui väga vaja saab mööda sõitu ka teha.Hetkel olen kõige rohkem 120km/h spidomeetri järgi saanud. Samuti on minu arust väga head tuled, öösel ikka näeb kuhu sõidad arvestades, et Paides öösel tänavavalgustus paljudes kohtades ei põle (rasked ajad). Mõned pildid ka
Kah Paides viimased 2 päeva suht tihti näinud, esituli on vanal cbr'il kole, uuema kerega ilusam. Aga noh.. peaks suht vastupidav masin olema.
normaalne masin, välimus ja kõik on väga hea minuarust pole välimus tehtud siukeseks liiga jõhkraks vaid täpselt parajaks kuubikute järgi peaks liikuma kaa päris edukalt niiet hea pill, mulle ullult meeldib kõik selle juures
Nii palju kui mina CBR.iga sõitnud siis ma ütleks et tänu nendele peenikestele rehvidele on pidurtusteekond pikem kui rolleriga. Ilmselt oman järgmine suvi ka juba sellist. Kütust ka see ei võta sittagi, muidu on see CBR väga 5+ masin. Edu sulle!
Pitsanoad on jah all ja masin üldplaanis ka nagu luuavars. Samas see pole mingi tillipikendamise riistapuu millele mhre ja dopplereid külge panna ja kannatab täiesti arvestatavalt ühest kohast teise liigelda. :roll: Nägin sind ükskord Paides sõitmas ka, kui see juhuslikult keegi läbisõidul kuju polnud või neid tsebrusid seal veel on.
Teadsin seda masinat keilast , kas need pildid on vanaomaniku poolt ? tundub nagu samainimene kes s6idab , aga poiss kes sellega s6itis ikka v2ga aeglaselt ja korralikult.hoidis ikka seda reaalselt
Hooajaga siis mõnda aega tagasi alustatud ja tsikkel ka väheke edevam uute rehvide ja sportsumpa näol. Ette läks 90/80 17 ja taha 110/80 17 mõlemad siis sama mustriga. Peal on sportsumps (täispikk) Endurance ja kuna oli hea pakkumine ostsin ka seatcoveri. Samuti on uus kett,ketirattad ja õlivahetus sai ka enne talvekorterisse minekut ära tehtud. Egas muud midagi panen mõned pildid ka
Sumps maksis kahe kilo ringis mis on väga odav ja juurde andis natuke kiirendust ja kõige suurem muudatus tuli muidugi hääle osas. Tippkiirus ei suurenenud, endiselt kusgil 130 ringis. Tegin täna video ka häältest, aga digikas moonutas hääle ära ja selline tunne nagu kusgil läheduses töötaks helikopter. :lol:
ma ei lootnudgi erilisi numbreid aga ma ei oska ette ka kujutada palju selliste masinate kiirendus 100kM/H on.