Probleem siis selline: tundub, et ei jahuta mootorit, temperatuurinäidik läheb pmst 200 meetri peal juba üle 100, ning siis juba 120 peale.. võtsin kõik gondlid maha ning seal ei tundunud küll midagi veidrat olevat.. ootaks abi
Mina tean niipaju et: Külma mootoriga kallad tosooli juurde, paned käima masina ning kallad juurde kui vähemaks jääb. Vabandust kui eksin.
Silindripea küljes on siuke, nippel, millele läheb 8 võti.. Keerad toda nii palju lahti kui tosooli hakkab tulema, siis keerad kinni ja ongi tehtud
NIi, sai nüüd ära õhutatud ilusti. Täpsustan veel seda, et probleem hakkas peale variaatori RIHMA vahetust. Seega arvasin, et äkki on veepumba rihma juures vana rihma tükkke ja nii oligi, võtsin need tükid sealt ära. Kuid probleem on ikka alles. Paluks targemate käest abi.
Re: Sul äkki pole üldse veepumba / õlipumba rihma, piaggol on need koos taga... ja tänu sellele... Isegi kui variaatori kaase maha võtad, siis näed seda rihma.
see veepumba vms rihm oli jah seal variaatori osa taga nagu alla nurgas, ma liigutasin veel käega seda ringi, et kas käib ilusti, noh siis kui variorihma tükid sealt ära võtsin, niiet veepumba rihm on olemas.. mul endal tõmbab küll juba juhtme kokku see asi..
Sain täna omateada niipalju targemaks, et tosool ei saa vist ilusti ringi ära tehtud ja jahutatud, sest kui voolikusüsteemi natuke lahti harutada ja küljest võtta, siis ühest voolikust jookseb kuuma tosooli ning teisest kuuma tosooli. Kusagil vist miski blokeerib vms?
Paluks ikka abi! Puhkusin kõik voolikud, mis võimalik, läbi.. Sõidan mingi minutikese ära, siis mootor kuum ning kui radikat katsun, siis radikas on täiesti külm.
voolikud ikka õieti? radikas seest puhas? muidu üks osa käib veel läbi karpa originaalis endal kaotasin selle ära kuna umbes oli.